eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wykonanie geodezyjnych podziałów nieruchomości będących w zasobach Siemianowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Siemianowice Śląskie: Wykonanie geodezyjnych podziałów nieruchomości będących w zasobach Siemianowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej
Numer ogłoszenia: 165684 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Siemianowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Bohaterów Westerplatte 20, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 0-32 6091-400, fax 0-32 6091-405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.siemianowice.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółdzielnia mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie geodezyjnych podziałów nieruchomości będących w zasobach Siemianowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie geodezyjnych podziałów nieruchomości będących w zasobach Siemianowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej niezbędnych do przeprowadzania procedur wyodrębnienia własności zgodnie z przepisami ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych. W wyniku dokonanego podziału zostanie utworzonych 360 nowych nieruchomości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tzn. prowadza działalność związaną z usługami geodezyjnymi; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tzn. zrealizowali w ostatnich 3 latach lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną usługę podziału nieruchomości minimum 250 działek w jednym zleceniu, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują co najmniej 5-cioma pracownikami posiadającymi uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. osiągnęli średnioroczne obroty w ostatnich 3 latach ( tj. w latach 2004, 2005, 2006 ) minimum 1 000 000,00 zł w każdym roku. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6) posiadają polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej od prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł, Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu metodą zero jedynkową tzn. spełnia / niespełna
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dla potwierdzenia warunku pkt.5.1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dla potwierdzenia warunku pkt.5.2 - Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - usług podziału nieruchomości odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego podstępowania z podaniem ich wartości, miejsca wykonania i terminu realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie na lub wg. druku Załącznik nr 4. 3) dla potwierdzenia warunku pkt.5.3 - Wykaz pracowników posiadających uprawnienia geodezyjne na lub wg druku załącznika nr 5 wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, 4) dla potwierdzenia warunku pkt.5.4 - Rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata obrotowe tj. 2004, 2005 i 2006 rok. Podmioty nie zobowiązane do sporządzenia bilansu składają informację na lub wg druku Załącznik nr 3. 5) dla potwierdzenia warunku pkt.5.5 : a) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) dla potwierdzenia warunku pkt.5.6 - Kopię polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssm.siemianowice.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Boh. Westerplatte 20, 41-106 Siemianowice Śl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 08:00, miejsce: Siemianowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa ul. Boh. Westerplatte 20, 41-106 Siemianowice Śl. p. 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.