Sopot: Promocja Miasta Sopotu poprzez współorganizację Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie
Numer ogłoszenia: 165742 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133 , strona internetowa www.sopot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Sopotu poprzez współorganizację Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Promocja Miasta Sopotu poprzez współorganizację Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 66 i art. 67. ust. 1 pkt. 1, lit. a, b ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Wykonawca - Konfederacja Lewiatan jest zarówno pomysłodawcą jak i organizatorem Europejskiego Forum Nowych Idei. Ponadto organizator jako jedyny ma prawo do promowania własnej imprezy w formie i treści według własnego uznania i tym samym do promowania Miasta Sopotu w ramach realizacji tejże imprezy. Jest jedynym podmiotem uprawnionym do prowadzenia działań promocyjnych w ramach niniejszego wydarzenia. Promocja Miasta jest dzięki temu realizowana na arenie międzynarodowej w ramach realizacji Europejskiego Forum Nowych Idei we współpracy organizatora z partnerami. II Europejskie Forum Nowych Idei odbędzie się w dniach 30 września 2 października 2015 r. w Sopocie. Forum jest najbardziej prestiżowym wydarzeniem konferencyjno-kongresowym w północnej części Polski. W ramach promocji Miasta Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stworzenie przy współudziale Zamawiającego kampanii promocyjnej poprzez, m.in.: a)nadania Miastu Sopot tytułu Współorganizatora; b)zamieszczenia logo Miasta Sopot i opisu Miasta Sopot w folderze - zaproszeniu do udziału w Forum; c)zamieszczenia logo Miasta Sopot w przewodniku programowym Forum; d) informacji o Mieście Sopot w przewodniku programowym Forum wraz z logo oraz linkiem do strony Sponsora na stronie www Forum; e) umieszczenia logo Miasta Sopot w ogłoszeniach i spotach medialnych; f) opisu profilu działalności Miasta Sopot i logo w przewodniku programowym Forum; g) opisu profilu działalności Miasta Sopot wraz z logo oraz linkiem do strony Sponsora na stronie www Forum; h) wizualizacji (logo na plazmach) w miejscu wydarzenia; i) wizualizacji (logo na tablicach sponsorskich) w miejscu wydarzenia j) zamieszczenia logo w wydawnictwie podsumowującym Forum; k) opisu profilu działalności Miasta Sopot w wydawnictwie podsumowującym Forum; l) ekspozycji folderów i mapek Miasta Sopotu ł) umożliwienie przedstawicielowi Miasta Sopotu wystąpienia podczas Gali zamykającej Forum Marketing w administracji powinien uwzględnić dialog ze społecznością lokalną, jak również powinien tworzyć warunki do integracji społeczności lokalnej oraz budować przewagę konkurencyjną między regionami. Nie można więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) jest jej zadaniem własnym. Miasto oczekuje, więc od marketingu i promocji przez konferencje, fora, kongresy kreowania odpowiedniego wizerunku przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a, b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, ul. Zbyszka Cybulskiego 3, Warszawa, kraj/woj. Polska.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Wykonanie robót malarskich na Molo w Sopocie (część drewniana)
- 2024.16 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, termomodernizacji i rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sopocie, o obserwatorium astronomiczne
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2024 roku
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.