eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Katowice: Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer ogłoszenia: 165799 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części określają zakres obowiązków stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz zakres czynności stanowiący załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Natomiast zestawienie ilości budynków i lokali objętych przeglądem przewodów kominowych zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy (zał. nr 8 do SIWZ). 3. Zamówienie podzielone jest na 2 części: - Część nr 1 obejmuje: Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Odział Eksploatacji Budynków nr 1 w Katowicach; - Część nr 2 obejmuje: Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Odział Eksploatacji Budynków nr 6 w Katowicach; 4. Postanowienia ogólne: - Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części zamówienia. - Zamawiający informuje, że na okres realizacji zamówienia na usługi kominiarskie (opinie, zalecenia) - dot. pkt B wyceny ofertowej - przewidział 15.200 zł na cześć 1 zamówienia oraz 12.200 zł na część 2 zamówienia. Usługi będą realizowane w zależności od potrzeb zamawiającego, w oparciu o zlecenie wykonania usługi stanowiący załącznik nr 4 do projektu umowy (zał. nr 8 do SIWZ). - Zamawiający informuje, że szacowane ilości budynków i lokali znajdują się w zestawieniu ilości budynków i lokali (zał. nr 3 do projektu umowy). - Wykaz adresowy budynków w wersji elektronicznej zamawiający przekaże wykonawcy po podpisaniu umowy i każdorazowo przed rozpoczęciem nowego cyklu. - Wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) budynków zarządzanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków należy zakończyć w nieprzekraczalnym terminie 7 dni przed upływem 12 miesięcy od daty wykonania ostatniej okresowej kontroli przewodów kominowych w danym budynku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nieprzekraczających 10% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających wykonawca wykona je na odrębne zlecenie zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: a) dla części nr 1 i 2: po 1.500,00 - dla każdej z części. UWAGA! W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedną część zamówienia zamawiający zaleca złożenie wadium na każdą z części oddzielnie. 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13 1050 1214 1000 0023 3495 0603 W tytule przelewu należy wpisać: Wadium w przetargu na wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, część nr ... Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tzn. do godziny 08:45, do dnia 08.08.2012r. powinno znajdować się na koncie zamawiającego. Prosimy o dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniądza. 4. Oryginał wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie, natomiast kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art. 46 ustawy Pzp. 5. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: dla części 1 (EB-1) kontrolę przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej w co najmniej 50 budynkach w ramach jednego kontraktu w trakcie jednego roku kalendarzowego; dla części 2 (EB-6) kontrolę przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej w co najmniej 50 budynkach w ramach jednego kontraktu w trakcie jednego roku kalendarzowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: dla części 1 (EB-1) minimum dwie osoby posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim; dla części 1 (EB-6) minimum dwie osoby posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (oddzielny dla każdej części zamówienia); b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt b; c) zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ; d) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje jedynie w przypadkach określonych w § 11 ust. 2 projektu umowy, a także w zakresie: - zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno od strony zamawiającego jak i wykonawcy, - zmiany w ilości budynków i lokali powstała w następstwie zmian ilości budynków zarządzanych przez Zamawiającego. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 08:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Odział Eksploatacji Budynków nr 1 w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części określają zakres obowiązków stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz zakres czynności stanowiący załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Natomiast zestawienie ilości budynków i lokali objętych przeglądem przewodów kominowych zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy (zał. nr 8 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Odział Eksploatacji Budynków nr 6 w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części określają zakres obowiązków stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz zakres czynności stanowiący załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Natomiast zestawienie ilości budynków i lokali objętych przeglądem przewodów kominowych zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy (zał. nr 8 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.