eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › BUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ W OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM DZIECI NIEWIDOMYCH WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Wrocław: BUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ W OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM DZIECI NIEWIDOMYCH WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 165578 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ W OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM DZIECI NIEWIDOMYCH WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa infrastruktury sportowo-rehabilitacyjnej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Dzieci Niewidomych we Wrocławiu. 1.1. Ogólny opis zakresu inwestycji: 1.1.1. Inwestycja obejmuje budowę budynku sportowo-rehabilitacyjnego oraz infrastrukturę sportowo - rehabilitacyjną zewnętrzną wraz z zagospodarowaniem terenu. 1.1.2. Budynek sportowo-rehabilitacyjny, w części przylegający do istniejących obiektów, składa się z trzech części a) część basenowa dwukondygnacyjna, nie podpiwniczona, mieszcząca w przyziemiu pomieszczenia techniczne technologii basenu, hall wejściowy z dźwigiem osobowym, pom. konserwatora, pom. rozdzielnic elektrycznych. Na piętrze zlokalizowano nieckę basenu o wymiarach 8,5x 25m, przebieralnie wraz z węzłami sanitarnymi, pom. dla trenerów i rehabilitantów, b) część parterowa, niepodpiwniczona, mieszcząca w przyziemiu salę gimnastyczną o wymiarach 16,92m x 23,80m wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym, salę do gimnastyki korekcyjnej, siłownię, gabinety nauczycieli, węzły sanitarne oraz magazyny sprzętu sportowego i gimnastycznego, c) niewielki parterowy segment gospodarczy zawierający: pralnię, suszarnię, pom. magla i magazyn pościeli 1.1.3. Zewnętrzne zagospodarowanie terenu. a) Zaprojektowano urządzenia sportowe zewnętrzne: o nawierzchni z trawy syntetycznej boisko do piłki nożnej -1046,25m2, o nawierzchni poliuretanowej: bieżnia 100m - 600 m2, rozbieg do trójskoku i skoku w dal - 142 m2, boisko wielofunkcyjne - 624m2 i urządzenia do skoku wzwyż - 212 m2, b) Na terenie wolnym od zabudowy i urządzeń sportowych przewiduje się wykonanie trawników sianych, 1.1.4. Opis rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych budynku sportowo-rehabilitacyjnego. a) konstrukcję nośną budynków halowych stanowi monolityczny szkielet żelbetowy. Konstrukcja nośna pozostałej części murowana, miejscowo wprowadzono układ słupowo ryglowy, monolityczny żelbetowy. Ściany murowane w hali basenu zaprojektowano z cegły pełnej. Pozostałe ściany murowane z pustaków ceramicznych (POROTHERM, POROMUR). Ściany fundamentowe monolityczne żelbetowe. Ściany zewnętrzne projektowane: - z pustaków ceramicznych POROTHERM 25P+W, - ściany hali basenu z cegły pełnej - ściany sali gimnastycznej z pustaków ceramicznych POROTHERM 25P+W b) Ściany wewnętrzne: - z pustaków ceramicznych POROTHERM 25P+W gr. - ściany hali basenu z cegły pełnej - ściany oddzieleń p.pożarowych z cegły pełnej - ściany Sali gimnastycznej z pustaków ceramicznych POROTHERM - ściany działowe z pustaków ceramicznych POROTHERM 25P+W c) Zaprojektowano stropy żelbetowe. Przyjęto stropy prefabrykowane wylewane w szalunkach traconych (FILIGRAN). d) Klatka schodową i schody żelbetowe zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej. e) Dach: - Dachy nad salą gimnastyczną i basenem zaprojektowano jako lekkie drewniane, kryte papą na warstwach izolacji termicznej i blasze trapezowej. Drewno dźwigarów, płatwi stężeń klejone kl. GL28. Rozstaw dźwigarów wynosi 6,08m dla sali gimnastycznej i 5,21m dla basenu. Dźwigary łamane szerokości 24 cm, wysokość 80÷110cm. Płatwie pod oparcie blachy trapezowej w rozstawie max.2,55m. Blacha trapezowa T- 55x188, strona A (pozytyw), gr. 0,75mm. Połacie stężone w płaszczyźnie płatwi stężeniami drewnianymi. - Stropodach wentylowany nad częściami niskimi składa się ze stropu żelbetowego oraz więźby drewnianej. Płyta żelbetowa stropodachu gr. 18cm prefabrykowana wylewana w szalunkach traconych (FILIGRAN). Dach drewniany w częściach środkowych płaski, w skrajnych spadzisty kryty dachówką. - Elementy drewniane stropodachu z drewna sosnowego lub świerkowego kl. C24. - Połączenia elementów typowe ciesielskie oraz za pomocą typowych stalowych złączy do drewna, np. firmy BMF. - Pokrycia dachowe: dachy strome kryte dachówką (100% nachylenia), dachy płaskie kryte papą termozgrzewalną w kolorze dachówki ( 8,5 - 10% nachylenia). f) Stolarka okienna PCV, aluminiowa - Drzwi wewnętrzne pełne płytowe, aluminiowe. - Drzwi zewnętrzne aluminiowe. 1.1.5. Budynek wyposażono w następujące instalacje: a) wody zimnej, c.w.u i cyrkulacyjnej b) c.o. i c.t c) kanalizację sanitarną d) kanalizację deszczową e) hydrantowa p.poż. f) wentylacje mechaniczną z rekuperacją g) wentylację grawitacyjną h) technologii wody basenowej i) telefoniczną wewnętrzną j) sieć rozdzielcza n.n. k) zasilania urządzeń technicznych ogólnych l) oświetleniową i gniazd wtyczkowych m) połączeń wyrównawczych n) odgromową o) oświetlenie awaryjne (bezpieczeństwa i ewakuacyjne ) na klatkach schodowych i ciągach komunikacyjnych p) sygnalizacji alarmu pożaru q) oddymiania samoczynnego klatek schodowych 1.1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej autorstwa PROEXBUD Wrocław Sp. z o.o., stanowiącej Zał. nr 6 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ ma charakter pomocniczy i nie stanowi podstawy wyceny i wykonania robót. 1.2. Zakres Dokumentacji Projektowej: 1.2.1. Projekt Budowlany a) PB Kubatura b) PB Zagospodarowanie terenu 1.2.2. Pozwolenia na budowę: a) Decyzja Prezydenta Wrocławia nr 2478/08 z dnia 29.10.2008 - zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla inwestycji: budowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Dzieci Niewidomych im. Marii Grzegorzewskiej przy ul. Kamiennogórskiej 16 we Wrocławiu b) Decyzja Prezydenta Wrocławia nr 588/09 z dnia 06.04.2009 - zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla inwestycji: budowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Dzieci Niewidomych im. Marii Grzegorzewskiej - część sportowa - kubatura przy ul. Kamiennogórskiej 16 we Wrocławiu. 1.2.3. Projekty wykonawcze 1.2.3.1. Projekt zagospodarowania terenu + sieci zewnętrzne a) PW zagospodarowania terenu - Architektura: tereny sportowe, boiska, bieżnia, skok w dal, skok wzwyż, mała architektura, ogrodzenie, b) PW zagospodarowania terenu - Sieci zewnętrzne: wodociągowe, kanalizacja sanitarna i deszczowa, drenaż boiska, odwodnienia liniowe, zewnętrzna ochrona p-poż., c) PW zagospodarowania terenu - sieci zewnętrzne nn i oświetlenie terenu, d) PW zagospodarowania terenu - drogi, 1.2.3.2. Projekt Kubatury a) PW Architektura - basen , sala gimnastyczna + zaplecza sanitarno - szatniowe, b) PW Konstrukcja, c) PW Wewnętrzne instalacje sanitarne: inst. c.w.u., w.z. + cyrkulacje + c.o. + c.t. + inst. hydrantowa p-poż + rozbudowa kotłowni + rozdzielnie ciepła + kanalizacje sanitarne, d) PW Wentylacja mechaniczna, e) PW Instalacje elektryczne wewnętrzne, f) PW Instalacja i technologia uzdatniania wody basenowej, g) PW Instalacje niskoprądowe i teletechniczne - system wykrywania i sygnalizacji pożaru, oddymiania klatek schodowych i przewietrzania oraz okablowania strukturalnego, 1.2.4. ST Specyfikacje techniczne 1.2.4.1. Zagospodarowanie terenu + sieci zewnętrzne a) Specyfikacja techniczna - tereny sportowe: boiska , bieżnia , skok w dal, skok wzwyż, mała architektura z zielenią , ogrodzenia , sieci zewnętrzne : wodociągowe, kanalizacja sanitarna i deszczowa , drenaż boiska , odwodnienie liniowe , zewnętrzna ochrona p.poż., b) Specyfikacja techniczna - sieci zewnętrzne NN i oświetlenia terenu, c) Specyfikacja techniczna - drogi. 1.2.4.2. Kubatura a) Specyfikacja techniczna - architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne wewnętrzne, wentylacja mechaniczna, b) Specyfikacja techniczna - instalacje elektryczne wewnętrzne, c) Specyfikacja techniczna - Instalacja i technologia uzdatniania wody basenowej, d) Specyfikacja techniczna - Instalacja i technologia uzdatniania wody basenowej - cz. elektryczna, e) Specyfikacja techniczna - Instalacje niskoprądowe i teletechniczne - system wykrywania i sygnalizacji pożaru, oddymiania klatek schodowych i przewietrzania oraz okablowania strukturalnego 1.2.5. Przedmiary robót 1.2.5.1. Zagospodarowanie terenu + sieci zewnętrzne a) PR Przedmiar robót - tereny sportowe: boiska , bieżnia , skok w dal, skok wzwyż, mała architektura z zielenią , ogrodzenia, b) PR sieci zewnętrzne : wodociągowe, kanalizacja sanitarna i deszczowa , drenaż boiska , odwodnienie liniowe , zewnętrzna ochrona p.poż., c) PR sieci zewnętrzne NN i oświetlenia terenu, d) PR drogi 1.2.5.2. Kubatura a) PR architektura + konstrukcja, b) PR wewnętrzne instalacje sanitarne: inst. c.u.w., w.z. + cyrkulacja + c.o. +c.t. + inst. hydrantowa p.poż + rozbudowa kotłowni + rozdzielnia ciepła + kanalizacje sanitarne, c) PR wentylacja mechaniczna, d) PR instalacje elektryczne wewnętrzne, e) PR Instalacja i technologia uzdatniania wody basenowej, f) PR Instalacja i technologia uzdatniania wody basenowej -cz. elektryczna, g) PR Instalacje niskoprądowe i teletechniczne - system wykrywania i sygnalizacji pożaru, oddymiania klatek schodowych i przewietrzania oraz okablowania strukturalnego. 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 3. Podstawowe kategorie Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45262522-6 Roboty murowe 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 18 czerwca 2009 r. do godz. 11:00. 2. Wadium wnosi 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: 4710 9023 9800 0000 0608 0159 79 z zaznaczeniem Wadium - Kamiennogórska DN-Z.332-98/09. a) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na ww. rachunku bankowym, b) za datę wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego, 5.Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy zdeponować w Kasie w siedzibie Zamawiającego najpóźniej do dnia 18 czerwca 2009 r. do godz. 11:00. Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-10.00; 11.00-15.30, w środy 8.00-10.00;11.00-16.00. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach musi posiadać termin realizacji uprawnień Beneficjenta tożsamy z terminem związania ofertą. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Z zastrzeżeniem pkt. 9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ustanawia się następujący opis warunków szczegółowych oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Doświadczenie: a) w okresie ostatnich 5 lat od ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wykonał łącznie co najmniej: a1) jeden obiekt kubaturowy przewidziany w Dziale 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, w którym zlokalizowany jest basen kryty o co najmniej 4 torach i minimalnej długości toru 25 m. b) usługi opisane w pkt a1) zostały wykonane należycie, 2.2. Osoby pozostające do dyspozycji Wykonawcy oraz jego potencjał techniczny: a) do pełnienia funkcji Kierownika projektu Wykonawca przewiduje osobę dysponującą doświadczeniem w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu (Lidera Zespołu Wykonawcy) w inwestycji budowlanej o wartości powyżej 15 mln zł., b) do pełnienia funkcji kierownika budowy Wykonawca przewiduje osobę dysponującą aktualnymi uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz doświadczeniem kierownika budowy jednego obiektu kubaturowego przewidzianego w Dziale 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych o wartości co najmniej 15 mln zł., w którym zlokalizowany jest basen kryty c) do pełnienia funkcji kierowników robót branżowych Wykonawca przewiduje osoby dysponujące aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - drogowej, 2.2.1. Kierownik projektu nie może łączyć funkcji z innymi funkcjami osób przewidzianych do wykonania zamówienia. 2.2.2. Dopuszcza się łączenie funkcji kierowników robót branżowych, jak również wskazanie większej liczby kierowników robót branżowych, pod warunkiem objęcia kierownictwem pełnego zakresu ww. uprawnień. 2.2.3. Uwaga: Warunki określone w punkcie 2.2. lit a)-c) będą spełnione również w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie(a) innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.2.4. Dla wartości robót wskazanych w punkcie a) i b) w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmuje przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. 2.3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia: a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 2 mln. zł.: - środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości, - zdolność kredytowa to możliwość uzyskania nowego kredytu we wskazanej wysokości, przy uwzględnieniu wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. 2.3.1. Dla wartości wskazanej w punkcie a) w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmuje przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: 3.1. Warunki będą oceniane w sposób podany poniżej. 3.2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, potwierdzone będzie załączonymi do oferty dokumentami opisanymi w Rozdz. VII pkt 1, 2, 4. 3.3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzone będzie załączonymi do oferty dokumentami opisanymi w Rozdz. VII pkt 3, 5. 3.4. Pozostawanie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone będzie załączonymi do oferty dokumentami opisanymi w Rozdz. VII pkt 6. 3.5. Ocena każdego z warunków przebiegać będzie w formule spełnia - nie spełnia. 3.6. Dokumenty opisane w Rozdz. VII należy złożyć wraz z ofertą oraz w terminie i miejscu składania ofert. 3.7. Dokumenty opisane w Rozdz. VII (za wyjątkiem oznaczonego nr 1) są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełniania warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z formularzem - zał. nr 2 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. Aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wystawione dla kierownika budowy i kierowników robót branżowych wraz z aktualnymi zaświadczeniami przynależności do właściwych izb zawodowych. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według formularza - zał. nr 3 do SIWZ. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości odpowiadającej warunkowi udziału, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert UWAGA (DOTYCZY ROZDZIAŁU VII) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ul. Wybrzeże Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ul. Wybrzeże Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, pok. nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków RPO dla Woj. Dolnosl. na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.