eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ogrodzieniec › Pełnienie funkcji Menedżera Projektu oraz Inspektora Nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Ogrodzieniec.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Ogrodzieniec: Pełnienie funkcji Menedżera Projektu oraz Inspektora Nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Ogrodzieniec.
Numer ogłoszenia: 165647 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 134583 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Menedżera Projektu oraz Inspektora Nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Ogrodzieniec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Opracowanie - w uzgodnieniu z Urzędem Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu - technicznego harmonogramu planowanych w ramach projektu działań oraz terminy rozpoczęcia i ukończenia realizacji tychże działań, z uwzględnieniem postanowień umów dotacyjnych, a także stosownych procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Opracowanie - w uzgodnieniu z Urzędem Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu w zakresie właściwego wykazywania i księgowania ponoszonych w ramach projektu wydatków oraz wnoszonego wkładu rzeczowego w celu zapewnienia kwalifikowalności tychże kosztów. 3) Opracowanie - w uzgodnieniu z Urzędem Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu - procedur określających zasady obiegu i przechowywania dokumentów związanych z realizacją projektu oraz ich archiwizacji. 4) Organizowanie (zwoływanie, przygotowywanie porządku obrad i materiałów do dyskusji, protokołowanie obrad), z częstotliwością nie mniejszą niż jeden raz w ciągu tygodnia, zebrań zespołu koordynacyjnego, złożonego z upoważnionych przedstawicieli Urzędu Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu oraz wykonawcy realizowanego projektu. 5) Monitorowanie i przygotowywanie korespondencji kierowanej przez Urząd Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu do podmiotów zewnętrznych uczestniczących w procesie finansowania, monitorowania i rozliczania projektu w zakresie umów dotacyjnych w języku polskim i angielskim (tłumaczenie pisemne potwierdzone przez tłumacza przysięgłego legitymującego się co najmniej dwuletnim stażem w obszarze tłumaczenia dokumentacji związanej z Mechanizmami Finansowymi Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub funduszami pomocowymi z Unii Europejskiej bądź instytucji międzynarodowych). 6) Prowadzenie bieżącego monitoringu przebiegu wszystkich realizowanych w ramach projektu zadań pod kątem ich zgodności z harmonogramem technicznym oraz umowami dotacyjnymi, a także zgłaszanie Urzędowi Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu zauważonych w tym zakresie nieprawidłowości wraz z propozycjami ich usunięcia. 7) Przeprowadzanie - w uzgodnieniu z Urzędem Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu - procedur związanych ze zmianą harmonogramu realizacji projektu oraz planu wdrożenia projektu, a także - w razie konieczności wprowadzenia zmian w umowach dotacyjnych - prowadzenie całokształtu spraw związanych z wynegocjowaniem, a następnie wdrożeniem tychże zmian. 8) Prowadzenie systematycznego monitoringu dokumentacji tworzonej i lub przechowywanej w związku z realizacją projektu przez Urząd Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu, szczególnie zaś potwierdzającej wnoszenie wkładu rzeczowego oraz kwalifikowalność kosztów. 9) Przygotowywanie projektów wszystkich umów (jak również ich ewentualnych aneksów), które mają zostać zawarte w związku z realizacją projektu pomiędzy Urzędem Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu, a wykonawcą zadania inwestycyjnego, a także - na wniosek Urzędu Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu - uzyskiwanie dla projektów tychże umów pozytywnej opinii radcy prawnego UMiG. 10) Obsługa administracyjna zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu, w tym przygotowanie pełnej dokumentacji zamówieniowej oraz udział przedstawiciela Menadżera Projektu w pracach komisji przetargowych. 11) Udzielanie pomocy prawnej w ewentualnych negocjacjach prowadzonych przez Urząd Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu z wykonawcą zadania, dotyczących zmian w zakresach rzeczowo-finansowych usług i/lub dostaw realizowanych przez tych wykonawców na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu. 12) Obsługa administracyjna, w tym przygotowanie niezbędnej dokumentacji, a także udział w formalnych odbiorach dostaw i usług realizowanych na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu przez wykonawcę zadania inwestycyjnego. 13) Rozliczanie rzeczowo-finansowe projektu zgodnie z warunkami zawartymi w umowach dotacyjnych z uwzględnieniem odpowiednich wytycznych w sprawie raportowania i monitorowania. 14) Przeprowadzanie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych ze szczególnym uwzględnieniem rozruchów technologicznych. 15) Zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót. 16) Zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami kontraktu na roboty. 17) Stałe konsultacje i doradztwo fachowe dla Zamawiającego. 18) Rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktu na roboty. 19) Skompletowanie dokumentacji rozliczeniowych wraz ze sporządzaniem wniosków o płatności, a także - na wniosek instytucji dotującej - wprowadzanie do ww. dokumentacji ewentualnych korekt i uzupełnień, w terminach i formie zgodnej z umowami dotacyjnymi i z uwzględnieniem stosownych wytycznych. 20) Sporządzanie sprawozdań kwartalnych, rocznych oraz sprawozdania końcowego z realizacji projektu, a także - na wniosek instytucji dotującej - wprowadzanie do ww. dokumentacji ewentualnych korekt i uzupełnień, zgodnie z warunkami zawartymi w umowach dotacyjnych z uwzględnieniem odpowiednich wytycznych. 21) Czynny udział w kontrolach i audytach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione na podstawie umów dotacyjnych. 22) Regularne przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących przebiegu realizacji projektu niezbędnych do aktualizacji serwisów internetowych tworzonych w ramach przewidzianych w projekcie działań promocyjno-informacyjnych. 23) Prowadzenie nadzoru inwestycyjnego w obszarze realizowanej inwestycji z zapewnieniem udziału inspektora nadzoru w spotkaniach roboczych odbywających się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu co najmniej 1 raz w tygodniu. 24) Monitorowanie wydatków związanych z promocją zadania inwestycyjnego stanowiącego przedmiot projektu. 25) Zapewnienie tłumacza przysięgłego języka angielskiego, posiadającego udokumentowane doświadczenie w obszarze ustnego tłumaczenia w obszarze zagadnień związanych z przedmiotowym projektem oraz Mechanizmami Finansowymi Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub funduszami pomocowymi z Unii Europejskiej bądź instytucji międzynarodowych, na spotkania z przedstawicielami instytucji dofinansowujących projekt oraz kontrolujących przebieg realizacji projektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.21.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 159734 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider konsorcjum Firma HILLS s.c. Mateusz Górka, Krzysztof Kukla , ul. Dąbrowskiego 7 lok. 8, ul. Dabrowskiego 7 lok. 8, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 159734.00
  • Oferta z najniższą ceną: 159734.00 / oferta z najwyższą ceną: 258940.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.