eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Nadruk na kopertach oraz wykonanie druków dla Urzędu Miasta Tarnowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-31

Tarnów: Nadruk na kopertach oraz wykonanie druków dla Urzędu Miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 16585 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6509 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Administracyjno-Gospodarcze w Centrum Obsługi Urzędu w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882400, faks 14 6215308.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadruk na kopertach oraz wykonanie druków dla Urzędu Miasta Tarnowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego - ul. Nowa 4 oraz ul. Mickiewicza 2, kopert z wykonanym nadrukiem w kolorze sepii na kopertach białych C6 zwykłych w ilości 7 000 sztuk oraz C6/C5 z okienkiem prawym, przeznaczonych do maszyny kopertującej w ilości 60 000 sztuk, a także wydrukowanie w kolorze czarnym zwrotnych potwierdzeń odbioru w ilości 10 000 sztuk wg wzorów dostarczonych przez Zamawiającego. Koperty zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego, b) wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego przy ul. Mickiewicza 2 papieru firmowego kolorowego formatu A4 w ilości 12 000 sztuk, wg 3 wzorów dostarczonych przez Zamawiającego drogą elektroniczną. Wymagania dotyczące papieru firmowego: gramatura 90 g/m2 pre-print o podwyższonej białości, pełen kolor. Papier firmowy ma umożliwiać wykonanie nadruku w drukarkach laserowych (papier po nadruku w drukarce pozostaje bez odkształceń i przebarwień), atramentowych oraz musi umożliwiać stosowanie w urządzeniach kserograficznych, c) wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego przy ul. Mickiewicza 2 okładek okolicznościowych do zaproszeń formatu A4, składanych docelowo w połowie w ilości 5 000 sztuk, spełniających następujące wymagania: gramatura papieru 300 g/m2, kreda powleczona folią matową, format A4 bigowany w połowie, druk jednostronny, kolor cmyk, okładki lakierowane punktowo lakierem UV oraz tłoczone wypukle na zimno - ramka wokół zdjęcia Tarnowa. Jednorazowo wymagane przez Zamawiającego jest wykonanie nadruku na kopertach (dostarczonych przez Zamawiającego) oraz wydrukowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania kopert do nadruku. Wykonanie i dostarczenie pozostałych druków będzie się odbywało każdorazowo na podstawie kierowanych do Wykonawcy drogą poczty elektronicznej pisemnych zapotrzebowań, zawierających wzór papieru firmowego (3 wzory) lub okładek okolicznościowych (1 wzór) wraz z ilością do wykonania. Każda zamówiona partia musi zostać wykonana i dostarczona w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty przekazania zapotrzebowania. Wykonane druki muszą ściśle odpowiadać dostarczonym wzorom. Przewidywane ilości wykonanych druków: w okresie obowiązywania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu koperty C6 w ilości 7 000 sztuk, C6/C5 w ilości 60 000 sztuk (nadruk na kopertach), zwrotne potwierdzenie odbioru w ilości 10 000 sztuk, papier firmowy w ilości 12 000 sztuk. Minimalna ilość zamówionej jednorazowo partii danego wzoru papieru firmowego wyniesie 500 szt. Dla okładek okolicznościowych to 5 000 sztuk. W pierwszej transzy zostanie zamówiony nadruk na dostarczonych kopertach oraz wydrukowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru (całe zamówienie jednorazowo), oraz 6 000 sztuk papieru firmowego. W dalszej kolejności 5 000 sztuk okładek okolicznościowych (cały nakład okładek okolicznościowych) oraz pozostałe ilości papieru firmowego. Pozostałe warunki w tym termin płatności określono we wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Poligraficzno - Wydawniczych SKRYPT Sp. z o.o., ul. Do Huty 15, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5926,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5926,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6530,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.