eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz na usługi porządkowe w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Do

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Warszawa: Usługi zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz na usługi porządkowe w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, Kielcach, Łodzi i Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 165913 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz na usługi porządkowe w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, Kielcach, Łodzi i Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Przedmiotem zamówienia jest: a)wykonywanie usług kompleksowego zarządzania nieruchomościami będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego, polegających na zarządzaniu nieruchomościami oraz świadczeniu usług utrzymania czystości i zieleni na terenie nieruchomości: w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu, z zachowaniem wszelkich kryteriów racjonalności, efektywności i ekonomiki podejmowanych w tym zakresie działań - część I, II, III, IV, V; b)wykonywanie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie: na ul. Chałubińskiego 8 i na ul. Królewskiej 27 oraz w Kielcach, w Łodzi i w Olsztynie - część VI, VII, VIII, IX, X. Środki czystości i środki higieniczne tj. ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie, płyny do mycia, czyszczenia, kostki WC itp. Wykonawca kupuje na własny koszt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część I - 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł) Część II - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł) Część III - 600,00 zł (słownie: sześćset zł) Część IV - 500, 00 zł (słownie: pięćset zł) Część V - 500,00 zł (słownie: pięćset zł) Część VI - 700,00 zł (słownie: siedemset zł) Część VII - 300,00 zł (słownie: trzysta zł) Wykonawca wnosi wadium: a)w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: CITIBANK HANDLOWY w Warszawie ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku 32 1030 1061 0000 0000 5381 2058 zaznaczając w tytule Wadium - Usługi zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz na usługi porządkowe w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, Kielcach, Łodzi i Olsztynie. Znak sprawy: ZP 15/2009, Część lub z jednej poniżej podanych form: b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmian.). Wadium wnoszone w postaci gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej winno być wystawione na druku wystawcy. Gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać elementy: nazwę dającego zlecenie i jego siedzibę (adres), określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, sformułowanie zobowiązania banku lub instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Gwarancja musi także zawierać zapisy: odnośnie czasu trwania; zasad wygaśnięcia. Jeżeli przedstawiona gwarancja dotyczy Polisy ubezpieczeniowej nr do gwarancji należy dołączyć Polisę, której nr jest podany w gwarancji. 1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 3.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty, akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)upływie terminu związania z ofertą; b)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; c)unieważnieniu postępowania o udzieleniu niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego rozdziału, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b)który został wykluczony z postępowania; c)którego oferta została odrzucona. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 6 lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Informacje dotyczące szczegółowych warunków udziału w postępowaniu: 2.1Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części I, II, III, IV, V musi spełniać następujące warunki: a)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonywał (lub wykonuje), co najmniej 2 usługi (o czasie trwania usługi min. 12 miesięcy dla jednego odbiorcy) polegające na zarządzaniu budynkami o powierzchni co najmniej 500 m2; b)dysponuje osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomościami nadaną w trybie art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z poźn. zm.); c)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz. U. Nr 207 poz. 2114). 2.2Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części VI i VII musi spełniać następujące warunki: a)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonywał (lub wykonuje), co najmniej 2 usługi (o czasie trwania usługi min. 6 miesięcy dla jednego odbiorcy) polegające na sprzątaniu pomieszczeń o powierzchni co najmniej 400 m2; b)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawcy, jeszcze przed złożeniem ofert, dokonali wizji nieruchomości i znajdującego się na niej budynku/pomieszczeń wynajmowanych biur. Termin wizyty należy uzgodnić wcześniej z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ; b)ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, które musi być załączone do oferty - oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona notarialnie. Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. a)przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie; b)Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5.Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 4 zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.W przypadku oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych lub konsorcjum), Zamawiający dokonując oceny, czy podmioty te spełniają wymagania określone w specyfikacji, uwzględni łączne uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową wszystkich członków konsorcjum. 7.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy. 8.W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić tabelę w druku oferty. 9.Wymagania w zakresie podwykonawców: a)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom; b)wskazani przez Wykonawcę podwykonawcy muszą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zleconej części przedmiotu umowy; c)powierzenie w trakcie trwania umowy innych niż wskazane w ofercie prac podwykonawcy musi być uzasadnione przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowane przez Zamawiającego; d)Wykonawca podpisując umowę o podzlecenie z podwykonawcą zaakceptowanym przez Zamawiającego (na podstawie dostarczonych Zamawiającemu dokumentów), powinien zażądać od niego przyjęcia, bez zastrzeżeń warunków wykonania przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiającego; e)za działania podwykonawców, w ramach realizacji zlecenia, pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego ponosi Wykonawca..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych Zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dla wszystkich Wykonawców; b)dokumentu stwierdzającego posiadanie licencji zarządcy nieruchomości nadanej w trybie ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z poźn. zm.) - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części I, II, III, IV, V. W/w kopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz wykonanych (lub wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług (o czasie trwania usługi min. 12 miesięcy dla jednego odbiorcy) zarządzania nieruchomością o powierzchni co najmniej 500 m2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług z podaniem ich rzędu wartości, dat wykonania i odbiorców usług oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części: I, II, III, IV, V; b)wykaz wykonanych (lub wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług (o czasie trwania usługi min. 6 miesięcy dla jednego odbiorcy) sprzątania pomieszczeń o powierzchni co najmniej 400 m2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług z podaniem ich rzędu wartości, dat wykonania i odbiorców usług oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części: VI, VII. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnej na dzień otwarcia ofert polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części: I, II, III, IV, V - zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1, lit. c) niniejszej SIWZ, - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części: VI, VII - zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.2, lit. b) niniejszej SIWZ. 4.Wymagane oświadczenia: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dla wszystkich Wykonawców. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit a niniejszego rozdziału: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się i zamówienie. 5.1Dokumenty, o których mowa w ust. 5 lit. a i b niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 niniejszego rozdziału, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 - osobiście i pocztą kurierską.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 - osobiście i pocztą kurierską.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi kompleksowego zarządzania nieruchomością będącą własnością Transportowego Dozoru Technicznego, polegające na zarządzaniu nieruchomością oraz świadczeniu usług utrzymania czystości i zieleni w Krakowie, ul. Pocieszka 5 - od 01.01.2010 r. do 31.12. 2010 r. Nieruchomość oznaczona jako działka o nr 150/7 o powierzchni 4 341,00 m2 oraz budynek o powierzchni użytkowej 1 969,90 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 a do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Katowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi kompleksowego zarządzania nieruchomością będącą własnością Transportowego Dozoru Technicznego, polegające na zarządzaniu nieruchomością oraz świadczeniu usług utrzymania czystości i zieleni w Katowicach, ul. Cedrowa 8 - od 01.01.2010 r. do 31.12. 2010 r. Nieruchomość oznaczona jako działki o nr 2/225 i 10/3 o powierzchni 1 347,00 m2 oraz budynek o powierzchni użytkowej 485,60 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 b do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi kompleksowego zarządzania nieruchomością będącą własnością Transportowego Dozoru Technicznego, polegające na zarządzaniu nieruchomością oraz świadczeniu usług utrzymania czystości i zieleni w Gdańsku, ul. Kętrzyńskiego 24B - od 01.01.2010 r. do 31.12. 2010 r. Nieruchomość oznaczona jako działki o nr 353/3 obszaru 608,00 m2 oraz nr 353/4 obszaru 519,00 m2, o łącznej powierzchni 1127,00 m2 i dzierżawa części nieruchomości o nr działek 355/1 i 354, o powierzchni 635,00 m2 oraz budynek o powierzchni użytkowej 1 824,62 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 c do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi kompleksowego zarządzania nieruchomością będącą własnością Transportowego Dozoru Technicznego, polegające na zarządzaniu nieruchomością oraz świadczeniu usług utrzymania czystości i zieleni we Wrocławiu, ul. Solskiego 5 - od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Nieruchomość oznaczona jako działka o nr 2/1 o powierzchni 1531,00 m2 oraz budynek o powierzchni użytkowej 714,60 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 d do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi kompleksowego zarządzania nieruchomością będącą własnością Transportowego Dozoru Technicznego, polegające na zarządzaniu nieruchomościami oraz świadczeniu usług utrzymania czystości i zieleni w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 391 - od 01.01.2010 r. do 31.12. 2010 r. Nieruchomość oznaczona jako działka o nr 459 o powierzchni 1 440,00 m2 oraz budynek o powierzchni użytkowej 852,40 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 e do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI Warszawa Biuro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie na ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro i część 34 piętra - od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Łączna powierzchnia użytkowa 1 325,20 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 2 a do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII Warszawa OT1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, na ul. Królewska 27, wejście A, III piętro - od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Powierzchnia użytkowa 562,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 2 b do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII Kielce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Kielcach na ul. Paderewskiego 43/45 - od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Powierzchnia użytkowa 69,30m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 2 c do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Łodzi na ul. Al. J. Piłsudskiego12- od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Powierzchnia użytkowa 109,80 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 2 d do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Olsztynie na ul. Zientary Malewskiej 33 - od 01.12.2009 r. do 31.12.2010 r. Powierzchnia użytkowa 146,13 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 2 e do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.