eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych zimnej i ciepłej wody z radiowym odczytem danych ok 3.800 szt (w tym 1140 c.c.w. i 2660 z.w.) w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Mikołów: Dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych zimnej i ciepłej wody z radiowym odczytem danych ok 3.800 szt (w tym 1140 c.c.w. i 2660 z.w.) w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 165859 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3242600, faks 032 3242612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych zimnej i ciepłej wody z radiowym odczytem danych ok 3.800 szt (w tym 1140 c.c.w. i 2660 z.w.) w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia - CPV 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 38.42.11.00 - Wodomierze
2. Zakres rzeczowy robót stanowić będzie:
a) Dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych zimnej i ciepłej wody z cechą legalizacyjną roczną dn 15 z radiowym odczytem danych ok 3.800szt (w tym 1140 c.c.w. i 2660 z.w.) , którym upłynął okres legalizacji, w lokalach mieszkalnych i użytkowych zgodnie z załącznikiem nr 6 (zestawienie wodomierzy) do siwz wraz urządzeniami niezbędnymi do odczytu (np. koncentratory itp.)
b) ewentualna wymiana niesprawnych zaworów kulowych znajdujących się przed wodomierzem (wraz z materiałem) orientacyjna ilość ok 150szt.
c) wymiana uszczelek, ewentualnie śrubunków, drobne przeróbki instalacji
d) przeczyszczenia sitek na śrubunkach w przypadku, gdy wodomierz stoi w okresie trwania gwarancji,
e) sprawdzenie szczelności połączeń i prawidłowości montażu, kontrola podłączenia pod wodomierz wszystkich punktów poboru wody
f) ewentualne wykonanie podejść pod wodomierze dla nieopomiarowanych lokali (ok.100szt)
g) oplombowanie wodomierza 2x plombą plastikową zatrzaskową dostarczoną przez Wykonawcę (wzór plomby do uzgodnienia z inwestorem)
h) odkupienie od Zamawiającego wszystkich zdemontowanych wodomierzy i materiałów towarzyszących bez względu na producenta i stan techniczny,( koszt odkupu wkalkulować w cenę oferowanych wodomierzy)
i) montaż wodomierzy i kompletnych urządzeń koniecznych do radiowego odczytu danych
j) bieżące informowanie administracji ZGL o problemach z dostępem do lokali
k) uruchomienie systemu zdalnego odczytu na poszczególnych budynkach w obecności przedstawiciela zarządcy wraz z weryfikacją poprawności odczytu
l) na podstawie informacji od zleceniodawcy uzupełnienie bazy danych w formie elektronicznej o numery zamontowanych wodomierzy i ich wskazania w poszczególnych lokalach
m) wykonanie protokołu demontażu i montażu wodomierza ( według wzoru wyznaczonego przez Zamawiającego) z uwzględnieniem ich numerów i wskazań potwierdzone przez wykonawcę i najemcę lokalu w dwóch kopiach (dla najemcy i zarządcy) i przekazywanie do ZGL bezpośrednio po zakończeniu prac na danym budynku
n) dokonanie odczytów dla okresów rozliczeniowych w czasie trwania umowy oraz informowanie najemców poszczególnych budynków i zarządcy o terminie odczytów
o) odczyt bezpośredni wodomierzy w przypadku stwierdzenia manipulacji lub uszkodzenia
p) kontrola wiarygodności danych
q) przekazanie wskazań wodomierzy do Zarządcy w formie elektronicznej (wg załącznika nr 7)
3. Zabudowane wodomierze posiadać muszą co najmniej następujące cechy:
a) minimalny zakres pomiarowy MID pozycji zabudowy w poziomie: R większe lub równe 100 i w pionie: R większe lub równe 80 dla wodomierzy do wody zimnej i ciepłej , certyfikat badania zgodny z MID nr DE 11-MI001-PTB005
b) odczyt radiowy- fale radiowe spełniające wymagania wytycznych europejskich R%TTE 1999/5/EG
c) wodomierze powinny spełniać wymagania Ustawy z dnia 15.12.2006r o zmianie ustawy o systemie zgodności oraz o zmianie niektórych ustaw ( Dz.U. 249 poz 1833 i 1844), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18.12.2006 w sprawie zasadniczych wymagań dla przyrządów pomiarowych ( Dz.U. Nr 3 poz.27)
d) wodomierz jednostrumieniowy, suchobieżny fabrycznie nowy
e) zabudowa pozioma lub pionowa
f) urządzenie wskazujące powinno zapewnić jednoznaczny odczyt przepływu wody wyrażonych w metrach sześciennych , wartość działki elementarnej 0,001m3
g) długość montażowa 110mm,
h) próg rozruchu 0,5l/godz
i) odczyt następujących danych : ilość wody która przepłynęła przez wodomierz w okresie rozliczeniowym, zużycie wody z poprzedniego okresu rozliczeniowego, data odczytu, kierunek przepływu, numer urządzenia, sygnalizacja uszkodzeń, sygnalizacja prób manipulacji magnetycznej i mechanicznej
j) żywotność baterii minimum 5 lat
k) gwarancja na urządzenie obejmująca cały okres legalizacji
l) gwarancja na prace montażowe obejmująca cały okres legalizacji
m) zabezpieczenie osłony licznika przed zewnętrzną ingerencją ( ściskanie, możliwość oddzielenia liczydła od korpusa itp.),
n) zabezpieczenie przed zewnętrznym polem magnetycznym (magnesy neodymowe),
o) wysoka wytrzymałość i trwałość zastosowanych materiałów,
p) zastosowanie ułożyskowienia wirnika,
q) pamięć 12 miesięcznych wskazań
r) jednoczesny odczyt wraz z zapamiętaniem wskazań wszystkich wodomierzy w danym budynku
s) atest Państwowego Zakładu Higieny dla wody pitnej,
t) aktualne zatwierdzenie typu lub deklaracji zgodności,
u) cecha legalizacyjna zgodnie z przepisami Głównego Urzędu Miar
v) plomby zastosowane podczas wymiany wodomierzy muszą być plastikowe zatrzaskowe numerowane oraz z logo Zamawiającego (ZGL Mikołów)
4. Zamawiający informuje, że zasoby lokalowe są bardzo zróżnicowane ze względu m.in. na lata budowy, ilość i rozmieszczenie poszczególnych lokali w budynku. W celu uzyskania bliższej informacji na ww. temat prosimy o kontakt z Administracją ZGL.
5. Szczegółowe zestawienie adresów, a jednocześnie kolejność wykonywania zamówienia, pod którymi montowane będą wodomierze, stanowi dodatek nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego informowania lokatorów (czasami kilkakrotnie) jak również administrację o terminie wymiany wodomierzy na poszczególnych budynkach.
6. Miejsce wykonywania zamówienia: Mikołów, budynki administrowane przez Zakład Gospodarki Lokalowej
7. Terminy odczytów zostaną wyznaczone przez Zamawiającego w formie harmonogramu.
8. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania wszelkich nieprawidłowości liczników niezwłocznie po podjęciu takiej wiedzy do Działu Rozliczeń Mediów w ZGL-u bez naliczania dodatkowych kosztów.
9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wyposażył osoby realizujące zamówienie w zakresie prac montażowych w jednorazowe obuwie ochronne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.21.00.00-7, 38.42.11.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000,00zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
      - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawę i montaż wodomierzy radiowych w zasobach mieszkaniowych w ilości co najmniej 2.000szt

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
      - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 200.000,00 zł
      - posiadają min. 200.000,00 zł środków finansowych lub zdolności kredytowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Deklaracja zgodności CE dla wodomierza
    Atest higieniczny PZH do wody pitnej na dostarczone wodomierze
    Karty katalogowe producenta w języku polskim dla oferowanych produktów
    Dokument autoryzacji wystawiony przez producenta wodomierzy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgl.mikolow.pl/index.php?opt=prze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego
ul.Kolejowa 2
43-190 Mikołów
pokój 201- Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego
ul.Kolejowa 2
43-190 Mikołów
pokój 201..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.