eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › budowa ulic osiedlowych na osiedlu Działki w Garwolinie



Ogłoszenie z dnia 2007-03-13

POZYCJA 16580

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Garwolin: budowa ulic osiedlowych na osiedlu Działki w Garwolinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Garwolin, do kontaktów: Wojciech Zalewski Danuta Antolak-Baran, ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 7863525, 6843423/466 w. 65, e-mail: baran@umg.no-ip.org. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.garwolin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulic osiedlowych na osiedlu Działki w Garwolinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Garwolin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa ulic na osiedlu Działki w Garwolinie: - ulica Kwiatowa km od 0 + 009,0 do 0+ 436,0 wraz z budową kolektora deszczowego ( odcinek od skrzyżowania z ul.Asnyka do rowu melioracyjnego) - ulica Asnyka km od 0+ 537,0 do 0+ 700,0 - ulica Spokojna w km od 0+ 200,0 do 0+ 428,0 wraz z budową kolektora deszczowego oraz skrzyżowanie ulic ( ul. Słowackiego od km 0+ 694,0 i ul. Asnyka od km 0+ 700,0 do km 0+ 712,90) Zadanie obejmuje wykonanie ulic osiedlowych o nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga złożenia w ofercie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane określonych wymagań 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.24.71.12 - Kanały upustowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.71.12 - Roboty budowlane w zakresie kanałów upustowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa ulic na osiedlu Działki w Garwolinie : - ulica Kwiatowa km od 0 + 009,0 do 0+ 436,0 wraz z budową kolektora deszczowego ( odcinek od skrzyżowania z ul. Asnyka do rowu melioracyjnego) - ulica Asnyka km od 0+ 537,0 do 0+ 700,0 - ulica Spokojna w km od 0+ 200,0 do 0+ 428,0 wraz z budową kolektora deszczowego oraz skrzyżowanie ulic ( ul. Słowackiego od km 0+ 694,0 i ul. Asnyka od km 0+ 700,0 do km 0+ 712,90) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Informacje na temat wadium ( jeżeli dotyczy) : 20 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie w robotach odpowiadających przedmiotowi zamówienia i zrealizowali w ostatnich 5 latach minimum 2 zamówienia o podobnym charakterze i złożoności, tzn. wybudowanie min. 2 ulic o nawierzchni bitumicznej, powierzchni min. 1500,0 m2 każda, zrealizowane w charakterze głównego wykonawcy robót. 3. Dysponują niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: przy realizacji zamówienia zatrudnią kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych w specjalnościach, które obejmuje zamówienie wraz z aktualnymi zaświadczeniami kierownictwa robót o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownic¬twa - obowiązkowo muszą być dołączone do oferty; 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew¬niającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamó¬wień publicznych. 7.Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robot. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą, a wyszczególnionych w SIWZ, wg kryterium \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA - stanowiący załącznik do SIWZ, 2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tylko, jeżeli dotyczy). 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - na załączniku nr 3. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robot posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez siebie kierownictwa robót wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy - uwzględniający ostatnie 3 lata działalności (2004, 2005 i 2006 r.), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z całego okresu prowadzenia działalności. Do powyższego oświadczenia należy dołączyć sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10. Doświadczenie zawodowe, wykaz wykonanych zamówień, tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - na załączniku nr 5, z podaniem rodzaju zamówienia, zakresu, wartości, okresu realizacji oraz nazw, adresów i telefonów poprzednich zamawiających wraz z opiniami (referencjami) uzyskanymi od poprzednich zamawiających, stwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością (należy wskazać zamówienia zrealizowane w charakterze głównego wykonawcy) w tym zawarte minimum 2 zamówienia - wybudowanie ulic o nawierzchni bitumicznej, powierzchni min.1500,0 m2 każda. 11. Informacja o podwykonawcach - jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia na załączniku nr 5 oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy/ów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z dokumentami rejestrowymi podwykonawcy określającymi przedmiot działalności gospodarczej zgodny z zakresem wykonywanej części zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. 12. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 13. Dowód wniesienia wadium. 14. Kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonych formularzy ofertowych). 15. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 16. Oświadczenie, że wykonawca zapewni 3 letni okres gwarancji na wykonanie zadania, 17. Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy, jeżeli przetarg wygra.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.04.2007, godzina 12:00, Urząd Miasta Garwoli, ul. Staszica 15 ( sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.