eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baboszewo › Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Draminie (Gmina Baboszewo, pow. płoński)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Baboszewo: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Draminie (Gmina Baboszewo, pow. płoński)
Numer ogłoszenia: 165501 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baboszewo , ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie, tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, faks 23 6611071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Draminie (Gmina Baboszewo, pow. płoński).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Parametry ogólne. 1) Samochód ratowniczo-gaśniczy musi spełniać wymagania. a) dotyczące pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych - zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r., poz.1137 z późn. zmianami) z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. b) minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - (Dz.U. z 2010r. nr 85, poz. 553 ze zm.) c)pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez jednostkę certyfikującą (np. Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej lub równoważne ) oraz pełną dokumentację do rejestracji pojazdu jako pojazd specjalny, rodzaj Straż Pożarna w tym świadectwo homologacji, przeprowadzenie przeglądu dla pojazdu uprzywilejowanego i dokumentację przeprowadzonych zmian konstrukcyjnych. Świadectwo homologacji, świadectwo dopuszczenia i inne dokumenty do rejestracji wymagane na dzień odbioru samochodu. 2) Pojazd o maksymalnej masie rzeczywistej do 7500 kg, 3)Samochód i wyposażenie fabrycznie nowe - rok produkcji 2016 1.2. Napęd 4x4 z przełożeniem terenowym z możliwością blokady mostów przód, tył. 1.3. Silnik. 1) Wysokoprężny (diesel), spełniający normę czystości spalin EURO-6, zapewniający odpowiednie własności trakcyjne oferowanego samochodu w warunkach pełnego obciążenia. 2) Moc silnika minimum 163 KM 1.4. Skrzynia biegów. 1) Skrzynia biegów manualna, zsynchronizowana, min. 6-biegowa. 1.5. Agregat gaśniczy musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP).1)Centralny zbiornik wody z tworzywa min. 500 litrów. 2)Instalacja pianotwórcza ze zbiornikiem min. 30 litrów. 3)Prądownica ze zmienną geometrią strumienia. 4)Oświetlenie pola pracy agregatu światłem LED. 5)Napęd silnik spalinowy z rozruchem elektrycznym min. 6,5 KM. 6)Pompa membranowa o wydajności min. 50 litrów na minutę przy ciśnieniu 40 bar. 7)Zwijadło z wężem o dł. min. 50 m. 8)Ogrzewanie agregatu, spalinowe nadmuchowe 1.7. Kabina - elementy przedziału załogi. 1)Zawieszenie kabiny na sprężynach walcowych lub na amortyzatorach lub zawieszenie pneumatyczne. 2) Kolor. nadwozie czerwony, zderzaki białe. 3) Kabina sześcioosobowa (dwa fotele z przodu kabiny dla kierowcy i pasażera) ławka lub pojedyncze siedzenia dla 4 osób przodem do kierunku jazdy), czterodrzwiowa. Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki. Fotel dla kierowcy i pasażera z regulacją wysokości, odległości i kąta pochylenia oparcia. Siedzenia odporne na rozdarcie i ścieranie, pokryte materiałem łatwozmywalnym (np. sztuczna skóra). 4)Czołowa poduszka powietrzna kierowcy, 5) Oświetlenie w przedziale załogi uruchamiane automatyczne po otwarciu drzwi oraz ręcznie za pomocą włącznika. 6)Próg wejściowy i schodek wykonane w okuciu aluminiowym z blachy ryflowanej, 7)Tablica rozdzielcza w wykonaniu standardowym, podręczne skrytki i półki w kabinie na dokumentację i drobny sprzęt. 8)Podłoga gumowa z okuciem aluminiowym, 9) Tachograf cyfrowy (fabryczna wstępna kalibracja tachografu). 10) Immobilizer 11) Lusterka zewnętrzne szerokokątne. 1.8. Elementy przedziału sprzętowego. 1)Konstrukcja zabudowy wykonana z aluminium i stali nierdzewnej. 2)Dach zabudowy użytkowy, pokryty blachą aluminiową antypoślizgową, zabezpieczony relingiem, z drabinką wejściową umieszczoną na tylnej ścianie pojazdu. Konstrukcja dachu użytkowego musi zapewniać masą min. 2 osób + 100 kg sprzętu. 3)Rolety boczne i tylne aluminiowe, pyłoszczelne i bryzgoszczelne, podnoszenie żaluzji ręczne, wspomagane mechanizmem sprężynowym, z blokadą opadania po otwarciu. 4)Skrzynia sprzętowa na dachu o wym. min. 2000 mm x 600mm x 350 mm. Wszystkie skrytki pojazdu wyposażone w zamki zamykane jednym kluczem, półka sprzętowa teleskopowa, aluminiowa - pełen wysuw, z możliwością regulacji wysokości półek. 5) Oświetlenie przedziału sprzętowego załączane z centralnym wyłącznikiem w kabinie kierowcy, 6) Dachowy system oświetlenia roboczego, umożliwiający pracę w warunkach nocnych wykonany w technologii LED. 7)Maszt oświetleniowy zamontowany na stałe w pojeździe, wysuw pneumatyczny, sterowny elektrycznie za pośrednictwem przewodowego pilota, zasilany z akumulatora samochodu, z najaśnicami o mocy łącznej mocy 2000 W min. ( 2x1000W) LED. Wysokość rozłożonego masztu mierzona od podłoża na którym stoi pojazd do oprawy reflektorów ustawionych poziomo powinna wynosić min. 4,5 m. Maszt wyposażony w system automatycznego składania do pozycji transportowej. 8)Dedykowane miejsce transportowo-montażowe na sprzęt zgodnie z zapotrzebowaniem jednostki, wraz z jego mocowaniem uchwytami montażowymi i zapięciami do mocowania sprzętu i ubrań specjalnych dostosowane do wyposażenia jednostki, w szczególności. a) sprzęt armatury wodnej, np. węże tłoczne, węże ssawne, prądownice wodno-pianowe, b) podręczny sprzęt burzący, c) pompa pływająca, pompa szlamowa, d) agregat prądotwórczy, e)drabina aluminiowa, f) pilarka do drewna, g) karnistry z paliwem 2 x 5 l, 1 x 10 l h) inny sprzęt będący na wyposażeniu jednostki, którego nazwę i wymiary Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy. 9)Wyciągarka min. 5,0 ton mocowana na orurowaniu roboczym z przodu pojazdu, zasięg liny min. 25 m. 1.9. Oznakowanie, instalacja elektryczna, oświetlenie, sygnalizacja. 1)Oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego wykonane z foli odblaskowej, wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy numerami operacyjnymi. 2)Oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego (belka przednia dwu sekcyjna LED, lampa błyskowa z tyłu LED, lampy naprzemienne w atrapie przedniej LED). Oświetlenie zgodne z aktualnymi przepisami ustawy - Prawo o ruchu drogowym, światła przeciwmgielne z przodu i z tyłu, osłony lampy sygnalizacyjnej. 3)Sygnalizacja dźwiękowa dla pojazdu uprzywilejowanego - modulowana, modulator dźwięku ZURA lub równoważny. 4)System podawania komunikatów głosowych typu ZURA lub równoważny. 5)Instalacja elektryczna 12 V, dodatkowe gniazdo 12 V w kabinie kierowcy, 6)Alternator i akumulator ( min 120 Ah) dostosowane do zapotrzebowania na energię elektryczną w ciężkich, zimowych warunkach atmosferycznych przy maksymalnym obciążeniu. Akumulatory bezobsługowe. 7)Informacją akustyczną o włączonym biegu wstecznym - wyłączalna. 8) Przygotowanie instalacji i montaż radiostacji przewoźnej w kabinie kierowcy. Radiostacja jest w wyposażeniu jednostki. 9) Radio wraz z instalacją antenową oraz głośnikową. 1.10. Podwozie Podwozie samochodu musi spełniać poniższe warunki. 1) Zawieszenie dostosowane do maksymalnego obciążenia (resorowe lub resorowo-powietrzne) ze stabilizatorem przedniej osi. 2)Układ hamulcowy hydrauliczny dwuobwodowy. Hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi. System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - ABS (lub równoważny). 3) Układ kierowniczy - wyposażony w wspomaganie hydrauliczne. Regulacja wysokości i pochylenia kierownicy w min. 2 płaszczyznach. 4) Ogumienie - bezdętkowe, o podwyższonej wytrzymałości, koła tylne bliźniacze + jedno kompletne pełnowymiarowe koło zapasowe, przewożone w pojeździe z możliwością łatwego zdejmowania. 5)Przyłącze do pompowania opon, z przewodem min. 5 m i manometrem (szybkozłącze pneumatyczne). 6)Koła min. 16 cali na felgach stalowych. 7)Zderzak stalowy. 8) Zaczep holowniczy kulowy z tyłu pojazdu - min. 3 tony, 1.11. Dodatkowe wyposażenie (nieobowiązkowe) - oceniane w kryterium dodatkowe wyposażenie. 1) Klimatyzacja z regulacją automatyczną lub manualną, 2) Niezależne ogrzewanie kabiny WEBASTO lub równoważne, 2. Inne wymagania 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 2 - letniej gwarancji na cały pojazd bez limitu kilometrów. 2)Wydając Zamawiającemu przedmiot dostawy, Wykonawca przekaże też Zamawiającemu następujące dokumenty sporządzone w j. polskim. a) komplet dokumentów do rejestracji pojazdu, b) jeden komplety serwisowych instrukcji napraw dostarczonego samochodu, c) jeden egzemplarz aktualnego katalogu części zamiennych, d)dokumenty stwierdzające 2-letnią gwarancję producenta udzieloną na cały pojazd. e)książkę przeglądów gwarancyjnych przekazanego tego dnia oraz pisemne zalecenia odnośnie przeglądów i konserwacji dostarczonego samochodu, zawierające wykaz materiałów eksploatacyjnych stosowanych w tym samochodzie. 3) Wyposażenie ruchome. podnośnik hydrauliczny min. 10 t, 2 kliny pod koła, lampa ostrzegawcza luzem, gaśnica samochodowa, trójkąt ostrzegawczy, apteczka z wyposażeniem, fabryczny zestaw narzędzi przewidzianych do wyposażenia pojazdu przez producenta podwozia - 1 kpl., linka stalowa (holownicza), kamizelki ostrzegawcze z napisem STRAŻ w kolorze żółtym - 6 szt. 4)Wykonawca musi zabezpieczyć serwis samochodu ratowniczo-gaśniczego w okresie gwarancyjnym i serwis pogwarancyjny. Pierwszy przegląd gwarancyjny (wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych) bezpłatny. 5) Podjęcie naprawy samochodu musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia w miejscu postoju samochodu lub miejscu wskazanym przez Wykonawcę, a zakończenie naprawy maksymalnie 7 dni od daty jej rozpoczęcia, 6) Miejsce przekazanie pojazdu wraz z wyposażeniem - siedziba Zamawiającego...

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. WADIUM - 5 000,00 zł (słownie - pięć tysięcy złotych- ) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. - poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz.275 ze zmianami). 2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty w odrębnej kopercie z napisem WADIUM, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu należy zanumerować i wpiąć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy a)nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub podmiotu o którym mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładne określenie nazwy postępowania ,na które wnoszone jest wadium, c)kwotę zobowiązania, d)termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e)klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu, f)klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanieZamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Płońsku Nr 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 5. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie wnoszą jedno wadium 5 000,00 zł. 6.Nie wniesienie wadium we wskazanej wysokości i terminie lub w innej formie niż określone w art.45 ust.6 ustawy Pzp - spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art.44 uPzp i rozdz.6, pkt.1.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w sposób należyty dostawę/dostawy co najmniej dwóch lekkich lub średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art.44 uPzp i rozdz.6, pkt.1.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art.44 uPzp i rozdz.6, pkt.1.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzając sytuację ekonomiczną winien wykazać, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna minimum 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór umowy zaakceptowany przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Dodatkowe wyposażenie - 1
  • 3 - Aspekty środowiskowe - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie objętym zmianą. 2) w zakresie terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć mających charakter zdarzeń nadzwyczajnych zewnętrznych i niemożliwych do uniknięcia nawet w przypadku maksymalnej staranności Stron - uznanych przez Zamawiającego. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A pok. nr 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9a pok. nr 4 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.