eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgłobice › Dostawa fabrycznie nowego rębaka do gałęzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Zgłobice: Dostawa fabrycznie nowego rębaka do gałęzi.
Numer ogłoszenia: 165779 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach, ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, woj. małopolskie, tel. 014 6741230, fax 014 6787050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdtarnow.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego rębaka do gałęzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego rębaka do gałęzi spełniającego następujące minimalne wymagania techniczno-eksploatacyjne Zamawiającego zawarte w cenie ofertowej: a) przystosowany do przejazdu na własnych kołach o typowym ogumieniu, b) przystosowany do ciągnięcia za pomocą ciągnika rolniczego i samochodu, c) napęd własnym silnikiem diesla o mocy minimum 80 KM chłodzonego cieczą, d) przystosowany do rozdrabniania gałęzi o średnicy 25 cm, e) wyrzut zrębek z regulacją obrotu do 360 stopni i regulacja wysokości wyrzucania zrębka, f) minimalne wymiary gardzieli: wysokość nie mniejsza niż 250 mm szerokość nie mniejsza niż 400 mm g) rozrusznik elektryczny z zasileniem akumulatorowym; h) licznik motogodzin; i) koło zapasowe; j) noże tnące obustronnie ostrzone plus dodatkowy komplet noży zapasowych; j) podajnik hydrauliczny samoczynnie wciągający podawane gałęzie; k) dowóz do siedziby Zamawiającego - gratis; l) gwarancja na bezawaryjną pracę urządzenia na elementy mechaniczne: silnik i podzespoły oraz zabezpieczenia antykorozyjne wszystkich elementów (min.) 12 m-cy od dnia dostawy. ł) instrukcja obsługi w języku polskim; m) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego u Zamawiającego a usunięcie usterki w okresie gwarancyjnym nie będzie przekraczać 72 godzin liczonych od dnia jej zgłoszenia. n) Zamawiający wymaga załączenia homologacji Ministerstwa Infrastruktury niezbędnej do rejestracji. o) W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia załogi w zakresie obsługi, konserwacji i bezpiecznego użytkowania urządzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.22 - Rębarki Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.22.00 - Rębarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy przedstawionych wraz z ofertą dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. Oferta musi zawierać: 1.Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, w tym spółki cywilnej oraz osób, których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych), 4.Wypełniony formularz charakterystyki oferowanego urządzenia - załącznik nr 3 do SIWZ, 5. Podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach, 33-113 Zgłobice ul.Zgłobicka 8. Egz. SIWZ - bezpłatny. Wykonawca ponosi tylko koszty przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - Zgłobice ul.Zgłobicka 8 sekretariat pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.