eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa drogi dojazdowej ul. Pionierów Bis w Lęborku wraz z odwodnieniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Lębork: Budowa drogi dojazdowej ul. Pionierów Bis w Lęborku wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 165495 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lęborka-GM, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 862 42 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www@lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej ul. Pionierów Bis w Lęborku wraz z odwodnieniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi dojazdowej ul. Pionierów Bis w Lęborku (działka nr 44/5, 42 obręb 13) wraz z odwodnieniem obejmująca: - realizację ciągu jezdnego o nawierzchni bitumicznej; - realizację odwodnienia ulicy z przyłączem kolektora do istniejącego rowu melioracyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W razie wpłat na konto wadium powinno być wnoszone z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 08.10.2007 do godziny 12.15. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 złotych /słownie: pięć tysięcy złotych/ w formach dopuszczonych przez Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa za¬mówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.); 2. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jednej budowy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 3. Wniesienie wymaganego wadium; 4. Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni; 5. Przyjęcie projektu umowy o roboty budowlane; 6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie kompletności wymaganych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia (drogowe, sanitarne), przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają aktualne ubezpieczenie; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. Dowód wniesienia wadium; 7. Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni; 8. Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy o roboty budowlane; 9. Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia; 10. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, 84-300 Lębork ul. Armii Krajowej 14; Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji Pok. 122 - koszt materiałów przetargowych - 15 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 12:15, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, Kancelaria Ogólna - BOX Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.