To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-03
Kraków: dostawa warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2015 do 30.09.2015roku
Numer ogłoszenia: 165284 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137248 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6, 31-222 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4152592, faks 12 4447062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2015 do 30.09.2015roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2015 do 30.09 .2015roku wg dołączonego załącznika nr 6.1 do siwz 2. Warunki dodatkowe: a)Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla zamawiającego,. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. b)Wykonawca zobowiązuje się dostarczać wraz z rozładunkiem do magazynu zamawiającego zamówiony towar świeży ,I gatunku, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn.zm.) oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 15,03,2013r. zmieniające rozporządzenie w sprawie znakowania środków spożywczych( Dz.U z 2013r.443). Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: a) nazwa środka spożywczego b) wykaz składników występujących w środku spożywczym c) termin przydatności do spożycia. d) nazwa producenta . c) Koszty transportu i rozładunku obciążają Wykonawcę. d)Transport art. spożywczych wykonywany będzie środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne. e)Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie , faksem, mailem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. f)Od momentu dostawy towaru do magazynu Zamawiającego koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia (koszty przechowywania , koszty przetworzenia ) są kosztami Zamawiającego , jednakowymi dla wszystkich Wykonawców. g)Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. h)Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w załącznikach nr 6.1-6.10 są wielkościami orientacyjnymi , przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ofert i)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości asortymentu objętego zamówieniem wg potrzeb zamawiajacego. j)Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUMANA AGATA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
DUMANA AGATA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agata Dumana, Kobyle 16, 32-720 Nowy Wiśnicz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6323,00
Oferta z najniższą ceną: 6323,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6350,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa części i akcesoriów do pojazdów
- Usługi szkoleń informatycznych
- ZP.63.2024. Przebudowa dachu budynku dla Komisariatu Policji w Kętach przy ul. Krakowskiej 25
- Dostawa używanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakupu serwera wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
- Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe - koszty wyłożonej karmy dla żubrów w 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.