eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa formy odlewniczej na izolator kompozytowy 120.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-25

Warszawa: Dostawa formy odlewniczej na izolator kompozytowy 120.
Numer ogłoszenia: 16584 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Elektrotechniki , ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812-00-21, faks 022 6157535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: iel.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: izolatory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa formy odlewniczej na izolator kompozytowy 120..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa formy odlewniczej przeznaczonej do formowania na gorąco odlewów z mieszanki silikonowej LSR. Forma o gabarytach zewnętrznych 600 x 1300 x 480 składa się z dwóch symetrycznych połówek zawierających po 50 segmentów mocowanych na wspólnej płycie, która pełni również rolę elementu grzejnego. Rysunek zestawieniowy formy opatrzony numerem F-915.00.00 stanowi załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Pełna dokumentacja techniczna, w tym szczegóły wykonania poszczególnych elementów formy, znajduje się w siedzibie Zamawiającego i będzie udostępniona odpłatnie Wykonawcy w formie papierowej lub nieodpłatnie w formie elektronicznej po podpisaniu oświadczenia o przestrzeganiu tajemnicy przedsiębiorstwa Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zapoznanie się Wykonawcy z warunkami eksploatacji formy w swojej siedzibie. Techniczne warunki pracy formy: 1. Maksymalna temperatura pracy: 200 stopni C, 2. Maksymalne ciśnienie wtrysku mieszanki: 150 bar, 3. Siła docisku połówek formy: 800 kN. Techniczne warunki wykonania i odbioru: 1. Gatunek materiału - zgodnie z dokumentacją. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiału równorzędnego o właściwościach fizycznych nie gorszych od przewidzianego w dokumentacji. W takiej sytuacji Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na takie odstępstwo. 2. Atest hutniczy - Zamawiający wymaga przedstawienia atestu hutniczego na materiał użyty do wykonania formy, zwłaszcza na elementy formujące oraz łączące. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę karty pomiarów potwierdzającej właściwe wykonanie formujących elementów formy. Ocenie podlegać będzie zarówno dokładność wymiarowa, jak i stan powierzchni poszczególnych elementów. 4. Wymagania odnośnie szczelności - precyzja wykonania formy musi zapewnić taką dokładność, aby po założeniu obu połówek ewentualna szczelina pomiędzy przylegającymi częściami nie przekraczała 0,05mm. Taka sama szczelność wymagana jest pomiędzy skręconymi segmentami w obu połówkach. Niedopuszczalne również jest przesunięcie względem siebie dwóch współpracujących segmentów zarówno w osi poziomej, jak i pionowej. 5. Pełny odbiór techniczny, stwierdzający zgodność dostarczonej formy z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz ofertą Wykonawcy, nastąpi w siedzibie Zamawiającego i zakończony zostanie podpisaniem przez obie Strony protokołu zdawczo - odbiorczego. Protokół zdawczo - odbiorczy stanowić będzie załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Podpisanie protokołu zdawczo - odbiorczego poprzedzone zostanie wykonaniem próbnych odlewów przeprowadzonych w siedzibie Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.41.50.00 - Formy odlewnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana wynagrodzenia brutto w wyniku zmiany obowiązującej stawki VAT. 2. Zmian sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wynikających ze zmiany technologii produkcji, przy czym sposób ten nie może być gorszy od wymaganego przez Zamawiającego i zaoferowanego przez Wykonawcę. Zmiana taka musi zostać zaakceptowana (w formie pisemnej pod rygorem nieważności) przez Zamawiającego. 3. Innych warunków umowy, które należy zmienić, a których zmiany nie można było przewidzieć na etapie przygotowania i prowadzenia postępowania, czy też w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: izolatory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Elektrotechniki Zakład Doświadczalny III ul. Wojska Polskiego 51 57 - 530 Międzylesie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Instytut Elektrotechniki Zakład Doświadczalny III ul. Wojska Polskiego 51 57 - 530 Międzylesie Budynek A, pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.