eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostosowanie do obowiązujących standardów obiektu Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Lublin: Dostosowanie do obowiązujących standardów obiektu Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej
Numer ogłoszenia: 165940 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubelski, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5326009, fax 081 5347373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie do obowiązujących standardów obiektu Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie do obowiązujących standardów obiektu Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej, które obejmuje wykonanie ciągów komunikacyjno-ewakuacyjnych oraz przystosowanie dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót: a. roboty budowlane (roboty rozbiórkowe, roboty remontowo-budowlane (w tym min. budowa ścianek działowych, wykonanie konstrukcji dachu tarasu i jej pokrycie, montaż rynien i rur spustowych, montaż okien i drzwi oraz podokienników, wykonanie posadzek z paneli podłogowych, tynków wewnętrznych, malowanie, licowanie ścian płytkami, okładziny schodów, montaż balustrad schodowych, montaż dźwigu platformowego pionowego typ KALEA B 90 lub równoważnego, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. b. roboty elektryczne (modernizacja instalacji elektrycznej - instalacja oświetlenia, badania i próby pomontażowe, c. roboty sanitarne (instalacja kanalizacyjna, instalacja wody zimnej i cwu, instalacja c.o.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 28.81.24.10 - Konstrukcje dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.24.10 - Konstrukcje dachowe Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 niniejszej ustawy, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 3) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (roboty remontowo-budowlane obejmujące branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany do złożenia - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonych przepisem art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) (wg wzoru - zał. nr 1 do formularza ofertowego), b) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), c) uprawnień konstrukcyjno-budowlanych osoby proponowanej na kierownika robót (wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do samorządu zawodowego i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej) - zgodnie z art. 18 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), d) wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem (realizacja robót remontowo-budowlanych obejmująca branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie (należy załączyć 3 referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/powiatlublin/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, pokój 218.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.