eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Remonty i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-18

Piekary Śląskie: Remonty i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 16567 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i modernizacja instalacji i urządzeń w zakresie gospodarki wodnej - kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piekary Śląskie w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont studni rewizyjnej O 1000 mm wraz z wykopaniem i zasypaniem gruntu niezależnie od jego kategorii -szt.6, Wykonanie nowej studni rewizyjnej O 1000 mm wraz z wykopaniem i zasypaniem gruntu niezależnie od jego kategorii z odwozem i kosztami składowania -szt.4, Wymiana włazu żeliwnego na studni rewizyjnej typ lekki -1 kpl., Wymiana włazu żeliwnego na studni rewizyjnej typ ciężki - kpl. 16, Wymiana pokrywy żelbetowej na studni rewizyjnej - średnice do 1000 mm - szt. 26, Wymiana pokrywy żelbetowej na studni rewizyjnej - średnice ponad 1000 mm - szt. 5, Regulacja do niwelety jezdni włazów kanałowych z zastosowaniem pierścieni regulacyjnych (dystansowych) - kpl. 15, Wymiana studni rewizyjnej 1000 mm - głębokość 1,5 m wraz z wykopaniem i zasypaniem gruntu niezależnie od jego kategorii z odwozem ziemi i kosztami składowania - szt. 1, Wymiana studni rewizyjnej 1000 mm - głębokość 3,0 m wraz z wykopaniem i zasypaniem gruntu niezależnie od jego kategorii - szt. 1, Wymiana studzienki ściekowej lub wykonanie nowej - wszystkie rodzaje i średnice wraz z wykopaniem i zasypaniem gruntu niezależnie od jego kategorii - szt. 13, Wymiana kraty żeliwnej (po zniszczeniu lub kradzieży) - wszystkie rodzaje łącznie z krawężnikowymi - szt. 26, Wymiana kraty żeliwnej na betonową - wszystkie wymiary - szt. 50, Remont studzienki ściekowej - wszystkie rodzaje i średnice wraz z wykopaniem i zasypaniem gruntu niezależnie od jego kategorii - szt. 3, Regulacja pionowa kratek ściekowych - wszystkie rodzaje i średnice - szt. 45, Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk O 160 mm głębokość wykopu 1,5 m - niezależnie od kategorii gruntu z wykopem, zasypką, odwozem i kosztami składowania - mb. 60, Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk O 200 mm głębokość wykopu 1,5 m - niezależnie od kategorii gruntu z wykopem, zasypką, odwozem i kosztami składowania - mb. 100, Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk O 250 mm głębokość wykopu 1,5 m - niezależnie od kategorii gruntu z wykopem, zasypką, odwozem i kosztami składowania - mb. 10, Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk O 315 mm głębokość wykopu 1,5 m - niezależnie od kategorii gruntu z wykopem, zasypką, odwozem i kosztami składowania - mb. 10, Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk O 400 mm głębokość wykopu 1,5 m - niezależnie od kategorii gruntu z wykopem, zasypką, odwozem i kosztami składowania - mb. 10, Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk O 315 mm głębokość wykopu 3,0 m - niezależnie od kategorii gruntu z wykopem, zasypką, odwozem i kosztami składowania - mb. 10, Kanały z rur typu PCV łączone na wciask O 400 mm głębokość wykopu 3,0 m - niezależnie od kategorii gruntu z wykopem, zasypką, odwozem i kosztami składowania - mb. 10, Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - wszystkie grubości - m2 250, Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - wszystkie grubości i rodzaje - m2 100, Rozebranie krawężnika - wszystkie grubości i rodzaje - mb. 10, Rozebranie obrzeża - wszystkie grubości i rodzaje - mb. 10, Rozebranie podbudowy gr. 20 cm - m2 30, Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej - materiał z odzysku, wszystkie grubości i rodzaje - m2 100, Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej bez materiału - wszystkie grubości i rodzaje - m2 40, Odtworzenie podbudowy gr. 20 cm. - m2 300, Wywiezienie ziemi, gruzu i składowanie dot. pozycji 22 - 26 - m3 100, Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowo-betonowej - t 39, Ułożenie krawężnika na ławie betonowej - bez wartości materiału lub materiał z odzysku, wszystkie grubości i rodzaje - mb. 10, Ułożenie obrzeża - bez wartości materiału lub materiał z odzysku, wszystkie grubości i rodzaje - mb. 10, Naniesienie na zasoby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej urządzeń kanalizacyjnych wraz z założeniem lub uzupełnieniem kart inwentaryzacyjnych studzienek kanalizacyjnych - szt. 4, Naniesienie na zasoby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej urządzeń kanalizacyjnych - kanały - mb. 10, Czyszczenie rowów - mb. 700, Stawka r-g z narzutami dla prac nie objętych w/w wykazem bez VATu - r-g 700. Przyjęte w kosztorysie ilości przedmiarowe robót są szacunkowe. Faktyczny zakres robót realizowany będzie w zależności od potrzeb zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zleconych robót bez podania przyczyny. Wykonawca powinien przystąpić do robót w ciągu 180 minut od zgłoszenia oraz do zabezpieczenia miejsca awarii w ciągu 60 minut od zgłoszenia przez pracowników Wydziału Inwestycji i Remontów lub Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, niezależnie od pory dnia i dni wolnych od pracy. Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną oraz udostępnić co najmniej dwa numery kontaktowe do pracowników wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek bieżącego nanoszenia nowych urządzeń kanalizacyjnych na zasoby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w okresie trwania umowy. Wykonawca udzieli na wykonane roboty 36 miesięcy gwarancji na wykonane nowe elementy sieci, urządzeń i nawierzchni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty tego samego rodzaju w wielkości do 50 % zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych co najmniej trzech robót budowlanych, tożsamych z przedmiotem zamówienia, o wartości rocznej min. 240 000 złotych brutto każda (okres jednego roku liczy się od 01.01 do 31.12 danego roku)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie dysponowania osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych. Wymaga się, aby osoba ta posiadała aktualny wpis do Okręgowej Izby Budownictwa i opłaconą składkę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 240 000 złotych. W przypadku wykonawców razem ubiegających się o udzielenie zamówienia, ubezpieczenie może być wspólne

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.