eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP. ZOZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP. ZOZ
Numer ogłoszenia: 165406 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP. ZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr1 - Wyposażenie gabinetów cz.I(meble) Pakiet nr 2 - Wyposażenie gabinetów cz.II pediatria) Pakiet nr 3 - Wyposażenie gabinetów cz.III(meble medyczne) Pakiet nr 4 -Szafy metalowe kartotekowe-szt.12 Pakiet nr 5 -Lampy zabiegowe -szt.5 Pakiet nr 6 -Lampy bakteriobójcze-szt.3 Pakiet nr 7 -Waga medyczna-szt.1 Pakiet nr 8 -Witryna chłodnicza -szt.1 Pakiet nr 9 -Cykloergometr Pakiet nr 10 -Stepper-szt.2 Pakiet nr 11 -Ciśnieniomierze i aparaty Ambu Pakiet nr 12 Akcesoria do aparatów elektroterapii.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.13.21.00-7, 31.52.41.10-9, 31.51.50.00-0, 39.84.20.00-5, 42.51.32.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    Pozycje dotyczące sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie gabinetów powinny posiadać zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych.Pozycje,które, nie mają statusu wyrobu medycznego muszą być wykonane z materiałów spełniających wymogi do wyposażenia jednostek służby zdrowia. Wyroby medyczne, które nie są wpisane do w/w rejestru muszą być poświadczone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym załącznik n 1 do SIWZ, że zaoferowany przez niego sprzęt medyczny może stanowi wyposażenie placówek medycznych gabinetów medycznych.. Urządzenia medyczne powinny posiadać wymagane prawem RP certyfikaty , atesty, dopuszczenia, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010r.nr 107 poz.679 nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów, użytkowników i osób trzecich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska CePeLek SP ZOZ, 00-911 Warszawa, ul.Koszykowa 78 pokój nr 13 w godzinach 7.30-15.05.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Zamawiającego pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1-Wyposażeniegabinetów cz.I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie gabinetów w meble biurowe cz.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-2, 39.19.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 -Wyposażenie gabinetów cz.II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie poradni pediatrycznej w meble medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3-Wyposażenie gabinetów cz.III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie gabinetów w meble medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- Szafy metalowe kartotekowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy metalowe kartotekowe- szt.12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5-lampy zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampy zabiegowe bezcieniowe LED-szt.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.52.41.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6-lampy bakteriobójcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bakteriobójcza przepływowa ścienna-szt.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.51.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7-waga nedyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga medyczna elekroniczna gabinetowa-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 38.31.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8-witryna chłodnicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Witryna chłodnicza do przechowywania leków-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 42.51.32.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9-Cykloergometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykloergometr sterowany mikrokomputerowo z elektrycznym pomiarem mocy-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10-Stepper.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stepper-urządzenie do ćwiczeń czynnych z oporem-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11-aparaty do pomiaru ciśnienia krwi, aparaty Ambu oraz mankiety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do pomiaru ciśnienia krwi - szt. 12, aparaty AMBU -szt.3 i mankiety z gruszką do aparatów do pomiaru ciśnienia krwi-szt.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 38.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12-akcesoria do aparatówe elektroterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady (torebki wiskozowe do elektrod)- szt.130, Lampa grzewcza do aparatu Solmed-szt.15., Filtry do lampgrzewczych-4szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.