eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › USŁUGA WYKONANIA I DOSTAWY PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH, WIZUALIZACJA I WYSTRÓJ POMIESZCZEŃ - SPRAWA 27/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Grudziądz: USŁUGA WYKONANIA I DOSTAWY PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH, WIZUALIZACJA I WYSTRÓJ POMIESZCZEŃ - SPRAWA 27/2015
Numer ogłoszenia: 165520 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98980 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONANIA I DOSTAWY PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH, WIZUALIZACJA I WYSTRÓJ POMIESZCZEŃ - SPRAWA 27/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i dostawy przedmiotów reklamowo-informacyjnych, wizualizacja i montaż w pomieszczeniach (dotyczy zadania nr 2). PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZADANIE NR 1 Wykonanie i dostawa ram aluminiowanych, potykaczy, stojaków oraz tablic reklamowych 79342200-5 30193500-3 ZADANIE NR 2 Wykonanie, dostawa i montaż reklam zewnętrznych i wewnętrznych dla WKU w Grudziądzu 79340000-9 ZADANIE NR 3 Usługa dokonania wizualizacji, wykonania oraz dostawy znaku batalionu 79342200-5 ZADANIE NR 4 Usługa dokonania wizualizacji, wykonania nadruku na torbę papierową oraz jej dostawy 79342200-5 ZADANIE NR 5 Usługa dokonania wizualizacji, naniesienia logo i napisu na latarki oraz ich dostawy 79342200-5 2. Zamówienie będzie realizowane następująco: 1) w zadaniu nr 1 - realizacja 1-etapowo - tylko etap nr 2 (dostawa); 2) w zadaniu nr 2 - realizacja 1-etapowo - tylko etap nr 2 (dostawa i montaż); 3) w zadaniu nr 3 - dwuetapowo - etap nr 1 i 2; 4) w zadaniu nr 4 - dwuetapowo - etap nr 1 i 2; 5) w zadaniu nr 5 - dwuetapowo - etap nr 1 i 2; ETAP NR 1: Wykonawca w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy winien wykonać graficzną wizualizację przedmiotu zamówienia (po jednym dla każdej pozycji asortymentowej) na podstawie opisu przedmiotu zamówienia Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz według szczegółowego zestawienia przedmiotu zamówienia. W projektach wizualizacji graficznej należy zachować treść, wielkość, kolorystykę oraz stylistykę proponowaną przez Zamawiającego. Całość winna tworzyć zharmonizowaną całość, utrzymaną w pastelowych kolorach oraz obrazować wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonaną wizualizację należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu w formie pisemnej lub e-mail. Zamawiający w ciągu 2 dni kalendarzowych od ich otrzymania zatwierdza projekty, bądź zgłasza Wykonawcy swoje uwagi celem naniesienia poprawek. Termin naniesienia ewentualnych poprawek wynosi 3 dni kalendarzowe. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego, co do oczekiwanego rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia kończy etap nr 1 realizacji przedmiotu. ETAP NR 2: Wykonawca przystępuje do realizacji drugiego etapu tj. realizacji zamówienia wraz z dostawą i montażem (dotyczy zadania nr 2). 3. Wykonawca do dwóch dni roboczych od daty zawarcia umowy, odbierze od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego dane w zakresie przedmiotu i jego układu graficznego, niezbędne do wykonania usługi w wersji elektronicznej na nośniku informacji. Po wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek, w terminie 14 dni od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi, zwrócić i dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu materiały, o których mowa powyżej. 4. Wykonawca nie jest uprawniony do wykorzystywania przekazanych materiałów, o których mowa w ust. 3 w celach innych, niż wykonanie usługi objętej niniejszym postępowaniem. 5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany i dostarczony do miejsca wykonania zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 6. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi i dostawy - dotyczy zadania nr 1-5. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa. Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp postępowanie w zakresie zadania nr 2,3,5 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp postępowanie w zakresie zadania nr 4 zostało unieważnione z uwagi na fakt, że nie złożono w przedmiotowym zakresie oferty niepodlegającej odrzuceniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie i dostawa ram aluminiowanych, potykaczy, stojaków oraz tablic reklamowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRJ DISPLAY Sp. z o. o., ul. Kaliska 15, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46116,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56533,19

  • Oferta z najniższą ceną: 56533,19 / Oferta z najwyższą ceną: 73283,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.