Ogłoszenie z dnia 2016-02-18
Mława: Dostawy artykułów biurowych i tuszy
Numer ogłoszenia: 16549 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. A. Dobrskiej 1, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543240, faks 023 6543240.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów biurowych i tuszy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy art. biurowych, tonerów i tuszy dla potrzeb SPZOZ w Mławie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zał. Nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Oferty niejednoznaczne (zawierające propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych) będą odrzucone. 5. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do wyceny oferty dokładne dane wg SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"M I M" TELESFOR MICHALSKI I MICHAŁ MICHALSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"M I M" TELESFOR MICHALSKI I MICHAŁ MICHALSKI SPÓŁKA JAWNA
- MiM Jan Michalski Telesfor Michalski, Spółka Jawna, ul. 18 Stycznia 8, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26891,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19975,55
Oferta z najniższą ceną: 19975,55 / Oferta z najwyższą ceną: 21142,39
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Tonery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"M I M" TELESFOR MICHALSKI I MICHAŁ MICHALSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"M I M" TELESFOR MICHALSKI I MICHAŁ MICHALSKI SPÓŁKA JAWNA
- MiM Jan Michalski Telesfor Michalski, Spółka Jawna, ul. 18 Stycznia 8, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46312,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32721,49
Oferta z najniższą ceną: 32721,49 / Oferta z najwyższą ceną: 37889,82
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 10, 70, 71 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia są dostawy - nabycie materiałów biurowych na podstawie umowy sprzedaży. Materiały biurowe (papier ksero, tonery, wkłady atramentowe) są powszechnie dostępne (powszechnie dostępny oznacza liczny bez ograniczeń). Przedmiot zamówienia bez ograniczeń jest dostępny u wielu podmiotów funkcjonujących na rynku. Wszystkie materiały biurowe posiadają ustalone standardy jakościowe, które łatwo opisać prostymi parametrami technicznymi, łatwo wskazać ich cechy, rodzaj itp. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 73 203,83 zł, co stanowi kwotę niższą od tych wskazanych w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp. Istnieje duża liczba wykonawców, którzy mogą zrealizować przedmiot zamówienia w ramach prowadzonej działalności. Do postępowania zostało zaproszonych pięciu z nich. Liczba ta zapewnia konkurencyjność.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.