eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usługa wykonania robót geodezyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-30

Koszalin: Usługa wykonania robót geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 165271 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3488807, faks 94 3488765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania robót geodezyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału nieruchomości położonej w Koszalinie zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu Lubiatowa w Koszalinie oraz koncepcją podziału i zagospodarowania terenu na osiedlu w Lubiatowie. Nieruchomości położone w obrębie ewidencyjnym nr 40; nr działki 42 (pow. ha: 1,3257, nr księgi wieczystej: 31519, forma władania: zarządzanie ZDM); nr działki 41 (pow. ha: 0,1122, nr księgi wieczystej: 30652, forma władania: PMK); nr działki 30 (pow. ha: 0,2359, nr księgi wieczystej: 27958, forma władania: zarządzanie ZDM); nr działki 40 (pow. ha: 1,2436, nr księgi wieczystej: 3567, forma władania: Błaszczyk Wiesław); nr działki 49/7 (pow. ha: 1,4997, nr księgi wieczystej: 16499, forma władania: Jadach Franciszek i Barbara). Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych następuje zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz koncepcją podziału i zagospodarowania terenu na osiedlu w Lubiatowie. Nr działki dzielonej: 42; uwagi zawarte w koncepcji konieczne do uwzględnienia w momencie wykonywania prac geodezyjnych: - granicę działki nr 30 wyznaczyć na styku działki nr 42 z linią rozgraniczającą określoną w mpzp rozdzielającą tereny oznaczone symbolem 15KDD i L11a MN/RM, - bezwzględnie zachować szerokość pasa drogowego drogi wewnętrznej (działka D) co najmniej 5m. Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału działki nr 42: 1 - oznaczenie w koncepcji: F, przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu: korytarz ekologiczny, przeznaczenie w mpzp: korytarz ekologiczny, oznaczenie w mpzp: L12KE; 2 - oznaczenie w koncepcji: G, przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu: poszerzenie pasa drogowego, przeznaczenie w mpzp: droga publiczna gminna dojazdowa klasa techniczno-użytkowa, oznaczenie w mpzp: 015KDD; 3 - oznaczenie w koncepcji: E, przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu: pod trafostację, przeznaczenie w mpzp: urządzenie infrastruktury technicznej - stacja transformatorowa, oznaczenie w mpzp: L11bE; 4 - oznaczenie w koncepcji: H, przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu: poszerzenie pasa drogowego, przeznaczenie w mpzp: droga publiczna gminna - dojazdowa klasa techniczno-użytkowa, oznaczenie w mpzp: 15KDD; 5-7 - oznaczenie w koncepcji: A,B,C, przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu: zabudowa jednorodzinna, przeznaczenie w mpzp: zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna wolnostąjąca, oznaczenie w mpzp: L11aMN/RM; 8 - oznaczenie w koncepcji: D, przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu: wewnętrzna droga dojazdowa, przeznaczenie w mpzp: zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna wolnostojąca, oznaczenie w mpzp: L11aMN/RM. Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału działki nr 41: 9 - przeznaczenie w mpzp: droga publiczna gminna dojazdowa klasa techniczno użytkowa, oznaczenie w mpzp: 15KDD; 10 - przeznaczenie w mpzp: korytarz ekologiczny, oznaczenie w mpzp: L13 KE. Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału działki nr 30: 11 - przeznaczenie w mpzp: zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna wolnostąjąca, oznaczenie w mpzp: L11aMN/RM; 12 - przeznaczenie w mpzp: droga publiczna gminna - dojazdowa klasa techniczno-użytkowa, oznaczenie w mpzp: 15KDD. Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału działki nr 40: 13 - przeznaczenie w mpzp: droga publiczna gminna dojazdowa klasa techniczno-użytkowa, oznaczenie w mpzp: 15KDD; 14 - przeznaczenie w mpzp: zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna wolnostojąca, oznaczenie w mpzp: L10 MN/RM. Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału działki nr 49/7: 15 - przeznaczenie w mpzp: droga publiczna gminna dojazdowa klasa techniczno-użytkowa, oznaczenie w mpzp: 15KDD; 16 - przeznaczenie w mpzp: ogrody botaniczne lub zoologiczne, z dopuszczeniem zabudowy zagrodowej w gospodarstwach rolnych, oznaczenie w mpzp: L14ZP/RM..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w załączniku nr I do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w załączniku nr I do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w załączniku nr I do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych oraz złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w załączniku nr I do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w załączniku nr I do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do składanej oferty należy dołączyć kopie dokumentu lub dokumentów [poświadczone (na każdej zapisanej stronie) za zgodność z oryginałem, przez osobę lub osoby podpisujące ofertę], z których wynika uprawnienie do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, statut spółki itp. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określającego jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, o których mowa powyżej) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie. UWAGA WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego. 3) Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają Zamawiającemu dokument, z którego wynika pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2). 4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1). 5) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zaistnienia następujących przyczyn: 1) okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót, w szczególności związanych z wystąpieniem niekorzystnych, długotrwałych anomalii pogodowych; 2) z powodu działań osób trzecich, wpływających na przedłużenie postępowania administracyjnego. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 zmiana umowy może dotyczyć przedłużenia terminów realizacji poszczególnych etapów zamówienia. 3. O wystąpieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1 każda ze Stron bezzwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę i udokumentuje fakt ich wystąpienia. 4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl-Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości-2012 Usługi na roboty geodezyjne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek 9:00-17:00, wtorek - piątek 7:15-15:15)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości, pokój 230, w terminie do dnia 9 sierpnia 2012 r. do godziny 12.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.