eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2015 do 30.09.2015roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Kraków: dostawa warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2015 do 30.09.2015roku
Numer ogłoszenia: 165284 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137248 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6, 31-222 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4152592, faks 12 4447062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2015 do 30.09.2015roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2015 do 30.09 .2015roku wg dołączonego załącznika nr 6.1 do siwz 2. Warunki dodatkowe: a)Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla zamawiającego,. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. b)Wykonawca zobowiązuje się dostarczać wraz z rozładunkiem do magazynu zamawiającego zamówiony towar świeży ,I gatunku, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn.zm.) oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 15,03,2013r. zmieniające rozporządzenie w sprawie znakowania środków spożywczych( Dz.U z 2013r.443). Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: a) nazwa środka spożywczego b) wykaz składników występujących w środku spożywczym c) termin przydatności do spożycia. d) nazwa producenta . c) Koszty transportu i rozładunku obciążają Wykonawcę. d)Transport art. spożywczych wykonywany będzie środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne. e)Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie , faksem, mailem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. f)Od momentu dostawy towaru do magazynu Zamawiającego koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia (koszty przechowywania , koszty przetworzenia ) są kosztami Zamawiającego , jednakowymi dla wszystkich Wykonawców. g)Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. h)Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w załącznikach nr 6.1-6.10 są wielkościami orientacyjnymi , przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ofert i)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości asortymentu objętego zamówieniem wg potrzeb zamawiajacego. j)Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agata Dumana, Kobyle 16, 32-720 Nowy Wiśnicz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6323,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6323,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6350,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.