Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Warszawa: Wymiana sieci wodociągowej wewnętrznej DN 200 L-331m
Numer ogłoszenia: 166006 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych, ul. Gwarków 9, 04-459 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6790076 w. 410, fax 022 6790076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zusok.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Miasta Stołecznego Warszawa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana sieci wodociągowej wewnętrznej DN 200 L-331m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana sieci wodociągowej wewnętrznej DN 200 L-331m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości odpowiadającej kwocie: 10.000,00 zł zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Wrunków Zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy, Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w Części VI pkt 27 i formie określonej w Części IV SIWZ następujące dokumenty: 1) Ofertę składająca się z: a. Wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom); b. Informacji określonej w pkt 22.5 niniejszej specyfikacji w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż podstawowa stawka podatku od towarów i usług; c. Dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 13 pkt 2 specyfikacji: 2) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wymagane min. jedno w/w doświadczenie o min. wartości 600.000,00 zł brutto. d. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; e. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, f. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 600.000 złotych a okres ważności polisy musi obejmować okres wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Harmonogram prac.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja (w miesiącach) - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zusok.com.pl/przetarg.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.zusok.com.pl/przetarg.htm lub odpłatnie pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych, ul. Gwarków 9, 04-459 Warszawa, budynek nr 18. pokój. nr 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych, ul. Gwarków 9, 04-459 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnych na terenie Gminy Pawłowice
- Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy budynku Szkoły Podstawowej w m. Rękusy
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego u zbiegu ulicy Boya-Żeleńskiego i ul. Obrońców Westerplatte w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.