eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Budowa i rozbudowa placów zabaw na terenie miasta Tarnowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Tarnów: Budowa i rozbudowa placów zabaw na terenie miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 165617 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882869, faks 14 6882876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i rozbudowa placów zabaw na terenie miasta Tarnowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa i rozbudowa placów zabaw na terenie miasta Tarnowa. Zamówienie zostało podzielone na 8 zadań (części zamówienia): Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Ogrodowej - ogrodzenie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Ogrodowej - ogrodzenie. Zadanie nr 2 - Park do street workoutu na Piaskówce. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Park do street workoutu na Piaskówce. Zadanie nr 3 - Plenerowa siłownia na os. Westerplatte. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Plenerowa siłownia na os. Westerplatte. Zadanie nr 4 - Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy ul. Bitwy pod Studziankami. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy ul. Bitwy pod Studziankami. Zadanie nr 5 - Utworzenie placu zabaw i rekreacji Iskierka. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Utworzenie placu zabaw i rekreacji Iskierka. Zadanie nr 6 - Zagospodarowanie terenu przy ul. Cichej na plac zabaw. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Zagospodarowanie terenu przy ul. Cichej na plac zabaw. Zadanie nr 7 - Dostawa i montaż siłowni zewnętrznych przy ul. Fąfary, ul. Czarna Droga, ul. Sucharskiego Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa wraz z montażem 2 szt. siłowni zewnętrznych i 1 szt. tablicy z regulaminem na placu zabaw przy ul. Fąfary, b) dostawa wraz z montażem 1 szt. siłowni zewnętrznej na placu zabaw przy ul. Czarna Droga, wraz z umieszczeniem na tablicy informacyjnej regulaminu korzystania z dostarczonej siłowni, c) dostawa wraz z montażem 4 szt. siłowni zewnętrznej, 1 szt. tablicy z regulaminem, oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej pod zamontowanymi siłowniami na placu zabaw przy ul. Sucharskiego, Zadanie nr 8 - Dostawa i montaż piramidy linowej ul. Ogrodowa Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 1 szt. piramidy linowej na placu zabaw ul. Ogrodowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 37.41.00.00-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2 lub z innego dokumentu załączonego do oferty, do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo). Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. akt V Ca 85/07). Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Gospodarki Komunalnej w Wydziale Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 6, pok. 210 tel. 14/688-25-85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 3. Zadania nr 1, nr, 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6 należy wykonać w terminie do 29 października 2016 r., natomiast zadania nr 7 i nr 8 w terminie do 50 dni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem VIII ust. 2 pkt 2.2 SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Ogrodowej - ogrodzenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Ogrodowej - ogrodzenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 37.41.00.00-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rozszerzenie okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Park do street workoutu na Piaskówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Park do street workoutu na Piaskówce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 37.41.00.00-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rozszerzenie okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Plenerowa siłownia na os. Westerplatte..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Plenerowa siłownia na os. Westerplatte..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 37.41.00.00-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rozszerzenie okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy ul. Bitwy pod Studziankami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy ul. Bitwy pod Studziankami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 37.41.00.00-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rozszerzenie okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utworzenie placu zabaw i rekreacji Iskierka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Utworzenie placu zabaw i rekreacji Iskierka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 37.41.00.00-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rozszerzenie okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zagospodarowanie terenu przy ul. Cichej na plac zabaw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Zagospodarowanie terenu przy ul. Cichej na plac zabaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 37.41.00.00-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rozszerzenie okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i montaż siłowni zewnętrznych przy ul. Fąfary, ul. Czarna Droga, ul. Sucharskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa wraz z montażem 2 szt. siłowni zewnętrznych i 1 szt. tablicy z regulaminem na placu zabaw przy ul. Fąfary, b) dostawa wraz z montażem 1 szt. siłowni zewnętrznej na placu zabaw przy ul. Czarna Droga, wraz z umieszczeniem na tablicy informacyjnej regulaminu korzystania z dostarczonej siłowni, c) dostawa wraz z montażem 4 szt. siłowni zewnętrznej, 1 szt. tablicy z regulaminem, oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej pod zamontowanymi siłowniami na placu zabaw przy ul. Sucharskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 37.41.00.00-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN REALIZACJI - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa i montaż piramidy linowej ul. Ogrodowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 1 szt. piramidy linowej na placu zabaw ul. Ogrodowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 37.41.00.00-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN REALIZACJI - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.