eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raba Wyżna › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Raba Wyżna w latach 2015/2016.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Raba Wyżna: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Raba Wyżna w latach 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 165588 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137860 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raba Wyżna, Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie, tel. 018 2691250, faks 018 2691251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Raba Wyżna w latach 2015/2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Raba Wyżna oraz ich zagospodarowanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2013 poz. 1399 ze zm.) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie każdej zebranej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Raba Wyżna, w tym: 2.1.1 Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach lub workach, usytuowanych przy budynkach mieszkalnych, 2.1.2. Następujących odpadów komunalnych segregowanych: a) Papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01), b) Szkło ( kod 20 01 02, 15 01 07), c) Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02) i opakowania wielomateriałowe ( kod 150105 ) d) Metal ( kod 15 01 04, 20 01 40) e) Zużyte opony o kodzie 16 01 03 i popiół o kodzie 10 01 02, f) Odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07, h) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach 20 01 35, 20 01 36, g) Odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych ( tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatory i inne) o kodach 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 27, 20 01 29, 20 01 33, h) Przeterminowane leki o kodzie 20 01 33, i) Odpady zielone o kodzie 20 02 01, j) Pozostałe odpady biodegradowalne gromadzone w workach lub pojemnikach usytuowanych przy budynkach mieszkalnych i w PSZOK w Rabie Wyżnej. 3. Gromadzenie i odbiór odpadów: 3.1 Odpady odbierane przez Wykonawcę gromadzone będą w workach i pojemnikach o pojemności 120 l i 80 l oraz 60 l. 3.2 Odpady segregowane gromadzone będą w pojemnikach lub workach w następujących czterech frakcjach : a) papier i tektura. b) tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe. c) szkło. d) metal. 3.3 Odpady niebezpieczne, przeterminowane leki, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny odbierane będą w wyznaczonych punktach nie rzadziej niż dwa razy w roku. Termin odbioru uzgadnia Zamawiający z Wykonawcą. Zamawiający podaje termin zbiórki do publicznej wiadomości. Wykonawca będzie zobowiązany również do odbioru wszystkich wymienionych wyżej segregowanych odpadów w PSZOK w Rabie Wyżnej. 3.4 Worki winny spełniać normowe warunki wytrzymałości. 3.5. Worki na odpady segregowane i pojemniki na odpady niesegregowane dostarczy właścicielom nieruchomości Wykonawca na swój koszt. Wykonawca dostarczy również worki do siedziby Zamawiającego lub do miejsc przez niego wskazanych po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 3.6 Worki (pojemniki) winny posiadać miejsce na identyfikator (numer). 3.7 Wykonawca odnotuje numer znajdujący się na worku (pojemniku) oraz ilość odebranych worków (pojemników) z danej nieruchomości zamieszkałej . 3.8 Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania odpadów od mieszkańców z ok. 3200 gospodarstw domowych, szacunkowa ilość odpadów do odebrania w ciągu jednego roku: odpadów zmieszanych - 820Mg odpadów segregowanych - 230Mg Liczba gospodarstw domowych będzie określona na dzień podpisania umowy. 3.9. Odbiór odpadów będzie dotyczył terenu Gminy Raba Wyżna i wszystkich nieruchomości zamieszkałych . 3.10 Odbiór odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramami sporządzonymi przez Wykonawcę i zaakceptowanymi przez Zamawiającego w okresach: a) odpady zmieszane - minimum 1 raz / mc, b) odpady segregowane - minimum 1 raz / mc, a) odpady pozostałe - jak w p. 3.3. Wykonawcę obowiązują zasady określone uchwałą Nr XXX/221/2013 Rady Gminy Raba Wyżna z dnia 21.03.2013r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 3.11 Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 3.14 Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządzaną na tą okoliczność dokumentację (np. informację, dokumentację fotograficzną) o szczegółowości umożliwiającej wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę Wykonawca przekaże Zamawiającemu raz w miesiącu. 4. Zagospodarowanie odpadów: 4.1 W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do: a) cyklicznego przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu zgodnie z uchwałą Nr XXV 398 12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. W sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. b) w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013r. poz. 21 z póź. zm). Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalację lub instalacje, w szczególności regionalne instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych, do których będą przekazywane odpady komunalne. c) porządkowania terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia wynikającego z przepełnienia pojemnika, oraz raz w roku mycie pojemników systemem wody zamkniętej. 4.2 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 5.1 Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do składowania. 5.2 Uzyskania u uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu gminy Raba Wyżna na karcie przekazania odpadów. 5.3 Terminowego zbierania i wywożenia odpadów. 5.4 Przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu. 5.5 Przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 5.6 Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. 5.7 Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych dokumentów. 5.8 Utrzymania w należytym stanie sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy. 5.9 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 5.10 Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 6. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów: 6.1 Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, na którą składają się następujące dokumenty: a) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych . b) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych , c) zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych pochodzących ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, przeterminowanych lekarstw, chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów wielkogabarytowych, d) Raport dzienny z odbioru odpadów segregowanych gromadzonych w workach i pojemnikach, e) Wykaz odebranych worków i pojemników (sczytanych z kodów kreskowych nadanych właścicielom nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy), f) Dzienny Raport Wagowy, g) Kartę przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, h) Kwartalną informację o masie poszczególnych rodzajów odpadów segregowanych i zmieszanych (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowaną do składowania wraz z podaniem instalacji, do której zostały one przekazane. Informacja ta ma być składana do końca miesiąca po upływie kwartału którego dotyczy, za wyjątkiem IV kwartału, za który informacja ma być złożona do 15 stycznia roku następnego. 7. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom: 7.1 W celu realizacji przedmiotu umowy wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów gromadzonych w typach pojemników o których mowa w pkt. 3.1, tj.: a) samochodem do odbioru odpadów tzw.-śmieciarką, o ładowności min. 6 ton - do odbioru odpadów zmieszanych gromadzonych w pojemnikach 120 l i 80l , oraz workach o poj. 120 l i 80l, b) samochodem dostawczym o ładowności ok. 2,5 tony - umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych, górzystych terenów, 7.2 Odbiór odpadów segregowanych można dokonywać jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. 7.3 Zamawiający wymaga, aby pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych. 7.4 Wykonawca w celu należytego wykonania usługi winien zapoznać się z topografią gminy Raba Wyżna oraz dysponować osobami i sprzętem do odbioru odpadów w każdych warunkach terenowych i pogodowych. 7.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa KOMBUD Franciszek Kowalczyk, Łętownia 378, 34-242 Łętownia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 787037,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 637955,56

  • Oferta z najniższą ceną: 637955,56 / Oferta z najwyższą ceną: 703560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.