eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia z monitoringiem systemów alarmowych, konserwacją i naprawą alarmową systemu alarmowego oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Włocławek: Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia z monitoringiem systemów alarmowych, konserwacją i naprawą alarmową systemu alarmowego oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek
Numer ogłoszenia: 165963 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Baza" sp. z o.o. , ul. Bojańczyka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2326276, faks 054 2326276.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hotelratuszowy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.hotelratuszowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia z monitoringiem systemów alarmowych, konserwacją i naprawą alarmową systemu alarmowego oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektów i mienia z monitoringiem systemów alarmowych, konserwacja systemu i naprawa awaryjna systemu alarmowego oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek z podziałem na 4 części zamówienia. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z .o.o. we Włocławku, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia z monitoringiem systemów antynapadowych oraz konwojowanie wartości pieniężnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku, Część III ZAMÓWIENIA - świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia z monitoringiem systemów alarmowych dla BAZA Sp. z o.o. we Włocławku, Część IV ZAMÓWIENIA - świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia z monitoringiem konserwacją i naprawą alarmową systemów alarmowych Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we Włocławku Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zgodnie z art. 22 ust 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - Dotyczy wszystkich części zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części 1 - 4 096,46 zł, Dla części 2 - 2 189,99 zł, Dla części 3 - 1 357,91 zł, Dla części 4 - 583,44 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę w prowadzonym postępowaniu musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, udzieloną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to ten, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje: 1) Dotyczy części nr 1 - co najmniej 2 usługi, polegające na ochronie obszarów, obiektów i urządzeń o których jest mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.) o wartości co najmniej 250.000 zł brutto każda usługa. Art. 5.ust. 1 Obszary, obiekty, urządzenia i transporty ważne dla obronności, interesu gospodarczego państwa, bezpieczeństwa publicznego i innych ważnych interesów państwa podlegają obowiązkowej ochronie przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne lub odpowiednie zabezpieczenie techniczne. W przypadku zamówień w trakcie realizacji Zamawiający wymaga, aby już zrealizowany okres usługi wynosił co najmniej 6 miesięcy. 2) Dotyczy części 2 co najmniej 2 usługi, polegające na ochronie budynków użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 130.000,00 złotych brutto - każda usługa. W przypadku zamówień w trakcie realizacji Zamawiający wymaga, aby już zrealizowany okres usługi wynosił co najmniej 6 miesięcy. 3) Dotyczy części 3 co najmniej 2 usługi, polegające na ochronie budynków użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 80.000,00 złotych brutto - każda usługa. W przypadku zamówień w trakcie realizacji Zamawiający wymaga, aby już zrealizowany okres usługi wynosił co najmniej 6 miesięcy. 4) Dotyczy części 4 co najmniej 2 usługi, polegające na ochronie budynków użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 40.000,00 złotych brutto - każda usługa.W przypadku zamówień w trakcie realizacji Zamawiający wymaga, aby już zrealizowany okres usługi wynosił co najmniej 6 miesięcy. Budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422). W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę ofert na więcej niż jedną część zamówienia, na: Część 1 i 2 zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej 2 usługami o podanych w pkt 1 parametrach. Część 1,3 i 4:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej 2 usługami o podanych w pkt 1 parametrach. Część 2,3 i 4: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej 2 usługami o podanych w pkt 2 parametrach. Część 3 i 4: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej 2 usługami o podanych w pkt 3 parametrach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku - innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: Dla części 1: 500.000,00 zł brutto, Dla części 2: 500.000,00 zł brutto, Dla części 3: 500.000,00 zł brutto, Dla części 4: 500.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1. Usługi polegające na ochronie obszarów, obiektów i urządzeń o których jest mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.). Art. 5.ust. 1 Obszary, obiekty, urządzenia i transporty ważne dla obronności, interesu gospodarczego państwa, bezpieczeństwa publicznego i innych ważnych interesów państwa podlegają obowiązkowej ochronie przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne lub odpowiednie zabezpieczenie techniczne. 2. Usługi polegające na ochronie budynków użyteczności publicznej.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, 2. formularz cenowy, 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawce, 4. dowód wniesienia wadium

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.hotelratuszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BAZA Sp. z o.o., ul. Bojańczyka 7, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: BAZA Sp. z o.o., ul. Bojańczyka 7, 87-800 Włocławek, pokój nr. 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z .o.o. we Włocławku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. we Włocławku poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną stałą i doraźną, monitoringiem systemów alarmowych, n/w obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.: a. budynki Ciepłowni - zlokalizowane przy ulicy Teligi 1 we Włocławku;b. biurowiec (budynek A) - zlokalizowany przy ulicy Płockiej 30/32 we Włocławku, w tym również teren przyległy do budynku (tj. w szczególności tereny zielone i parkingi) droga dojazdowa do Ciepłowni (ul. Teligi 1) oraz teren położony pomiędzy Ciepłownią a biurowcem; c. budynek biurowo-garażowy (budynek B) - zlokalizowany przy ulicy Płockiej 30/32 we Włocławku, d. bocznica kolejowa Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., zlokalizowana na odcinku od bramy Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. do wiaduktu trasy P2 nad torem kolejowym; e. torowisko MPEC zlokalizowane od drogi Rybnicka do ulicy Nowomiejskiej na odcinkach: - Rybnicka - trasa E- 1, - trasa E-1 -Al. Królowej Jadwigi i ul. Nowomiejskiej. Systemy alarmowe Spółki zlokalizowane są w budynkach Ciepłowni przy ul. Teligi 1 (m.in. Narzędziownia, Serwerownia, Dział Kontroli Jakości i Ochrony Środowiska), budynkach A i B przy ul. Płockiej 30/32 oraz kotłowni przy ul. Zakręt 8. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia z monitoringiem systemów antynapadowych oraz konwojowanie wartości pieniężnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną stałą i doraźną obiektów przedsiębiorstwa przy ul. Rysiej 3 we Włocławku wraz z monitorowaniem systemu antynapadowego oraz konwojowanie wartości pieniężnych. 2. Usługa realizowana będzie w dniach i godzinach wskazanych poniżej: 1) posterunek Nr 1 - portiernia - w systemie całodobowym. Ochrona całodobowa od poniedziałku do niedzieli. 2) posterunek Nr 2 - parking autobusowy na terenie przedsiębiorstwa - w godzinach od 18:00 do 6:00 Ochrona od poniedziałku do niedzieli. 3) Konwojowanie wartości pieniężnych - z punktów sprzedaży biletów Zamawiającego znajdujących się: a. w siedzibie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. przy ul. Rysiej 3 we Włocławku do Banku PKO BP we Włocławku przy ul. Okrzei 64, b. w siedzibie Spółki BAZA przy ul. Bojańczyka 7 we Włocławku do Banku PKO BP we Włocławku przy ul. Okrzei 64. Ochrona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych zgodnie z wykazem o którym mowa w SIWZ. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin płatności faktury - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia - świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia z monitoringiem systemów alarmowych dla BAZA Sp. z o.o. we Włocławku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektów i mienia dla BAZA Sp. z o.o. we Włocławku poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną stałą i doraźną, nw. obiektów należących do spółki.: 1) targowisko miejskie z halami targowymi przy ul. Związków Zawodowych 7/9/11 we Włocławku, 2) obiekt hotelowo - gastronomiczny z zapleczem przy ul. Bojańczyka 7 we Włocławku. Szczegółowy opis obiektów znajduje się w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umownych. 2. Usługa realizowana będzie w dniach i godzinach wskazanych poniżej: 1) targowisko miejskie z halami targowymi przy ul. Związków Zawodowych 7/9/11 we Włocławku: a) w godzinach: od 6:00 do 22:00 - przez jednego pracownika, b) W godzinach od 22:00 do 6:00 - przez dwóch pracowników Usługa realizowana całodobowo we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta. 2) obiekt hotelowo - gastronomiczny z zapleczem przy ul. Bojańczyka 7 we Włocławku: a) Bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych - całodobowy dozór sygnałów alarmowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV zamówienia - świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia wraz z monitoringiem, konserwacją i naprawą alarmową systemu alarmowego dla Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we Włocławku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony obiektów i mienia Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we Włocławku poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną stałą i doraźną, z monitoringiem, konserwacją i naprawą awaryjną systemów alarmowych, nw. obiektów Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we Włocławku: a. W zakresie ochrony fizycznej obiektów i mienia: Przychodnia Nr 1, Poradnia Ogólna, ul. Kilińskiego 16. Budynek dwukondygnacyjny, o powierzchni 1 844 m2. Teren wokół budynku obejmujący parking, chodniki, tereny zielone. Przychodnia pracuje 7 dni w tygodniu całodobowo. b. W zakresie monitoringu, konserwacji i naprawy alarmowe systemu: Budynek przy ul. A. Mickiewicza 3 - Przychodnia Nr 1, Poradnia Dziecięca, Dział Fizjoterapii; Budynek przy ul. S. Żeromskiego 28a - Dział Fizjoterapii; Budynek przy ul. Wienieckiej 34a - Przychodnia Nr 2; Budynek przy ul. Olszowej 9 - Przychodnia nr 3; Budynek przy ul. Chłodnej 24 - Przychodnia nr 4; Budynek przy ul. Żytniej 55 - Przychodnia nr 5; Budynek przy ul. Kaliskiej 104a - Przychodnia nr 6; Budynki przy ul. Kościelnej 2a - Przychodnia nr 7: Ogólna i Dziecięca; Praktyka Lekarza Rodzinnego, ul. Grodzka 2i; Apteka przy ul. Jana Kilińskiego 16, Apteka przy ul. Kaliskiej 104a, 2. Usługi opisane w punkcie 1 realizowane będą w dniach i godzinach wskazanych poniżej: 1) Ochrona fizyczna obiektów i mienia (pkt 1 lit. a.): - w godzinach od 18:00 do 6:00 - od poniedziałku do piątku, - w soboty, niedziele i święta - ochrona całodobowa. 2) Monitoring dotyczący obiektów wyszczególnionych w pkt 1 lit. b. - stały, całodobowy, 3) Konserwacja systemów alarmowych w budynkach wskazanych w pkt 1 lit. b. - kwartalnie w terminie realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Obsługa awaryjna systemów alarmowych w budynkach wskazanych w pkt 1 lit. b. - gdy wystąpi nagła i nieprzewidziana awaria w systemie (doraźnie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.