eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Wykonanie kompleksowych prac konserwatorskich przy dwóch ołtarzach bocznych w Kościele Parafialnym pod wezwaniem Andrzeja Apostoła w Ujeździe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Ujazd: Wykonanie kompleksowych prac konserwatorskich przy dwóch ołtarzach bocznych w Kościele Parafialnym pod wezwaniem Andrzeja Apostoła w Ujeździe
Numer ogłoszenia: 16532 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymskokatolicka Parafia p.w. św. Andrzeja Apostoła w Ujeździe , ul. Strzelecka 4, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, tel. 077 4637010, faks 077 4048763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ujazd.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia - Kościół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych prac konserwatorskich przy dwóch ołtarzach bocznych w Kościele Parafialnym pod wezwaniem Andrzeja Apostoła w Ujeździe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwatorskie i restauratorskie, które należy wykonać w zadaniu o nazwie: Wykonanie kompleksowych prac konserwatorskich przy dwóch ołtarzach bocznych w Kościele Parafialnym pod wezwaniem Andrzeja Apostoła w Ujeździe Na przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 składa się następujący zakres rzeczowy robót: - wykonanie prac technicznych i przygotowawczych (zgodnie z programem prac konserwatorskich) w kościele, demontaż ołtarzy wraz z zabezpieczeniem, transport do pracowni konserwatorskiej, - wykonanie kompleksowych prac konserwatorskich i restauratorskich w pracowni konserwatorskiej (elementy ruchome) zgodnie z przedmiarem robót, - wykonanie prac konserwatorskich restauratorskich w kościele w Ujeździe (architektura i elementy stałe ołtarzy), - transport elementów ruchomych do kościoła w Ujeździe, montaż ołtarzy w pierwotnym miejscu, - wykonanie dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej ołtarzy. Zakres prac określony został na podstawie opisu prac konserwatorskich, przedmiaru robót oraz programu prac konserwatorskich, który opracowany został przez Panią Elżbietę Basiul. Powyższe dokumenty stanowiącą integralną część SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.21.00 - Części wentylatorów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 3.000,00 zł. Wadium może być wniesione przelewem na konto Zamawiającego, w Banku Spółdzielczym Leśnica Oddział Ujazd nr konta 39 890710212003 2006 2965 0001

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Sytuacja finansowa: a)wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 70 000.00 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV. 1.4.8/, b)posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 100 000,00 zł, potwierdzony jak w pkt. IV-1.4.7/. 2. Potencjał kadrowy: 2.1. Zatrudniać lub dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do przeprowadzania prac konserwatorskich przy zabytkach: Powyższe wymagania muszą być udokumentowane jak w pkt IV 1.4.4/, 3.Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.4.6/ oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.4.6/, potwierdzających zrealizowanie w charakterze głównego wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej sześć zadań o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I zamówienia. Żądanie to ma odpowiadać zakresowi finansowemu, charakterowi i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Jako zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo - finansowym zamawiający rozumie realizacje dotyczące wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich obiektów drewnianych polichromowanych. Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich pięciu lat zamawiający uzna te zadania, które zostały rozpoczęte i zakończone w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego. Jako prace konserwatorskie o porównywalnym zakresie finansowym zamawiający uzna te zadania, których wartość jest nie niższa niż brutto 40 000,00 zł. 4. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować sprzętem i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania prac konserwatorskich. Wymagane jest posiadanie lub dysponowanie sprzętem: rusztowanie, samochód, co należy udokumentować jak pkt IV 1.4. 5/. 5. Wykonawstwo robót Przedmiot zamówienia należy wykonać siłami własnymi wykonawcy. 6. Ubezpieczenie: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia., co winno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.4.9/ 7. Gwarancja: Wykonawca powinien udzielić na przedmiot zamówienia 8 lat gwarancji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ 1.2. Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium w wysokości - 3.000,00 zł. 1.3. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością prac i usług stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia. 1.4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 0) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr VI . 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy jw. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 4) Wykaz kierownictwa i pracowników odpowiedzialnych za realizację prac na załączonym druku nr II z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych / dyplom / uprawnienia / z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2 5) Wykaz podstawowego sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia na załączonym druku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat usług konserwatorskich odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr IV, wraz z co najmniej sześcioma referencjami ( dokumentami ) od poprzednich zamawiających zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3, potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonywania usług konserwatorskich i restauratorskich w wysokości określonej w pkt. III.1.b, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę określoną w pkt. III.1.a 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w pkt. III - 6. 1.5. Zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji wykonawcy osobę ( osoby ) projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ujazd.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można odebrać w Plebani Rzymskokatolickiej Parafii p.w. Andrzeja Apostoła w Ujeździe od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 15.00 (po uprzednim kontakcie telefonicznym).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 12:15, miejsce: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Strzeleckiej 4, 47-143 Ujazd..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.