eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-Zdrój › Organizację wycieczek POZNAJ SWÓJ KRAJ w roku 2012 w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwąZdobądź wiedzę - wyrównaj szanse w kontekście realizacji projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Piwniczna-Zdrój: Organizację wycieczek POZNAJ SWÓJ KRAJ w roku 2012 w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Zdobądź wiedzę - wyrównaj szanse w kontekście realizacji projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2
Numer ogłoszenia: 165984 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój , Rynek 2, 33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 4464183, faks 18 4464183.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację wycieczek POZNAJ SWÓJ KRAJ w roku 2012 w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Zdobądź wiedzę - wyrównaj szanse w kontekście realizacji projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wycieczek do INWAŁDU (uczniów klas I - III, 80 uczestników + 6 osób opieki), do KRAKOWA (uczniów klas I - VI, 165 uczestników + 12 osób opieki) oraz do WARSZAWY (uczniów klas IV - VI, 85 uczestników oraz 9 osób opieki). 2.Zakres usługi: 1)Zakwaterowanie dla uczestników wycieczki do WARSZAWY w pokojach 2,3,4,6 osobowych o standardzie 3 gwiazdkowym. 2)Wyżywienie: śniadanie; obiad składający się z: zupa, frytki lub ziemniaki, mięso, surówka, kompot i deser; kolacja; suchy prowiant na czas powrotu. 3.Zakwaterowanie dla uczestników wycieczki do Warszawy w jednym hotelu (kategoryzowanym) ze względów bezpieczeństwa uczestników. Obiekty hotelowe nie posiadające w/w pokoi 2,3,4,6 mogą być zastąpione innymi jednakże należy wtedy wskazać jakie wraz z uzasadnieniem. Zakwaterowanie w Warszawie - odległość od centrum Warszawy od 15 - 30km. 4.Transport: 1)Autokary podczas całej trasy wycieczek do INWAŁDU, KRAKOWA oraz WARSZAWY klimatyzowane, serwis napojów (woda mineralna). 5.Ubezpieczenie: 1)NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących uszczerbek na zdrowiu lub śmierć na sumę minimalnie 20 000,00 PLN. 6.Ceny wycieczek turystycznych mają obejmować koszty wstępu do obiektów, teatru w KRAKOWIE i innych atrakcji turystycznych. 7.Opieka pilota na całej trasie wycieczek do INWAŁDU, KRAKOWA, oraz WARSZAWY oraz przewodników podczas zwiedzania poszczególnych miast. 8.Minimalny program wycieczek: 1)1 dniowa wycieczka do INWAŁDU /Termin wyjazdu na wycieczkę w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012/ wyjazd z Wierchomli Wielkiej 8.00, SP Łomnica -Zdrój o godzinie 8.30, SP. Głębokie 9.00. Przyjazd do Inwałdu i zwiedzanie Parku Miniatur. Obiad składający się z: zupa, frytki lub ziemniaki, mięso, surówka, kompot i deser. Zwiedzanie Mini ZOO. Wyjazd w drogę powrotną . 2)1 dniowa wycieczka do KRAKOWA /Termin wyjazdu na wycieczkę w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012/ wyjazd z Wierchomli Wielkiej 8.00, SP Łomnica -Zdrój o godzinie 8.30, SP. Głębokie 9.00. Przyjazd do Krakowa i zwiedzanie: Program dla klas I-III: - Wzgórze Wawelskie: Katedra Wawelska (Dzwon Zygmunta, Groby Królewskie, Krypta Prezydencka), dziedziniec Zamku Królewskiego na Wawelu - Smocza Jama, pomnik smoka - ul. Kanonicza, Grodzka - okno papieskie - UJ: Collegium Maius - Rynek Główny: Sukiennice, Ratusz, Kościół Mariacki (ołtarz Wita Stwosza) - Rynek Podziemny Program dla klas IV-VI; Droga Królewska - Wzgórze Wawelskie: Katedra Wawelska (Dzwon Zygmunta, Groby Królewskie, Krypta Prezydencka), dziedziniec Zamku Królewskiego na Wawelu - Smocza Jama, pomnik smoka - ul. Kanonicza, Grodzka - kościół Franciszkanów - okno papieskie - UJ: Collegium Novum, Collegium Maius - Rynek Główny: Sukiennice, Ratusz, Kościół Mariacki (ołtarz Wita Stwosza), płyta przysięgi Tadeusza Kościuszki, płyta Hołdu Pruskiego - Rynek Podziemny Obiad składający się z: zupa, frytki lub ziemniaki, mięso, surówka, kompot i deser. Zwiedzanie ciąg dalszy. Udział w przedstawieniu teatralnym najpóźniej od godz.17.00. Przyjazd do miejsca wyjazdu w godzinach wieczornych. 3)3 dniowa wycieczka do WARSZAWY /Termin wyjazdu na wycieczkę w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012/ Wyjazd na wycieczkę w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012r. z Wierchomli Wielkiej ok. godz.4.00, SP Łomnica -Zdrój godz. 4.30, SP. Głębokie godz. 5.00 . Przyjazd w godzinach popołudniowych 1 dzień wycieczki -Zwiedzanie: -Pałac Kultury i Nauki- panorama Warszawy z 30. piętra wieżowca. -Obiad składający się z: zupa, frytki lub ziemniaki, mięso, surówka, kompot i deser. -Przyjazd do miejsca zakwaterowania. Kolacja. 2 dzień wycieczki. -Śniadanie. -Zwiedzanie: -Plac Zamkowy z Kolumną Zygmunta III Wazy, -Zamek Królewski- m.in. Apartament Wielki i Królewski, Nowa Izba Poselska, Sala Senatorska oraz Pokoje Matejkowskie. -Spacer po Starym Mieście: Stary Rynek z Pomnikiem Syrenki, zwiedzanie Archikatedry św. Jana, której początki sięgają I połowy XIV wieku, w jej murach zaprzysiężona została Konstytucja 3-go Maja. W podziemiach znajdują się groby między innymi: Sienkiewicza, Narutowicza, Paderewskiego. -Spacer lub przejazd Traktem Królewskim (pałace, kościoły, pomniki przy Krakowskim Przedmieściu, Uniwersytet Warszawski), a także Grób Nieznanego Żołnierza, Teatr Wielki, Ogród Saski. Przejazd Alejami Ujazdowskimi (między innymi Belweder). -Spacer po Łazienkach Królewskich- kompleksie parkowo- pałacowym Stanisława Augusta uznawanym za jeden z najpiękniejszych w Europie. -Wizyta w Centrum nauki Kopernik. -Obiad składający się z: zupa, frytki lub ziemniaki, mięso, surówka, kompot i deser. -Zwiedzanie ciąg dalszy. -Przyjazd do miejsca zakwaterowania. Kolacja. Trzeci dzień wycieczki. -Śniadanie. -Zwiedzanie; -Rejs statkiem wycieczkowym po Wiśle. -Park w Wilanowie- zwiedzanie drugiego z największych kompleksów pałacowo-ogrodowych w Polsce, dawnej rezydencji króla Jana III Sobieskiego. -Obiad składający się z: zupa, frytki lub ziemniaki, mięso, surówka, kompot i deser. Suchy prowiant na czas powrotu składający się z: bułka z serem 2 sztuki, drożdżówka, sok owocowy 0,33l. -Wyjazd w drogę powrotną. -Przyjazd do Piwnicznej -Zdroju (SP. Głębokie, SP. Łomnica-Zdrój, SP Wierchomla Wielka) w godzinach późno wieczornych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. 2.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c) oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4.W zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w specyfikacji, zamawiający będzie rozpatrywał oferty: a)w zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - Wykonawców, którzy: -posiadają aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zaświadczający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm); -posiadają aktualną umowę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowę ubezpieczeniową na rzecz klientów - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt.2) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.); -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -oświadczenie uprawniające do stosowania określonej stawki VAT na podstawie §35 ust. 8 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 marca 2002r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym (Dz. U. Nr 27, poz. 268 z późn. zm.); b)w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawców ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczeniową/gwarancyjną 50 000,00 PLN

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, w szczególności pod uwagę będą brane oferty: a)Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, b)Wykonawców, którzy potwierdzą, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, o której mowa w ust. 1 każdy z wykonawców oraz podmiotów, o których mowa w ust. 1 nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w ust. 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawców ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczeniową/gwarancyjną 50 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c) oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Atrakcyjność oferty programowej 3-dniowej wycieczki do Warszawy - 6

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień umowy: 1)zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika z winy lub na wniosek Zamawiającego; 2)zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 3)zmiany osób wymienionych w umowie, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe). 4)zmiana ilości uczestników wycieczek. 2.Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu z zachowaniem pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy, będą miały zastosowanie przepisy: 1)ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych; 2)ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 3)Kodeksu cywilnego; 4)oraz inne obowiązujące przepisy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Miasta i Gminy Piwniczna Zdrój; 33-350 Piwniczna Zdrój - ul. Rynek 2, pokój nr 1 (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Miasta i Gminy Piwniczna Zdrój ; 33-350 Piwniczna Zdrój - ul. Rynek 2, pokój nr 1 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach projektu POKL EFS 9.1.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.