eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i montaż pętli indukcyjnych w ramach projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Lublin: Dostawa i montaż pętli indukcyjnych w ramach projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością
Numer ogłoszenia: 165453 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148153 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pętli indukcyjnych w ramach projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pętli indukcyjnych dla osób słabosłyszących w ramach projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością. 2.Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz wymagań Zamawiającego dotyczących wymaganych systemów został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wymagane są: -dostawa i montaż urządzeń niezbędnych do działania pętli indukcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ; -wykonanie okablowania (rozmieszczenie przewodów pętli); -montaż korytek, listew montażowych ( listwy do montażu kabli na podłodze muszą być dedykowane przez producenta do takiego zastosowania); -uruchomienie i przetestowanie zamontowanego sprzętu; -dokładne miejsce i sposób instalacji, estetykę materiałów maskujących muszą zaakceptować osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami; -skonfigurowanie sprzętu oraz estetyczne zamaskowanie instalowanych elementów i dostosowanie ich do wystroju sal. 4.Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu i jego działania, po uruchomieniu sprzętu. Dostarczony sprzęt będzie kompletny (z pełnym okablowaniem niezbędnym wyposażeniem: baterie, uchwyty, złącza, zasilacze, uchwyty, materiały startowe itp.), gotowy do pracy. 5.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim przy dostawie sprzętu. 6.Dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będzie realizowana transportem własnym Wykonawcy do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zlokalizowanych w Lublinie. 7.Dostarczone produkty mają być wolne od wad, nowe i spełniające obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 33.34.24.00 - 33.34.24.00 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAG Sp. z o.o., Bogdanka, 21-013 Puchaczów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87763,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87763,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144470,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.