eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszyna › WZMOCNIENIE ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH TARASÓW I BALKONÓW ORAZ PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW WYSTROJU ARCHITEKTONICZNEGO ELEWACJI BUDYNKU GŁÓWNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W BIEDRZYCHOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Olszyna: WZMOCNIENIE ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH TARASÓW I BALKONÓW ORAZ PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW WYSTROJU ARCHITEKTONICZNEGO ELEWACJI BUDYNKU GŁÓWNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W BIEDRZYCHOWICACH
Numer ogłoszenia: 165280 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Konopnickiej, Biedrzychowice 20, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 722-15-70, fax 0-75 722-15-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.biedrzychowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zsp.biedrzychowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WZMOCNIENIE ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH TARASÓW I BALKONÓW ORAZ PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW WYSTROJU ARCHITEKTONICZNEGO ELEWACJI BUDYNKU GŁÓWNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W BIEDRZYCHOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Faza I rozbiórkę i przemurowanie elementów obiektu w zakresie tarasów. Roboty obejmujące prace rozbiórkowe oraz przygotowanie istniejącego układu konstrukcyjnego do wykonania wzmocnienia elementów tarasów. Faza II Wykonanie wzmocnienia elementów tarasów i odtworzenie elementów dekoracyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 20 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniemoraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 2004 r. Prawo zamówień Publicznych. 2. Wykonawca posiada niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca, który wykonał nalezycie w ciagu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. jedno zadanie o podobnym zakresie jak przedmiot niniejszego zamówienia zrealizowane na obiekcie zabytkowym. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: wykonawca, którego -średni roczny przychód za ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 800 000,00 zł -płynność bieżąca (Pb) w ostatnim roku obrotowym, liczona zgodnie ze wzorem: xpb=aktywa obrotowe/zobowiazania krótkoterminowe nie mniejsza niż 1; xpb=co najmniej 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działaności gospodarczej- potwierdzając uprawnienia do wykonania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2.Oświadczenia wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postepowania. 3. Aktualnie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz zaswiadczenia właściwego oddziału ZUS - u lub KRUS-u potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaswiadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacycmswoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załaczenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . 5. Dokument stwierdzający wpisanie obiektu podanego w wykazie do rejestru zabytków chyba, że dokumenty potwierdzajace należyte wykonanie robót okreslają powyższy wymóg. 6. Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7. Bilans i rachunek zysków i strat za ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - za ten okre, a w przypadku wykonawców nie zabowiązanych do sporządzenia bilansu i rachunku zysków i strat -inne dokumenty okreslające obroty oraz zobowiąania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe. 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy nie jest mniejsza niż 500 000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.biedrzychowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsp.biedrzychowice.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Konopnickiej, Biedrzychowice 20 59-830 Olszyna, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.