eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa paliwa wraz z eksploatacją kotłowni w budynku byłej szkoły przy ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Rybnik: Dostawa paliwa wraz z eksploatacją kotłowni w budynku byłej szkoły przy ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku
Numer ogłoszenia: 16550 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 522426 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa wraz z eksploatacją kotłowni w budynku byłej szkoły przy ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę eksploatacyjną kotłowni w budynku byłej szkoły w Rybniku przy ul. Górnośląskiej 108, zakup paliwa (groszek energetyczny), jego dostawę do kotłowni, wywóz, składowanie i utylizację odpadów wytworzonych w procesie spalania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Kotłownia wyposażona jest w 3 kotły c.o. o mocy powyżej 50 kW każdy, posiadające urządzenia regulująco-zabezpieczające - naczynie zbiorcze systemu otwartego. Zamawiający przewiduje zużycie paliwa w sezonie grzewczym (w okresie trwania umowy) w ilości około 40 ton. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zakup paliwa (groszek energetyczny), 2) bieżąca dostawa ww. paliwa do kotłowni, 3) bieżące usuwanie żużlu, 4) zabezpieczenie stałej obsługi kotłowni, 5) odpowietrzanie instalacji, 6) cykliczne czyszczenie pieca i palników wraz ze wzrastającym zanieczyszczeniem, regulacja i fachowa konserwacja instalacji grzewczej gwarantująca bezusterkową, energooszczędną i przyjazną dla środowiska naturalnego eksploatację, 7) cykliczne sprawdzenie ciśnienia w instalacjach- dopełnianie wody, 8) sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa, 9) sprawdzenie działalności urządzeń regulujących i zabezpieczających, 10) sprawdzenie instalacji nawiewnej i wywiewnej dla potrzeb urządzeń grzewczych, 11) zgłaszanie awarii i usterek oraz szybkie ich usunięcie, 12) zgłaszanie potrzeb remontowych wynikłych w trakcie eksploatacji, 13) sporządzenie wykazu części zamiennych, 14) prowadzenie rozruchów okresowych, 15) utrzymanie w czystości urządzeń grzewczych, pomieszczenia kotłowni wraz z zapleczem, 16) utrzymywanie normowych temperatur w ogrzewanych pomieszczeniach, 17) prowadzenie zeszytu pracy kotłowni, 18) udokumentowanie w zeszycie pracy kotłowni przeprowadzonych czynności z krótkim opisem, podaniem daty oraz czytelnym podpisem osoby obsługującej kotłownię, 19) wykonanie ww. czynności we wszystkie dni kalendarzowe danego miesiąca w okresie objętym umową, 20) zapewnienie wykonania obsługi kotłowni przez osoby posiadające kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.00.00 - Paliwa stałe 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.U.P. GEOTERM Romuald Górecki, ul. Długa 50, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78720,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.