eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Utrzymanie w stałej sprawności systemów klucza centralnego typuWilka Schliesstechnik i Abus Pfaffenhain w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego MS-zp.272-2/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 16595 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Kraków: Utrzymanie w stałej sprawności systemów klucza centralnego typu: Wilka Schliesstechnik i Abus Pfaffenhain w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego MS-zp.272-2/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 361974 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369235 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza  30, 30-059  Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (12)6173595, faks (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miasteczko.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie w stałej sprawności systemów klucza centralnego typu: Wilka Schliesstechnik i Abus Pfaffenhain w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego MS-zp.272-2/16

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MS-zp.272-2/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności systemów klucza centralnego typu: Wilka Schliesstechnik i Abus Pfaffenhain w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Naprawy systemów klucza centralnego poprzez naprawę lub wymianę jego zużytych elementów. Przedmiotowe naprawy zlecane będą każdorazowo przez Zamawiającego, a polegać będą na dorabianiu kluczy, oraz naprawie lub wymianie gałek i wkładek systemowych. 2. Świadczenie usług pogotowia ślusarskiego polegających na zapewnieniu dostępu do pomieszczeń zamkniętych w sytuacjach awaryjnych. 3. W terminie 90 dni przed upływem terminu umowy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu określającego stan techniczny systemów klucza centralnego w poszczególnych obiektach MS. ZAKRES PRAC - Naprawa systemu klucza centralnego 1. Zamawiający może zlecać Wykonawcy wykonywanie napraw systemów klucza centralnego poprzez naprawę lub wymianę zużytych elementów systemów takich jak: klucze, wkładki, gałki itp., na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego a Wykonawca musi przyjąć je do realizacji. 2. Koszty dostarczanych i montowanych przez Wykonawcę elementów systemu do realizacji zamówień cząstkowych określa oferta Wykonawcy. 3. Naprawy systemów będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji prac w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zlecenia usługi przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane naprawy w zakresie robocizny i materiałów na okres min. 24 miesięcy. Okres udzielanej przez Wykonawcę gwarancji na zamontowane elementy może zostać wydłużony przez Wykonawcę. Wydłużenie okresu gwarancji na zamontowane elementy będzie podlegał ocenie zgodnie z klasyfikacją zawartą w pkt XIV.2.3 niniejszej SIWZ. Łączna wartość zleceń związanych z naprawą elementów sytemu w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości. 70 000,00 zł brutto. ZAKRES PRAC - Pogotowie ślusarskie W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do pomieszczeń znajdujących się w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH określonych w Tabelach 1, 2 i 3 we wszystkie dni tygodnia: 1. w tym w dni robocze: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 15:00 do godz. 7:00 następnego dnia roboczego, 2. w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) całodobowo do godziny 7:00 następnego dnia roboczego, Wykonawca winien zapewnić możliwość całodobowego zgłaszania przez Zamawiającego (telefon, fax, e-mail) wszelkich usterek i awarii systemu oraz przystąpić do ich usuwania do 2 godzin od otrzymania zgłoszenia. Czas przybycia na miejsce awarii i rozpoczęcia jej usuwania (czas reakcji) będzie podlegał ocenie zgodnie z klasyfikacją zawartą w pkt XIV.2.2 niniejszej SIWZ. Obowiązkiem Wykonawcy jest reagowanie na nieprawidłowości w pracy systemów klucza centralnego zgłaszanych przez Zamawiającego w czasie do 2 godzin w sytuacjach awaryjnych, oraz do 48 godzin w pozostałych licząc dni robocze. Wymagany czas reakcji - przybycia na miejsce i przystąpienia do usunięcia awarii, liczony w godzinach od momentu przyjęcia zgłoszenia do chwili rozpoczęcia realizacji usługi, winien wynosić nie więcej niż 2 godziny od otrzymania zgłoszenia. Łączna wartość zleceń związanych z zapewnieniem awaryjnego dostępu do pomieszczeń w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 50 000,00 zł brutto. Uwagi ogólne: 1. Wykonawca usługę będzie realizował całodobowo we wszystkie dni tygodnia. 2. Cena oferty wyliczona przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie poniesione koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszty materiałów, robocizny i dojazdów do miejsc realizacji usług. 3. Naprawy elementów systemu będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 4. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje podane w Załącznikach nr 1A, 1B, i 1C (formularze specyfikacji cenowej), gdyż wyliczone na nich kwoty posłużą Zamawiającemu do porównania ofert w trakcie ich oceny. 5. Wykonawca zobowiązany jest powiadamiać, z odpowiednim wyprzedzeniem, Zleceniodawcę o konieczności zakupu niezbędnych części zamiennych. 6. Wykonawca winien posiadać: a) Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i serwisowania systemów klucza centralnego Wilka Schliesstechnik. b) Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i serwisowania systemów klucza centralnego Abus Pfaffenhain. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia skierował minimum jedną osobę zatrudnioną w oparciu o umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia (przez siebie lub przez podwykonawcę) na pełny etat, w oparciu o umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), co najmniej na okres obowiązywania umowy osoby, która będzie wykonywała czynności polegające na realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, wymiar czasu pracy, okres zatrudnienia pracodawcę, pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić, lub inne dokumenty zawierające ww informacje potwierdzające zatrudnienie tych osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że w § 10 ust. 2 pkt 5) "Wzoru umowy" przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. W przypadku gdy Wykonawca lub podwykonawca jest osobą prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą bądź Wykonawcą są wspólnicy s.c. i Wykonawca ten lub podwykonawca będą wykonywali osobiście (fizycznie) czynności określone powyżej osoby te zostaną potraktowane przez Zamawiającego na równi z osobami zatrudnionymi na umowę o pracę. 8. W terminie 14 dni od dnia podpisania Umowy, Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym cennik wymiany elementów systemu w przypadku zgubienia klucza przez mieszkańca danego Obiektu Miasteczka Studenckiego. Wykonawca uwzględni w nim wszystkie niezbędne elementy, podlegające wymianie w takiej sytuacji oraz ich liczbę w zależności od charakterystyki danego Obiektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98395000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT111111.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MARIUSZ PROCHOWNIK CENTRUM KLUCZA,  biuro@centrumklucza.com,  OSIEDLE 2 PUŁKU LOTNICZEGO 3 lok. 161,  31-867,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.