eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu retoryki i kreowania wizerunku dla sędziów i prokuratorów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Kraków: organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu retoryki i kreowania wizerunku dla sędziów i prokuratorów.
Numer ogłoszenia: 165403 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu retoryki i kreowania wizerunku dla sędziów i prokuratorów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu retoryki i kreowania wizerunku dla sędziów i prokuratorów. 2. Zakres i charakterystyka zamówienia: 1) Tematyka: I. Retoryka 1) Teoretyczne podstawy, 2) Dobór argumentów, 3) Topika, 4) Erystyka, 5) Etyka wypowiedzi, 6) Figury retoryczne, II. Kultura wypowiedzi 1) Kompozycja wypowiedzi ustnej i pisemnej, 2) Poprawność gramatyczna i ortograficzna, 3) Normy frazeologiczne, 4) Dobór leksykalny, III. Praktyka wystąpień publicznych 1) Dyskusja, debata, 2) Negocjacje, 3) Udzielanie wywiadu, 4) Psychologiczne aspekty komunikacji IV. Technika wypowiedzi 1) Operowanie głosem, dykcja, 2) Techniki wykonywania mowy, 3) Mnemotechniki V. Kształtowanie wizerunku 1) Wstęp do public relation, 2) Komunikacja interpersonalna, 3) Komunikacja społeczna, 4) Stylizacja osoby, VI. Motywacja 1) Trening osobowości, coaching, 2) Automotywacja, 3) Metody walki ze stresem, 4) Asertywność, VII. Podstawy protokołu dyplomatycznego, VIII. Wykorzystanie technik komputerowych i organizowanie prezentacji. 2) Kadra: profesor, doktor habilitowany, aktor, logopeda, psycholog, wizażysta i coach, kadra w liczbie zapewniającej prawidłową realizację programu. 3) Liczba semestrów: dwa (2). 4) Częstotliwość zjazdów: co najmniej jeden (1) raz w miesiącu (weekend zjazdowy obejmujący piątek i sobotę) z uwzględnieniem przerw wynikających z cyklu roku akademickiego. 5) Liczba zjazdów: nie więcej niż szesnaście (16). 6) Łączna liczba godzin zajęć (wykładów, ćwiczeń, warsztatów, seminariów): około sto sześćdziesiąt (160) godzin lekcyjnych (po 45 minut), przy czym warsztaty obejmujące grupy nie większe niż 20 osób powinny obejmować co najmniej 50 % zajęć. 7) Liczba słuchaczy: maksymalnie 100 osób. 8) Zajęcia odbywać się będą w obiektach dydaktycznych Wykonawcy lub innych o odpowiednim standardzie do prowadzenia zajęć, w miejscowości będącej siedzibą Wykonawcy. 9) Wyżywienie: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie każdego zjazdu, w każdym dniu po jednej dłuższej przerwie kawowej, w trakcie której podawane będą napoje gorące (kawa i herbata), napoje zimne (woda mineralna gazowana i niegazowana oraz soki) oraz bufet kanapkowy i deserowy wraz z pełną obsługą cateringową. 10) Pozostałe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić słuchaczom materiały dydaktyczne w formie papierowej, bądź elektronicznej w formacie pdf,4 zorganizować bezpieczną stronę internetową dla komunikacji z uczestnikami studiów, na której również będą udostępniane materiały po zalogowaniu. 3. Sposób wykonywania przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być podmiotem uprawnionym do prowadzenia studiów podyplomowych w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 572 z późn.zm) w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych w art. 8 ust. 7 lub 8 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym. Wykonawca musi być instytucją naukową, do zadań których należy kształcenie na studiach podyplomowych, bądź też uczelnią wyższą mogącą prowadzić studia podyplomowe z zakresu tychże nauk lub też w przypadku - w przypadku, gdy program studiów podyplomowych wykracza poza ten zakres - posiada zgodę ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego wydaną po zasięgnięciu Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji studiów podyplomowych w okresie ostatnich trzech (3) lat i przeprowadzić co najmniej trzy (3) różne studia podyplomowe w zakresie nauk społecznych, w tym co najmniej: a) jedno (1) z zakresu retoryki i kształtowania wizerunku dla prawników, b) jedno (1) dla minimum 80 słuchaczy oraz c) jedno (1) studium o wartości nie mniejszej niż sto pięćdziesiąt tysięcy (150.000) zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać odpowiednio wyposażone sale dydaktyczne: co najmniej 1 salę wykładową na 100 osób oraz co najmniej 5 sal ćwiczeniowych na 20 osób, wraz z pełnym zapleczem organizacyjno-technicznym. Wszystkie sale zlokalizowane w jednej miejscowości na terenie Polski. Każda ze zgłoszonych sal powinna zostać opisana przy uwzględnieniu następujących kryteriów: - liczba stolików i krzeseł; - rodzaj nagłośnienia; - liczba mikrofonów przenośnych; - liczba mikrofonów stacjonarnych, - dostęp do Internetu; - tablica, rzutnik, laptop, wskaźnik laserowy; - klimatyzacja

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) minimum jedną osobą posiadającą tytuł naukowy profesora nauk humanistycznych, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu objętego tematyką studiów; 2) minimum jedną osobą posiadającą tytuł naukowy doktora habilitowanego, nauk humanistycznych, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu objętego tematyką studiów; 3) minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe aktorskie, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu objętego tematyką studiów; 4) minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu, logopedii, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu objętego tematyką studiów; 5) minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu psychologii, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu objętego tematyką studiów; 6) minimum jedną osobą posiadającą min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wizażu 7) minimum jedną osobą posiadającą min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie coachingu i/lub treningu osobowości.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innego podmiotu lub podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu lub podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie w prowadzeniu studiów podyplomowych z zakresu retoryki i kreowania wizerunku dla prawników - 20
  • 3 - Doświadczenie w prowadzeniu studiów podyplomowych - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, pokój 327, tel 12 617 96 61, e-mail w.golebiowska@kssip.gov.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 14:30, miejsce: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków Kancelaria Ogólna pokój nr 419.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.