eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojna › Wymiana okien w budynku Gimnazjum w Chojnie przy ul. Szkolnej 15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Chojna: Wymiana okien w budynku Gimnazjum w Chojnie przy ul. Szkolnej 15
Numer ogłoszenia: 166045 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy , ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4141485: 4141035, faks 0914141117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku Gimnazjum w Chojnie przy ul. Szkolnej 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę i wymianę okien drewnianych na okna PCV w ilości 25 szt. o powierzchni ca 3,50 m2 każde, z zachowaniem ich wymiarów zewnętrznych oraz podziału poziomego i pionowego w budynku Gimnazjum w Chojnie przy ul. Szkolnej 15, - wymiana wewnętrznych podokienników drewnianych na podokienniki PCV o szerokości 25 cm, - obróbka ościeży wewnętrznych po wykonanej wymianie okien, natomiast ościeża zewnętrzne z cegły licówki mają pozostać nie naruszone. 3.1. Okna winny być wykonane z profili 5-cio komorowych, szklone szybami klejonymi o współczynniku Umin = 1,10 W/m2K ze szprotem wewnętrznym w skrzydłach dolnych. 3.2. Skrzydła dolne otwierane i uchylne natomiast skrzydła górne tylko otwierane. 3.3. Wymiana polegać będzie na zdemontowaniu starej stolarki okiennej wraz z podokiennikami wewnętrznymi, zamontowaniu nowych okien i podokienników oraz obróbce ościeży wewnętrznych z ich przygotowaniem do malowania. 3.4.Wykonawcy mają obowiązek dokonania własnych pomiarów okien przewidywanych do wymiany. 3.5. Koszt realizacji przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie pomiarów istniejących otworów okiennych wykonanych we własnym zakresie i wg wyceny własnej w formie ryczałtu. 3.6. Roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 1.500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 2.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.3. Dysponują doświadczeniem zawodowym i wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zadania o charakterze i złożoności porównanej z zakresem zamówienia. 2.4. Posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone art. 22 ust. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. Nr 3, b) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) oświadczenie o braku zaległości podatkowych w urzędzie skarbowym, d) oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, e) wykaz kierownictwa firmy odpowiedzialnych za realizację robót, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia), f) oświadczenie, że Wykonawca posiada środki na sfinansowanie zadania, lub zaświadczeniem z banku o zdolności kredytowej oferenta do wysokości środków składanej oferty przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenia musi być złożone przez każdego Wykonawcę. g) wykaz ważniejszych zadań zrealizowanych w okresie ubiegłych trzech lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wraz z referencjami od poprzednich zamawiających. h) wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i) dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Wykaz kierownictwa firmy odpowiedzialnych za realizację robót na załączniku Nr 4, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia), w tym 1 kierownika budowy z uprawnieniami w branży instalacyjno- inżynieryjnej oraz kserokopie dokumentu potwierdzającego członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa b) Doświadczenie zawodowe - (wg wzoru w SIWZ). Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zrealizowanych robót: - w okresie ostatnich 3 lat zrealizowanych zadań - załącznik nr 6, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie. W wykazie należy umieścić tylko te zadania, które są zbliżone do zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki wykonawcy mogą spełnić samodzielnie lub łącznie. 4. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) oświadczenie, że Wykonawca posiada środki na sfinansowanie zadania, lub zaświadczeniem z banku o zdolności kredytowej oferenta do wysokości środków składanej oferty przez Wykonawcę, b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia. Załączenia do oferty aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pozostali członkowie konsorcjum zobowiązani są do przedstawienia w ofercie w/w dokumentów bez względu na kwotę, na którą zostały one zawarte. 5. Wykonawca wskaże w ofercie, zakresowo część zamówienia, która wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chojna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski; ul. Jagiellońska 4; 74-500 Chojna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski; ul. Jagiellońska 4; 74-500 Chojna pok.12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.