eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Budowa łącznika drogowego ulic Mikołowskiej i Zacisze wraz z chodnikiem z uwzględnieniem odwodnienia jezdni i chodnika w Orzeszu-Zawiści - zamówienie dodatkowe



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Orzesze: Budowa łącznika drogowego ulic Mikołowskiej i Zacisze wraz z chodnikiem z uwzględnieniem odwodnienia jezdni i chodnika w Orzeszu-Zawiści - zamówienie dodatkowe
Numer ogłoszenia: 165631 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa łącznika drogowego ulic Mikołowskiej i Zacisze wraz z chodnikiem z uwzględnieniem odwodnienia jezdni i chodnika w Orzeszu-Zawiści - zamówienie dodatkowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1.Wykonanie drenażu podłużnego, karbowanego z filtrem z włókna syntetycznego na dł. 176mb i gł. 0,6m 2.Wymiana gruntu na głębokości 0,5m i powierzchni 68m2 zgodnie z dokumentacją obejmującą przedmiar robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Prywatne Complex Grzegorz Janik, ul. Bujakowska 2, 43-178 Ornontowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26180,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24440,37

  • Oferta z najniższą ceną: 24440,37 / Oferta z najwyższą ceną: 24440,37

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie wyboru trybu: Prawne: Zamówienie udzielane jest dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienie nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, jego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Faktyczne: - stwierdzono konieczność wymiany gruntu między studzienkami na ww. kanalizacji na odcinku 40 mb o szerokości 0,9 m oraz w okolicy dzwonnicy na długości 16 m, szerokości 2 m i całkowitej głębokości 0,5 m. - stwierdzono nieprzewidziane podwyższenie się wód gruntowych do wysokości 60 cm od nawierzchni drogi. Wobec powyższego zaszła konieczność odwodnienia koryta drogi, poprzez zbudowanie drenażu podłużnego, karbowanego z filtrem z włókna syntetycznego na długości 176 mb i głębokości 0,6 m. Sytuacji te były niemożliwe wcześniej do przewidzenia. Wykonanie powyższego zakresu robót warunkuje wykonanie zadania podstawowego i jest konieczne dla jego zrealizowania. Zgodność z przepisami: Wybór trybu jest zgodny z przepisem art.67 ust. 1 pkt. 5b, wartość udzielonego zamówienia nie przekracza 50% wartości zamówienie podstawowego, jest udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót, jego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów - niecelowym i nieuzasadnionym z punktu widzenia ekonomicznego jest powierzanie wykonywanie tego zakresu robót innemu wykonawcy - wymagałoby to wstrzymania wykonywania prac, do czasu wyłonienia nowego wykonawcy, a także znacznie utrudniłoby ustalenie zakresu odpowiedzialności za wykonane roboty przez poszczególnych wykonawców, w przypadku ustalania ewentualnych przyczyn napraw gwarancyjnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.