eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Budowa ulicy Matki Teresy z Kalkuty w km 0+130 km do 0+257,96 wraz z wykonaniem sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz oświetleniem ulicznym na osiedlu Jeziorna w Ełku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Ełk: Budowa ulicy Matki Teresy z Kalkuty w km 0+130 km do 0+257,96 wraz z wykonaniem sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz oświetleniem ulicznym na osiedlu Jeziorna w Ełku
Numer ogłoszenia: 165714 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6109251, fax 087 6102059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Matki Teresy z Kalkuty w km 0+130 km do 0+257,96 wraz z wykonaniem sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz oświetleniem ulicznym na osiedlu Jeziorna w Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa: - ulicy Matki Teresy z Kalkuty w Ełku o łącznej długości 146 mb, szer. - 7m, o powierzchni 1338 m2, kategoria drogi KR-3 o konstrukcji jezdni: podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm, warstwy wiążącej gr. 6 cm, warstwy ścieralnej gr. 5 cm o powierzchni 1338 m2 , okrawężnikowana, chodnikiem z kostki betonowej gr. 6cm, szer. 3 m, obustronny, zatok postojowych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z podziałem na stanowiska z kostki betonowej grafitowej szt. 30 o powierzchni 307 m2 , powierzchni chodników 1956 m2 - sieci wodociągowej z rur żeliwnych sferidanych Ø100 , dł.220 mb, przyłączy wodociągowych z rur PE ø 90, 22 mb, kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych Ø 200, dł. 250 mb, kanalizacji deszczowej z rur żelbetowych Ø 600 dł. 110 mb, z rur betonowych Ø 300, dł. 32 mb. - oświetlenia ulicznego dł. 334 m, budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego dł. 495 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 31.32.10.00 - Linie energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.32.10.00 - Linie energetyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227, poz. 1658, Dz. U. z 2007 r. Nr 64, poz. 427, Nr 82, poz. 560). oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia robót budowlanych, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj. 2.1 mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: - kierownika robót drogowych (dotyczy cz. I i II zamówienia) - kierownika robót sanitarnych (dotyczy cz. II zamówienia),- kierownika robót elektrycznych (dotyczy cz. II zamówienia), 2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegających na wykonaniu dróg o nawierzchni bitumicznej o powierzchni jezdni nie mniejszej niż 2000 m2 (każda). 3,znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości 500 000 PLN , 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej zakresie prowadzenia robót budowlanych których dotyczy zamówienie 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na wykonanie zamówienia 2. Kosztorysy ofertowe sporządzone oddzielnie na każdą część zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej uwzględniające warunki opisane w pkt. III SIWZ. Dodatkowo oferent powinien przygotować zestawienie kosztorysów na wykonanie robót oddzielnie dla każdej części. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem , a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania. 7. Informację z banku, że wykonawca posiada środki finansowe łub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.Informację personelu kierowniczym z kopiami stosownych uprawnień budowlanych(drogowych, sanitarnych i elektrycznych) i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów 9. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu 10. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Inne wymagane dokumenty: 1. Parafowany projekt umowy- dla każdej części zamówienia w/g oddzielnego wzoru 2. Podwykonawstwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Inwestycji przy Urzędzie Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, Pok. nr 70.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ulicy Matki Teresy z Kalkuty w km 0+130 km do 0+257,96 wraz z wykonaniem sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej na osiedlu Jeziorna w Ełku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi budowa: - ulicy Matki Teresy z Kalkuty w Ełku o łącznej długości 146 mb, szer. - 7m, o powierzchni 1338 m2, kategoria drogi KR-3 o konstrukcji jezdni: podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm, warstwy wiążącej gr. 6 cm , okrawężnikowana, - sieci wodociągowej z rur żeliwnych sferidanych Ø100 , dł.220 mb, przyłączy wodociągowych z rur PE ø 90, 22 mb, kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych Ø 200, dł. 250 mb, kanalizacji deszczowej z rur żelbetowych Ø 600 dł. 110 mb, z rur betonowych Ø 300, dł. 32 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ulicy Matki Teresy z Kalkuty z chodnikami i zatokami postojowymi oraz oświetlenia ulicznego na osiedlu Jeziorna w Ełku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zadania wchodzi budowa: - warstwy ścieralnej gr. 5 cm o powierzchni 1338 m2 , szer. - 7m i łącznej długości 146 mb kategoria drogi KR-3 , okrawężnikowana, chodnika z kostki betonowej gr. 6cm, szer. 3 m, obustronnego -1956 m2, zatok postojowych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z podziałem na stanowiska z kostki betonowej grafitowej szt. 30 o powierzchni 307 m2 , - oświetlenia ulicznego dł. 334 m, budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego dł. 495 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 31.32.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.