eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › Odbudowa mostu kolejki wąskotorowej na rzece Wrzelówce w miejscowości Wilków - zaprojektowanie i wybudowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Poniatowa: Odbudowa mostu kolejki wąskotorowej na rzece Wrzelówce w miejscowości Wilków - zaprojektowanie i wybudowanie
Numer ogłoszenia: 165696 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204072, faks 081 8204072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.ebip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu kolejki wąskotorowej na rzece Wrzelówce w miejscowości Wilków - zaprojektowanie i wybudowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa mostu kolejki wąskotorowej o szerokości 750 mm na rzece Wrzelówce w miejscowości Wilków - zaprojektowanie i wybudowanie polegający na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego w zakresie odbudowy zniszczonego w wyniku powodzi w 2010 r , mostu kolejki wąskotorowej o szerokości toru 750 mm z zachowaniem ciągłości torowiska , wykonanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , przedmiar robót , BIOZ , uzyskania w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę , materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach , uzyskanie wszelkich koniecznych opinii i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i pozwalających wykonanie prac budowlanych , wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie budowlano-wykonawczym . Szczegółowy zakres i warunki określa program funkcjonalno-użytkowy ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.12 - Roboty budowlane w zakresie mostów kolejowych 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł ( słownie : dziesięć tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu : 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonanie co najmniej 1 projektu budowlano-wykonawczego w zakresie budowy , przebudowy mostów , wiaduktów; 2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie obejmującym budowę lub przebudowę obiektu mostowego , kolejowego , wiaduktu Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie wykazu usług i robót budowlanych z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów , że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia o spełniania warunków udziału w postępowaniu .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi , doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji , jakie zostaną im powierzone , tj. 1) projektanta - osoba ta powinna posiadać uprawnienia do projektowania w zakresie mostowym ; 2) kierownika budowy - osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności mostowej , kolejowej Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby do pełnienia obu funkcji . Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczenie , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia . Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów - wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonywania zamówienia , zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia . Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o opłaconą polisę (opłacona składka ) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 70 % wartości oferty .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dowód wniesienia wadium ; 2) oferta przetargowa wraz kosztorysem ofertowym ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu . Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , na poniższych warunkach : 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy , wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego ;2) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie umownym , rozumianym jako ciągłe opady deszczu trwające dłużej niż 7 dni , opady śniegu trwające dłużej niż 7 dni , występowanie niskich lub wysokich temperatur uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętą technologią powyżej 7 dni ; 3) w przypadku trudności w uzyskaniu materiałów wyjściowych do projektowania ,; 4) przedłużających się postępowań administracyjnych lub cywilnych niezamierzonych przez strony , w zakresie realizacji terminu umowy ; 5) działań osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających realizację umowy - w zakresie koniecznym w szczególności terminem realizacji umowy;6) w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót w sferze przekazywanego wykonawcy terenu budowy , wykonawca upoważniony jest do wystąpienia o wydłużenie okresu na realizację zadania o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi . Zapis ten dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót ; 7) w przypadku wystąpienia siły wyższej ( tj. działania i zamieszki wojenne , ataki terrorystyczne , klęski żywiołowe spowodowane przez burze , huragany , tajfuny , trzęsienia ziemi , ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne ) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót ; 8) w przypadku złożenia przez wykonawce propozycji , które przyspieszą ukończenie robót zmniejsza koszty , poprawią sprawność lub wartość robót lub w inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku - powyższe zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpopole.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego lub poczta na koszt wykonawcy lub można pobrać bezpłatnie ze strony : www.zdpopole.ebip.lublin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedziba w Poniatowej ulica Młodzieżowa 6 w pokoju nr 1 ( sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.