eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Jordanów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Jordanów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Jordanów.
Numer ogłoszenia: 165580 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123142 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2693510, faks 018 2693526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Jordanów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odzysk lub unieszkodliwienie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jordanów, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2012 r. poz. 391, zapisami uchwały sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV39812 z dnia 2 lipca 2012 r. Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz postanowieniami Uchwały Nr XIX1442012 Rady Gminy w Jordanowie z dnia 12 grudnia 2012r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jordanów. 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych, w szczególności a.Zmieszanych nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, b.Segregowanych gromadzonych w sposób selektywny podanych poniżej rodzajów odpadów w tym opakowań w szczególności a.Odpadów ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01, b.Papier i tektura kod 20 01 01, 15 01 01, c.Tworzywa sztuczne kody 20 01 39, 15 01 02, d.Opakowania wielomateriałowe kod 15 01 05, e.Metal kod 20 01 40, 15 01 04, f.Tekstylia kod 20 01 1, g.Szkło kod 20 01 02, 15 01 07, h.Żużle i popioły z palenisk domowych pieców, kominów, i.Zużyte opony kod 16 01 03, j.Odpady komunalne niewymienione w innych grupach kod 20 03 99 k.Odpady budowlane z drobnych remontów nie wymagających zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, c.Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz urządzenia zawierające freony o kodach 20 01 35, 20 01 36, 20 01 23, d.Odpadów wielkogabarytowych kodzie 20 03 07, e.I innych niewymienionych odpadów komunalnych. 2.W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowego zgodnie z uchwałą Nr XXV39812 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. 3.Odpady komunalne, zbierane będą przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych w następujący sposób wg przyjętego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jordanów i obowiązującej symboliki odpadów opakowaniowych znaków i opisów dot. recyklingu a.do worków lub pojemników o kolorach a.fioletowym - odpady ulegające biodegradacji, b.niebieskim - papier i tekturę, c.żółtym - tworzywa sztuczne w tym opakowania wielomateriałowe tzw. tetrapack, d.zielonym - szkło białe i kolorowe, e.pomarańczowym - metal, f.czarnym - odpady pozostałe, niesegregowane - nienadające się do segregacji, b.do pojemników metalowych- popioły i żużle, c.do pojemników lub kontenerów podstawionych przez Zamawiającego - odpady budowlane z drobnych remontów nie wymagających zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę. 4.Jeżeli właściciel posiada już pojemnik Zamawiający zobowiązany jest do jego obsługi opróżniania. 5.W ramach zamówienia Wykonawca dostarcza bezpłatnie worki lub pojemniki odpłatnie właścicielom nieruchomości zamieszkałych wg podziału i zakresu ujętego w ptk. 3a i ptk. 3 c - na czas załadunku odpadów budowlanych zgodnie z regulaminem. W celu rozprowadzania worków tworzy punkty dystrybucji lub wykorzystuje istniejące placówki, sklepy itp. w każdej miejscowości Gminy Jordanów. Wykonawca tworzy te punkty dystrybucji po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym wymagana akceptacja Zamawiającego. Punkty dystrybucji worków muszą zostać uruchomione w terminie do 15.06.2013r. Dostarczane worki muszą spełniać wymagania Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jordanów. Worki muszą być wykonane z folii polietylenowej LDPE o pojemności min. 120 litrów, wykonane zgodnie z obowiązującymi normami - grubości zapobiegającej pęknięciu lub rozerwaniu grubość minimum 0,06 mm ponadto czytelnie oznaczone literami drukowanymi jakiej frakcji odpadów dotyczą np. SZKŁO i koloru zabarwieniu zgodnym z przyjętym regulaminem i ww opisem. Dopuszcza się dodatkowe oznaczenie na workach nazwą Wykonawcy lub Gminy. W przypadku ilości odpadów przekraczający normatywną ilość worków wynikającą z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jordanów na wniosek właściciela nieruchomości, Wykonawca zapewni wymaganą ilość worków. 6.W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie i pojazdy specjalistyczne umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. nr 0 poz. 122 . 7.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram zbiórki odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych przed podpisaniem umowy oraz harmonogram zbiórki odpadów wielkogabarytowych i innych, które będą stanowić załącznik do umowy. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym a.powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów, b.nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych itd. c. powinien wskazywać miejscowość, daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. 8.Wykonawca musi wyposażyć pojazdy odbierające odpady w przenośne skanery kodów kreskowych aby rejestrować w sposób elektroniczny ilości odbieranych odpadów w workach lub pojemnikach z podziałem na poszczególne frakcje odpadów z danej nieruchomości. Program do obsługi kodów kreskowych- skanera musi być kompatybilny z programem do obsługi gospodarki odpadami Zamawiającego. Wykonawca podczas zbiórki odpadów będzie prowadził elektroniczny odczyt kodów kreskowych umieszczanych przez właścicieli nieruchomości na workach i lub pojemnikach. Wykonawca ma obowiązek przekazywać raporty miesięczne Zamawiającemu w formie elektronicznej wg wymogów Zamawiającego. 9.Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów.W tym celu Wykonawca wraz z Zamawiającym sporządza harmonogramy odbioru odpadów, który będzie podany do publicznej informacji na stronie internetowej www.gmina-jordanow.pl, tablicach informacyjnych w poszczególnych sołectwach, punktach dystrybucji worków itp. 10.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Ponadto zaleca się zapoznanie z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia. Zamawiający wymaga, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był używany właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg część dróg wąska, ze znacznym spadkiem, gdzie są ograniczone warunkami manewrowania. 11.Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych a.w dni robocze w godzinach od 6.00 do 22.00, nie zakłócający ciszy nocnej, b.w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, c.niezależnie od warunków atmosferycznych, d.pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów, 12.Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wszystkich odpadów komunalnych wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zgromadzonych w pojemnikach lub workach spełniających wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jordanów. Odbiór odpadów ma być realizowany z danej nieruchomości od strony wjazdu na tą nieruchomość drogi, a w przypadku budynku wielorodzinnego bezpośrednio z punktu gromadzenia odpadów na tej nieruchomości np. blok w Osielecu. 13.W przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w pojemnikach lub w workach odpowiadających wymaganiom Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jordanów, Wykonawca zobowiązany jest do ich odebrania oraz poinformowania Zamawiającego o nieruchomości, na której odpady nie są gromadzone w sposób odpowiadający wymaganiom Regulaminu. 14.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do a. zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników lub worków podczas dokonywania odbioru lub transportu, b. uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach. 15.Wykonawca jest obowiązany odebrać odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt RTV i AGD i zużyte opony, które zostaną wystawione przez mieszkańców zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem - dwa razy w roku akcja jesienna i wiosenna, wg trasy zbiórki załącznika nr 9, z uwzględnieniem a.rozpoczęcia zbiórki sprzętu RTV i AGD w pierwszej kolejności w celu zapobieżenia jego demontażu i dodatkowego zaśmiecenia terenu, b.zabezpieczenia przewożonych odpadów przed rozsypywaniem oraz w sposób gwarantujący bezpieczeństwo ruchu drogowego. 16.Wykonawcę obowiązuje a.wykaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, b.zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c.zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu; w przypadku wysypania Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania zabrudzeń, plam, itd. 17.Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013, nr 0, poz.122 z uwzględnieniem, aby a. w posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej dwa pojazdy specjalistyczne, przystosowane do odbierania odpadów komunalnych, b. pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, c. na terenie bazy magazynowo - transportowej która w myśl powyższego rozporządzenia ma być usytuowana na terenie Gminy Jordanów, lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania, d. w zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te były utrzymane we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przez niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, magazynowania, przeładunku a także pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego. 18.Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu drogowego oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy i numerem jego telefonu. 19.W razie awarii pojazdu specjalistycznego do zbiórki odpadów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy odpowiednio przystosowany do zbiórki odpadów. 20.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno- prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 21.Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Jordanów Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych lub zastępczych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. 22.Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U z 2012r, poz. 391, Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych Dz. U z 2012r., poz. 645, oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów Dz. U z 2012r. poz. 676. 23.Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność informację np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację tę Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wg wykazów miesięcznych. Informacja powinna zawierać w szczególności a.adres nieruchomości na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jordanów. b.zdjęcia w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy; zdjęcia muszą zostać wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników lub worków do konkretnej nieruchomości. c.dane pracowników wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postępowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualne oświadczenia przez nich przekazane. 24.Wykonawca zobowiązany jest do a.Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do składowania. b.Przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Jordanów na karcie przekazania odpadów. c.Terminowego zbierania i wywożenia odpadów. d.Przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu. e.Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. f.Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych przepisami dokumentów. g.Utrzymania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym pojazdów, narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy. h.W sytuacjach nadzwyczajnych jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi, gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. i.Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 25.Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości na których stale zamieszkują mieszkańcy, a które nie ujęto w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego wykazie. 26.Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. 27.Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu raportów zawierających informację o a.ilość odebranych odpadów w szt. worków lub pojemników z podziałem na poszczególne frakcje odpadów i nieruchomości zamieszkałe z których zostały odebrane - szczegółowy wykaz odebranych odpadów przypisany do danej nieruchomości wg adresu. Wykonawca sporządza raport w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym - w formie określonej przez Zamawiającego. Wykonawca przesyła Raport miesięczny w formie elektronicznej do Zamawiającego; b.ilość odebranych odpadów wielkogabarytowych i innych odpadów w tym zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, zebranych podczas akcji zbiórki odpadów wielkogabarytowych. Raport określa nazwę miejscowości rodzaj frakcji odpadów i ilość danej frakcji w Mg. Wykonawca sporządza raport w formie pisemnej uzgodnionej z Zamawiającym c.ilość odebranych odpadów budowlanych w trakcie indywidualnej zbiórki z danej nieruchomości realizowanej przez Wykonawcę. Raport ze zbiórki odpadów określa adres nieruchomości, dane właściciela, datę odbioru odpadów, szczegółowy opis rodzaju odpadów budowalnych np. gruz i ilość w Mg lub m3 . d.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu sprawozdania kwartalne z ilości i rodzajów przekazanych worków właścicielom nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Jordanów z podziałem na miejscowości. 28.Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w dyrektywie Parlamentu Europejskiego i rady 200898WE z dnia 19 listopada 2008r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy Dz.U.UE.L2008.312.3, ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t. j. Dz. U. z 2012 poz.391,Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15.05.2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi Dz. U. z 2012 poz. 630, Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11.09.2012r. w sprawie mechanicznobiologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych Dz. U. z 2012 poz.1052, Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29.05.2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych Dz. U. z 2012 poz. 645, Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25.05.2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów Dz. U. z 2012 poz.676, uchwale Nr XXV39812 z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego wraz ze zmianami. uchwale Nr XIX1442012 Rady Gminy w Jordanowie z dnia 12 grudnia 2012r. w sprawie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jordanów, Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013, nr 0, poz.122, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm. rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: 1) IB Sp. z o.o. - Lider 2) PUK EMPOL Sp. z o.o,, ul. Miłośników Podhala 1, 34-451 Biały Dunajec, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 648148,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449064,00

  • Oferta z najniższą ceną: 449064,00 / Oferta z najwyższą ceną: 609813,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.