eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › Przebudowa budynku garażowego dla straży pożarnej i budynku usługowo-handlowego na pomieszczenia biurowo-administracyjne oraz przebudowa budynku Urzędu Gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Brzostek: Przebudowa budynku garażowego dla straży pożarnej i budynku usługowo-handlowego na pomieszczenia biurowo-administracyjne oraz przebudowa budynku Urzędu Gminy
Numer ogłoszenia: 16597 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 014 6830111, faks 014 6830111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.alpha.pl, www.ugbrzostek.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku garażowego dla straży pożarnej i budynku usługowo-handlowego na pomieszczenia biurowo-administracyjne oraz przebudowa budynku Urzędu Gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia polegać będzie na przebudowie budynku garażowego straży pożarnej i budynku usługowo-handlowego na pomieszczenia biurowo-administracyjne oraz przebudowie budynku Urzędu Gminy (od 01.01.2009 r - Urzędu Miejskiego) znajdujących się w Brzostku na działkach nr 805, 807/1, 808. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1. Roboty budowlane w budynku nr 1 i 4 (główny budynek Urzędu Gminy i budynek usługowo-handlowy): - roboty rozbiórkowe - roboty stanu surowego (fundamenty, ściany parteru, konstr. stalowa stropu, ściany poddasza, kominy, konstrukcja drewniana dachu, pokrycie dachu blachodachówką, konstr. sufitu podwieszonego) - roboty stanu wykończeniowego (ścianki działowe, stolarka i ślusarka, podłoża i posadzki, tynki i okładziny wewn., elewacja i elementy zewn.) 2. Roboty budowlane w budynku nr 2 (budynek Urzędu Gminy - adaptacja pom. magazynowych na toalety): - roboty rozbiórkowe - roboty stanu surowego (ściany piwnic, przewody wentylacyjne, obudowy, przejścia przez przegrody, wyprawy na kominach) - roboty stanu wykończeniowego (podłoża pod posadzki, ścianki działowe, stolarka i ślusarka, posadzki, tynki i okładziny wewn., elewacja i elementy zewn.) 3. Roboty budowlane w budynku nr 3 (budynek garażowy straży pożarnej): - roboty rozbiórkowe - roboty stanu surowego (wzmocnienie słupa stalowego, ściany parteru, konstr. stalowa wzmocnienia stropu, przewody wentylacyjne, wyprawy na kominach, konstr. sufitu podwieszonego) - roboty stanu wykończeniowego (podłoża pod posadzki, ścianki działowe, stolarka i ślusarka, posadzki, tynki i okładziny wewn., elewacja i elementy zewn.) 4. Instalacje wewnętrzne centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjne 5. Instalacja elektryczna i niskoprądowa wewnętrzna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium o wartości 10 000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) uprawnień do wykonywania bez ograniczeń prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia właściciela firmy lub osoby przez niego zatrudnionej. e) wpisu na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby posiadającej powyższe uprawnienia, potwierdzony przez tę Izbę W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia: 1) sprawozdania finansowego z ostatniego roku (bilans), albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzostek.alpha.pl, www.ugbrzostek.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Brzostku ul. Rynek 1 39-230 Brzostek -biuro nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku ul. Rynek 1 39-230 Brzostek - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.