eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Dostawa do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSW w Kudowie - Zdroju fabrycznie nowego sprzętu medycznego, wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie n/w sprzętu medycznegoCzęść nr 1Wanna do masażu/kąpieli wirowej kończyn dolnych i kręgosłupa - 1 szt. Część nr 2Urządzenie do suchej kąpieli CO2 - 1 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Kudowa-Zdrój: Dostawa do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSW w Kudowie - Zdroju fabrycznie nowego sprzętu medycznego, wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie n/w sprzętu medycznego: Część nr 1: Wanna do masażu/kąpieli wirowej kończyn dolnych i kręgosłupa - 1 szt. Część nr 2: Urządzenie do suchej kąpieli CO2 - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 165487 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju , ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8661201, faks 74 8661203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sankud.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSW w Kudowie - Zdroju fabrycznie nowego sprzętu medycznego, wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie n/w sprzętu medycznego: Część nr 1: Wanna do masażu/kąpieli wirowej kończyn dolnych i kręgosłupa - 1 szt. Część nr 2: Urządzenie do suchej kąpieli CO2 - 1 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny: Część nr 1: Wanna do masażu/kąpieli wirowej kończyn dolnych i kręgosłupa - 1 szt. Część nr 2: Urządzenie do suchej kąpieli CO2 - 1 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium: 1) Część nr 1 - 400,00 zł brutto. 2) Część nr 2 - 900,00 zł brutto.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia (wg. zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w celu wykazania spełniania warunku Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego o wartości dostawy: 1) Części nr 1 - 16.000,00 zł. brutto. 2) dla Części nr 2 - 30.000,00 zł. brutto. W przypadku Wykonawcy, który złożył oferty na dwie Części i przedłożył jedno poświadczenie, Zamawiający uzna warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wartość dostaw wykazanych w poświadczeniu spełni łącznie wymagania Zamawiającego dla poszczególnych Części postępowania (tzn. suma wartości wymaganych dla Części postępowania, na które złożono ofertę, będzie niższa od wartości ujętej w poświadczeniu). Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia (wg. zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia (wg. zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia (wg. zał. nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. 2. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Wykonawca składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) zmiana stawki VAT na towary będące przedmiotem umowy; 2) gdy zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn leżących po stronie zamawiającego; 3) gdy zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisywania umowy; 4) zmiana polegająca na wydłużeniu okresu gwarancji przez producenta; 5) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 6) zaistnienia okoliczności, (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 7) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust 1-7 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sankud.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Bristol w Kudowie-Zdroju, ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój. Opłata wynosi: 0,75 zł za stronę czarno-białą..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Bristol MSW w Kudowie-Zdroju, ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój, sekretariat p. 32..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSW w Kudowie - Zdroju fabrycznie nowego sprzętu medycznego, wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie n/w sprzętu medycznego: Część nr 1: Wanna do masażu/kąpieli wirowej kończyn dolnych i kręgosłupa - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia: 1) Korpus i obudowa wanny wykonane są z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym. Konstrukcja samonośna bez stojaka metalowego. 2) Zasilanie 230V, 50HZ, 3) Odpływ półautomatyczny 4) Zasysanie sitkiem filtrującym 5) Min. 12 dysz o regulowanym kierunku z napowietrzeniem podzielonych na min. 3 niezależne sekcje. Możliwość kombinowanej pracy sekcji 6) Prysznic ręczny 7) Automatyczny system napełniania ciepła/zimna woda 8) Stopień ułatwiający wchodzenie do wanny 9) Regulowana wysokość nóg 10) Panel dotykowy obrotowy umożliwiający: a) - włączenie/wyłączenie urządzenia, b) - napełnianie wody do żądanego poziomu, c) - zabezpieczenie przed pracą na sucho, d) - ustawienie czasu zabiegu, e) - automatyczne wyłączenie urządzenia po skończeniu czasu zabiegu, f) - automatyczna regulacja poziomu napełniania. 11) Dwa poziomy napełniania: a) 80 litrów +/- 5% b) 210 litrów +/- 5% 12) Wymiary (+/-10%): a) długość: 1440 mm b) szerokość: 720 mm c) wysokość: 980mm. 13) Możliwość wyboru koloru wanny z palety minimum 8 kolorów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSW w Kudowie - Zdroju fabrycznie nowego sprzętu medycznego, wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie n/w sprzętu medycznego: Część nr 2: Urządzenie do suchej kąpieli CO2 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia: 1) aparat do suchych kąpieli w CO2 w pozycji leżącej, 2) skuteczne i szybkie uszczelnianie komory zabiegowej, 3) możliwość wykonywania zabiegu bez rozbierania pacjenta, 4) automatyczne uzupełnianie CO2 oraz cyrkulacja gazu pod kopułą aparatu zapewniająca wysokie skoncentrowanie gazu na obiekcie zabiegu, 5) temperatura zabiegu regulowana w zakresie 30-40°C (+/- 1°), 6) sygnalizacja dźwiękowa zakończenia zabiegu, 7) kontrolowane odprowadzenie CO2 po zakończeniu zabiegu, 8) zużycie CO2: średnio 18 l/min, 9) regulowane pochylenie podgłówka, 10) wymiary (+/-5%): (dł. x szer. x wys.) 2150 x 700 x 980 mm, 11) wysokość leżyska (+/-5%): 590mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.