eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Budowa Parkingu P3 zlokalizowanego na terenie WPKiW u zbiegu al. Harcerskiej i ul. Parkowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.Modernizacja Stadionu Śląskiego w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Katowice: Budowa Parkingu P3 zlokalizowanego na terenie WPKiW u zbiegu al. Harcerskiej i ul. Parkowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Stadionu Śląskiego w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 165331 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A., ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6038861, fax 032 6038614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpw.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Parkingu P3 zlokalizowanego na terenie WPKiW u zbiegu al. Harcerskiej i ul. Parkowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Stadionu Śląskiego w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Parkingu P3 zlokalizowanego na terenie Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie u zbiegu al. Harcerskiej i ul. Parkowej z trzema wjazdami od al. Harcerskiej o następujących parametrach technicznych: -ilość miejsc postojowych - 286 o wymiarach 2,50mx5,50m, -ilość miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych - 9 o wymiarach 3,60mx5,50m, wraz z wykonaniem wycinki drzew, odwodnieniem parkingu, oświetleniem parkingu, przekładką linii kablowych 20kV oraz ogrodzeniem parkingu oddzielającym ruch pieszy przy ciągu pieszym wokół stadionu z bramami wejściowymi wyłącznie dla ruchu pieszego. 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: -wykonanie robót rozbiórkowych, -wywóz materiałów z rozbiórki wraz z opłatami za ich składowanie i utylizację, -wykonanie robót ziemnych, -wykonanie wycinki drzew wraz z oczyszczeniem terenu z pozostałości po wykarczowaniu oraz wywiezieniem karpiny, gałęzi i innych pozostałości, -wykonanie ogrodzenia systemowego parkingu długość ogrodzenia: 469,2mb, wysokość: 2,2m, wraz z bramami ewakuacyjnymi - 7kpl, -wykonanie podbudowy wraz ze wzmocnieniem podłoża gruntowego oraz wykonaniem drenażu francuskiego i podłączeniem drenażu francuskiego do kratek ściekowych - 20szt, -wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki betonowej w kolorze jasnozielonym o grubości 8cm - 4770m2, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - 5650m2, -wykonanie krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem na prostej-2040mb i na łuku-550mb, -wykonanie kanalizacji deszczowej o średnicy 400mm-276mb, o średnicy 300mm-353,5mb i o średnicy 200mm-201,1mb z rur kielichowych dwuściennych typu PP wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej 450mm -wykonanie przyłączy istniejących wpustów deszczowych WI 1÷WI 6 zlokalizowanych na terenie istniejących alejek spacerowych wraz z wyczyszczeniem i włączeniem do nowej kanalizacji deszczowej, -wykonanie instalacji hydrantowej z rur PE o średnicy zewnętrznej 90mm o długości 4mb z zamontowaniem 2kpl hydrantów pożarowych nadziemnych o wydajności 10dcm3/s,, -wykonanie przełożenia istniejącej linii kablowej 20kV-2100mb wraz z montażem głowic kablowych-48szt oraz muf przelotowych-24szt i ułożeniem rur ochronnych pod ciągami pieszo-jezdnymi, -wykonanie zasilania kablowego od wieży dyspozytorskiej stadionu do szafy rozdzielczo-sterowniczej SO- 250mb wraz z kablem sterowniczym -250mb wraz z zabezpieczeniem rurą ochronną, -wykonanie i montaż szafy rozdzielczo-sterowniczej SO z tworzywa termoutwardzalnego na fundamencie prefabrykowanym wraz z montażem sterowania samoczynnego (cyfrowy programator astronomiczny), sterowania ręcznego oraz sterowania zdalnego, -wykonanie kanalizacji kablowej oświetlenia parkingu - studni kablowych -49kpl oraz studni kablowych -2kpl, -wykonanie kablowej sieci rozdzielczej oświetlenia parkingu, -wykonanie fundamentów, montaż słupów i opraw oświetleniowych z pojedynczym układem zasilającym-67kpl, z podwójnym układem zasilającym-9kpl, w budowanych w podłoże gruntowe z kloszem matowym zabezpieczonych płytami żelbetowymi-20kpl, -wykonanie zabezpieczenia sieci teletechnicznych przebiegających przez teren parkingu rurą ochronną -105mb, -wykonanie ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej instalacji oświetlenia parkingu, -wykonanie organizacji ruchu - znaki drogowe i informacyjne oraz oznakowanie poziome na powierzchni parkingu, -wykonanie robót przygotowawczych, uzupełniających i wykończeniowych, -uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: -Przedmiot główny CPV 45213312-3 -Przedmiot dodatkowy CPV 45111000-8 -Przedmiot dodatkowy CPV 45220000-5 -Przedmiot dodatkowy CPV 45230000-8 -Przedmiot dodatkowy CPV 45311000 4.Przedmiot zamówienia opisany jest dokumentacją projektową w skład której wchodzą: 4.1PB_OPIS_PARKING_ARCHITEKTURA 4.2PB_BIOZ_PARKING_P-3 4.3PB_RYSUNKI: 4.3.101STAN_ISTNIEJĄCY 4.3.202PLAN_ZAGOSPODAROWANIA_TERENU 4.3.303PLANSZA_UZBROJENIA 4.3.404PLANSZA_WYMIAROWA 4.3.505UPORZĄDKOWANIE_ZIELENI 4.3.606PRZEKRÓJ_TERENU 4.4PW_ARCHITEKTURA 4.4.1OPIS_PARKING_ARCHITEKTURA 4.4.201STAN_STNIEJĄCY 4.4.302PLAN_ZAGOSPODAROWANIA 4.4.403PLANSZA_UZBROJENIA 4.4.504PLANSZA_WYMIAROWA 4.4.605UPORZĄDKOWANIE_ZIELENI 4.4.706PRZEKRÓJ_TERENU 4.4.807ROZWINIĘCIE_OGRODZENIA 4.4.908BRAMY_EWAKUACYJNE 4.4.1009FUNDAMENT_SŁUPKA 4.5PW DROGI 4.5.1OPIS_TECHNICZNY_DROGI 4.5.2ROBOTY_ZIEMNE 4.5.3ZESTAWIENIE_POWIERZCHNI 4.5.401PLAN_SYTUACYJNO_WYSOKOŚCIOWY_DRÓG_I_PLACÓW 4.5.502PLAN_ROZGRANICZENIA_NAWIERZCHNI 4.5.603PRZEKRÓJ_KONSTRUKCYJNY 4.5.704PRZEKROJE_POPRZECZNE 4.5.805SZCZEGÓŁ 4.6PW_SIECI_WOD-KAN 4.6.1OPIS_TECHNICZNY_WOD-KAN 4.6.2ZESTAWIENIE_WOD-KAN 4.6.301PLANSZA_UZBROJENIA 4.6.402PLAN_SYTUACYJNY 4.6.503PROFIL_CZ.I 4.6.604PROFIL_CZ.II 4.6.705PROFIL_CZ.III 4.6.806TABELA_PODŁĄCZEŃ 4.6.907STUDNIA_KANALIZACYJNA_600 4.6.1008STUDNIA_KANALIZACYJNA_1000 4.7PW INSTALACJE_ELEKTRYCZNE 4.6.1OPIS_TECHNICZNY_INSTALACJE_ELEKTRYCZNE 4.6.201PLAN_SYTUACYJNY 4.6.302PLAN_KANALIZACJI_KABLOWEJ 4.6.403PLANSZA_UZBROJENIA 4.6.504OGÓLNY_SCHEMAT_POŁĄCZEŃ 4.6.605SCHEMAT_SZAFY_OŚWIETLENIOWEJ_SO 4.6.706PŁYTY_ŻELBETOWE_POD_OPRAWY_W_GRUNCIE 4.7PW_PRZEBUDOWA_LINII_KABLOWYCH_20kV 4.7.1OPIS_TECHNICZNY_PRZEBUDOWA_LINII_KABLOWYCH_20kV 4.7.201PLAN_SYTUACYJNY_STAN_ISTNIEJĄCY 4.7.302PLAN_SYTUACYJNY_Z_ZAPROJEKTOWANĄ_PRZEBUDOWĄ_LINII KABLOWYCH_20kV 4.7.403ZBIORCZA_PLANSZA_UZBROJENIA 4.7.504USYTUOWANIE_KABLI_POD_PARKINGIEM_PROFIL 4.8PW_ORGANIZACJA_RUCHU 4.8.1DOCELOWA_ORGANIZACJA_RUCHU 4.8.2OPIS_ORGANIZACJA_RUCHU 4.8.3ORIENTACJA 4.8.4ZESTAWIENIE_OZNAKOWANIA_ZAPROJEKTOWANEGO 4.9PRZEDMIARY 4.9.1ROBOTY_BUDOWLANE_I_PRZYYGOTOWAWCZE_PRZEDMIAR 4.9.2ROBOTY_DROGOWE_PRZEDMIAR 4.9.3SIECI_WOD_KAN_PRZEDMIAR 4.9.4ORGANIZACJA_RUCHU_PRZEDMIAR 4.9.5PARKING_P3_ROBOTY_ELETRYCZNE_PRZEDMIAR 4.9.6PRZEKŁADKA_KABLI_20kV 4.10SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_WYKONANIA_I_ODBIORU_ROBÓT 5.Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dotycząca przedmiotu zamówienia została opracowana przez Zakład Projektowania i Wdrożeń TB Sp. z o.o., 40-609 Katowice, ul. Lechicka 24. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będąca integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Termin wniesienia wadium upływa dnia 08.08.2008 o godzinie 9:00. 4.Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.5 p.2b ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Pełnomocnik dopuszcza do udziału w niniejszym postępowaniu wykonawców, którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być podpisane przez każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 p.4÷8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 p.9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 7.Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestrowego. 8.Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Pełnomocnik wymaga, aby wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonali (zakończyli)w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 parkingi wraz z odwodnieniem i oświetleniem dla 100 miejsc postojowych dla samochodów osobowych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Pełnomocnik wymaga, aby wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności drogowej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych w wykazie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 11.Bilans oraz rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot. 12.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot. Zamawiający wymaga, aby kwota ubezpieczenia wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie wynosiła co najmniej 500.000zł na jedno zdarzenie i co najmniej 1.500.000zł na wszystkie zdarzenia. 13.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, by wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, posiadał środki własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej brutto. 14.Parafowany wzór umowy (wraz z załącznikiem nr 1 i 2 do wzoru umowy) zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Do oferty nie należy dołączać załącznika nr 3 i 4 do umowy. Uwaga: Załącznik nr 1 do wzoru umowy należy wypełnić w następujący sposób: -jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie części zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę - należy określić szczegółowy zakres robót, które zostaną zrealizowane przez podwykonawców wraz z określeniem wartości tych robót, -jeżeli wykonawca przewiduje, że całość zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie - należy wpisać np.: nie dotyczy, przekreślić kolumny, itp. 15.Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 16.Kosztorys ofertowy w formie kalkulacji szczegółowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zi.gpw.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. Wydział Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów 40-206 Katowice, ul. Olimpijska 11.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. 40-206 Katowice, ul. Olimpijska 11, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.