eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › REMONT CHODNIKA W CZĘŚCI UL. MAYA I UL. TRAUGUTTA W KOŚCIANIE



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Kościan: REMONT CHODNIKA W CZĘŚCI UL. MAYA I UL. TRAUGUTTA W KOŚCIANIE
Numer ogłoszenia: 165372 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22/204, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 512 14 66, faks 065 5122700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKA W CZĘŚCI UL. MAYA I UL. TRAUGUTTA W KOŚCIANIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT CHODNIKA W CZĘCI UL. MAYA I UL. TRAUGUTTA W KOŚCIANIE: Cz. I - REMONT CHODNIKA W CZĘŚCI ULICY W. MAYA NA ODCINKU OD PL. WOLNOŚCI DO UL. MICKIEWICZA ( LEWA STRONA) W KOŚCIANIE Cz. II - REMONT CHODNIKA W CZĘŚCI ULICY TRAUGUTTA NA ODCINKU OD PL. PADEREWSKIEGO DO UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE (LEWA STRONA) W KOŚCIANIE. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania w następujących przypadkach: 1)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2)nieterminowego przekazania placu budowy, 3)wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, 4)działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 5)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/koscianm (w menu zamówienia publiczne Urzędu Miejskiego Kościana)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22 , pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22 , kancelaria na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont chodnika w części ulicy W. Maya na odcinku od Pl. Wolności do ul. Mickiewicza (lewa strona ulicy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac przewiduje: 1.Przestawienie krawężników kamiennych wystających 20x35 cm na łąwie betonowej 200 m 2.Rozebranie chodników z płytek betonowych 414.700 m2 3.Rozebranie zjazdów z płytek na podbudowie 100.800 m2 4.Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków- żywopłot 0.022 ha 5.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - zjazdy 100.8 100.800 m2 6.Chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - zjazdy 100.800 m2 7.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - chodniki 393.070 m2 8.Chodniki z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 393.070 m2 9.Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 1.000 szt. 10.Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych 8.000 szt. 11.Regulacja okien piwnicznych 13.000 szt. 12.Rozebranie obrzeży betonowych 30.750 m 13.Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 30.750 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodnika w części ulicy Traugutta na odcinku od Pl. Paderewskiego do ul. Marii Skłodowskiej - Curie (lewa strona ulicy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac przewiduje: 1. Rozebranie krawężników 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej 80 m 2. Rozebranie ław pod krawężniki z betonu 4.800 m3 3. Ława pod krawężniki betonowa z oporem 4.800 m3 4. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej 80.000 m 5. Przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 170.000 m 6.. Rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej 52.000 m 7. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 52.000 m 8. Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych 482.000 m2 9. Rozebranie wjazdów z kostki na podbudowie 63.000 m2. 10. Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 15 cm - podbudowa zjazdów 9.450 m3 11. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm 63.000 m2. 12. Chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - zjazdy 63.000 m2. 13. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - chodniki 322.000 m2. 14. Chodniki z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 482.000 m2. 15. Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych 1.000 szt. 16. Regulacja okien piwnicznych 2.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.