eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa szkoleniaPodstawy przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Mielec: Usługa szkolenia: Podstawy przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 165574 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144872 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia: Podstawy przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Podstawy przedsiębiorczości dla 45 bezrobornych w 3 grupach po 15 osób. Szkolenie dla każdej grupy będzie odbywać się w innym terminie. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne w wieku do 30 lat skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 3. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej oraz podstawowych umiejętności praktycznych niezbędnych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 4.Szkolenie powinno kończyc się egazminem i uzyskaniem zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5. Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 60 godzin zegarowych dla każdej grupy w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych.Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6. Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy), nie mniej niż 6 godzin zegarowych dziennie. Zajęcia powinny odbywać się w możliwym przedziale godzinowym od 8:00 do 20:00. Szkolenie powinno być zrealizowane w ciągu 10 dni szkoleniowych dla kazdej grupy. 7.Program szkolenia winnien zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: podstawy i procedury prawne z zakresu zakładania i funkcjonowania firmy. Regulacje prawne podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. Scieżka rejestracji firmy oraz wypełnianie formularzy zgłoszeniowych. Prezentacja schematu PKD. Podstawowe zagadnienia z kodeksu pracy. Zobowiązania podatkowei formy ewidencji podatkowej. Formy opodatkowania działalności gospodarczej. zobowiązania przedsiębiorcy: podatek dochodowy, podatek VAT, obowiązek ewidencjonowania obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących, wystawianie faktur i pobieranie zaliczek. Rozliczenia z tytułu ubezpieczeń. analiza finansowa. Podstawowe zagadnienia z ekonomii i marketingu. techniki negocjacji handlowych. Cel, założenia, strukturai funkcje biznesplanu. zasady tworzenia planu przedsięwzięcia-opracowanie przykładowego biznesplanu. 8. wymagany termin realizacji: rozpoczęcie szkolenia dla grupy I w miesiącu czerwcu 2010r.. zakoczenie realizacji szkoleń nie później niż 31.10.2010r.. Dokładny termin realizacji szkolenia dla poszczególnych grup szkoleniowych będzie uzalezniony od możliwosci skompletowania grupy szkoleniowej przez zamawiającego i zostanie wskazany wykonawcy min. na 7 dni przed rozpoczeciem szkoenia danej grupy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania ostatecznego terminu ropoczęcia szkoleń. 9.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, samodzielne stanowisko komputerowe do zajęć praktycznych, materiały piśmiennicze, zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadające kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia catering w postaci serwisu konferencyjnegonapoje gorące i zimne,ciastka, drożdżówki (dzienna stawka 5,00 zł na osobę), nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 11.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 12.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mielecka Szkoła Biznesu Policealne Studium Zawodowe dla Dorosłych Janusz Kotarba, ul. Biernackiego 6, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18599,85

  • Oferta z najniższą ceną: 18599,85 / Oferta z najwyższą ceną: 18599,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.