eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Opracowanie PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU W REJONIE ULIC POZNAŃSKIEJ, KOSSAKA, AL.WOLNOŚCI, RZ.ŁEBY I LINII KOLEJOWEJ LĘBORK-ŁEBA W LĘBORKU



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Lębork: Opracowanie PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU W REJONIE ULIC POZNAŃSKIEJ, KOSSAKA, AL.WOLNOŚCI, RZ.ŁEBY I LINII KOLEJOWEJ LĘBORK-ŁEBA W LĘBORKU
Numer ogłoszenia: 165956 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 862 42 80, fax 0-59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU W REJONIE ULIC POZNAŃSKIEJ, KOSSAKA, AL.WOLNOŚCI, RZ.ŁEBY I LINII KOLEJOWEJ LĘBORK-ŁEBA W LĘBORKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Poznańskiej, Kossaka, Al.Wolności, rz.Łeby i linii kolejowej Lębork-Łeba w Lęborku zgodnie z uchwałą Nr IX-107/2007 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 12 lipca 2007 roku stanowiącą załącznik do umowy - załącznika nr 1 do SIWZ. Powierzchnia opracowania - około 60 ha. 2.Projekt zmiany planu wykonany zgodnie z art.15 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717, z późn.zmianami) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.Nr 164, poz.1587) z uwzględnieniem wniosków zgłoszonych w związku z zawiadomieniem o podjęciu uchwały przez Radę Miejską o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu. 3.Wykonanie do projektu zmiany miejscowego planu: - wniosku w sprawie przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze; - opracowania ekofizjograficznego; - prognozy oddziaływania ustaleń planu na środowisko; - prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. 4.Wykonanie analizy i diagnozy stanu istniejącego oraz studiów wstępnych - koncepcji zmian planistycznych, stanowiących podstawę do wykonania projektu zmiany planu. 5.Projekt zmiany planu wykonany i przekazany zostanie w 6 egzemplarzach (część tekstowa oraz część graficzna i inne wymagane załączniki) oraz w wersji elektronicznej. 6.Opracowanie przedmiotu zamówienia składać się będzie z następujących etapów wymagających akceptacji Zamawiającego: a) etap I - analizy i diagnoza stanu istniejącego oraz studia wstępne - koncepcja zmian planistycznych b) etap II - I projekt zmiany planu roboczy c) etap III - projekt zmiany planu do uzgodnień i opiniowania oraz wersja końcowa (do wyłożenia do publicznego wglądu) d) etap IV - projekt zmiany planu - wersja ostateczna z ewentualnymi poprawkami po przyjęciu uwag (do uchwalenia przez Radę Miejską).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień publicznych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca wykonał dla terenów w granicach miast co najmniej trzy plany miejscowe, w tym przynajmniej jeden z nich dotyczący terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i jeden o powierzchni opracowania powyżej 40 ha (za wykonanie planów uważa się publikację stosownej uchwały w dzienniku urzędowym województwa), b)należy wykazać, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - projektant planu miejscowego jest członkiem Izby Urbanistów (wymaga się aby co najmniej jedna osoba była członkiem Izby Urbanistów); 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U .Nr 87, poz.605) w celu: 1)potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty: a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wymogu opisanego w pkt.V.1). 2a) SIWZ - Załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby Urbanistów osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 3) potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda załączenia do oferty: a) oświadczenia, zgodnego z art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to Wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku 84-300 Lębork, ul.Armii Krajowej 14 pok.116 Wydział Architektury.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku 84-300 Lębork, ul.Armii Krajowej 14 Kancelaria Ogólna - Box nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.