Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Brzesko: Dostawa kruszywa hutniczego na drogi w Gminie Brzesko
Numer ogłoszenia: 16540 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax 0-14 66 305 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa hutniczego na drogi w Gminie Brzesko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozścieleniem z burty kruszywa hutniczego o frakcjach: 0 - 12,8, 0 - 31,5, 12,8 - 31,5, 31,5 - 63,0, oraz 16,0 - 25,0 mm lub równoważnych /zbliżonych/ na drogi gminne i wewnętrzne /dojazdowe do pól i gospodarstw/ miasta Brzeska i 9- ciu Sołectw w okresie 2008 r. w ilości 1500 do 2000ton Kruszywo hutnicze winno posiadać niezbędne atesty dokumentujące ich stosowanie w budownictwie drogowym dla ulepszenia podłoża, nasypów i podbudów w kategorii zastosowania - nawierzchni twardej nieulepszonej /bez jezdnej warstwy ulepszonej/, realizowanej w technolgii nawierzchni z kruszywa hutniczego o uziarnieniu od 0 - 63 mm. W szczególności winno posiadać: - aprobatę techniczną dla kruszywa hutniczego zawierającą minimum przeznaczenie, zakres i warunki stosowania, - atest higieniczny dla stosowania w budownictwie, - / dokument stwierdzający, że koncentracja naturalnych pierwiastków promieniotwórczych spełnia aktualne warunki określone z zarządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych wydzielanych przez materiały budowlane /Monitor Polski Nr 19 z 1996r. poz. 231/ - ocenę ekologiczną stwierdzającą, że oferowane kruszywo hutnicze nie jest zaliczane do odpadów niebezpiecznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.31.40 - Kamień drogowy Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.40 - Kamień drogowy Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 1.000,00 PLN zgodnie z art. 45 ustawy PZP.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: Zapewnienie dostawy rzędu:1500 - 2000 ton kruszywa hutniczego / żużla wielkopiecowego lub konwertorowego/ posiadającego niezbędne atesty dokumentujące ich stosowanie w budownictwie drogowym do ulepszenia podłoża, nasypów i podbudów w kategorii zastosowania - nawierzchni twardej nieulepszonej (bez jezdnej warstwy ulepszonej), realizowanej w technologii nawierzchni z kruszywa hutniczego o uziarnieniu od 0 - 63 mm , poprzez alternatywne przedstawienie: a/ udokumentowanych mocy przerobowych (w przypadku producentów- dystrybutorów), lub wstępnej umowy z producentem, lub dystrybutorem kruszywa, oraz zapewnieniem poniższych warunków b/ posiadanie minimum dwóch samochodów ciężarowych z rozładunkiem tylną i boczną burtą,- lub umowa z firma transportową spełniającą te warunki., c/ dyspozycyjności dostawy - do 100 ton w okresie 3 dni, d/ być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i nie może być w trakcie procesu upadłościowego lub likwidacyjnego, e/ posiadanie płynności finansowej, f/ spełnienie warunków określonych w art.22 ustawy PZP, g/ nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, h/ akceptacja projektu umowy stanowiącej załącznik Nr 7 SIWZ, która musi być podpisana oraz parafowana na każdej stronie i złożona wraz z ofertą, i/ złożenie oferty. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winien dostarczyć : a/ aprobatę techniczną zawierającą minimum przeznaczenie, zakres i warunki stosowania kruszywa b/ atest higieniczny - dla stosowania w budownictwie drogowym. c/ dokument stwierdzający, że koncentracja naturalnych pierwiastków promieniotwórczych spełnia aktualne warunki określone w zarządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych wydzielanych przez materiały budowlane (Monitor Polski Nr 19 z 1996r. poz. 231) d/ ocenę ekologiczną stwierdzającą, że oferowane kruszywo nie jest zaliczane do odpadów niebezpiecznych e/ wykaz sprzętu z podaniem marki samochodu, jego tonażu oraz sposobu rozładunku / tylną i boczną burtą/ f/ aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g/ aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h/ sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; i/ informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 15 tys. zł .wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania oferty j/ formularz ofertowy - oświadczenie, że Oferent zapoznał sie z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń /załącznik nr 1SIWZ/, k/ oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art.22 ustawy PZP /załącznik nr 2 SIWZ/. l/ oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP /Załącznik nr 3 SIWZ/, ł/ oświadczenie uzupełniające o nie wykluczeniu na podstawie art 24 ust 1 pkt. 4-9 ustawy PZP /Załącznik nr 4 SIWZ/, m/ dowód wpłacenia wadium n/ oświadczenie o dyspozycyjności wg wzoru -/Załącznik nr nr 6 SIWZ/, o/ Oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiącej /Załącznik nr 7SIWZ/, p/ wykaz podwykonawców /załącznik nr 8 SIWZ r/ formularz cenowy stanowiący /Załącznik Nr 9 SIWZ/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51. pokój nr 108, telefon 0-14 68 63 100 wew.144. codziennie w dniach pracy Urzędu Miejskiego w godzinach od 7:30 do 15:30.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51. pokój nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- "Wykonanie projektu budowy chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1421K Zaborów - Bielcza - Wola Dębińska w Borzęcinie Dolnym."
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych dla Sołectw Gminy Brzesko.
- Wykonanie dokumentacji projektowej utworzenia Pracowni Bronchoskopii w Budynku D SP ZOZ w Brzesku
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Strzelce Wielkie, gmina Szczurowa"
- Zestawy diagnostyczne
- Kompleksowa modernizacja Krytej pływalni BOSIR zlokalizowanej przy ul. Wiejskiej 12 w Brzesku
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół i przedszkola w formie sprzedaży biletów miesięcznych z zapewnieniem opieki
więcej: Kamień drogowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.