eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Remont korytarza I piętra w Zespole Szkół Miejskich Nr 4 w Jaśle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Jasło: Remont korytarza I piętra w Zespole Szkół Miejskich Nr 4 w Jaśle
Numer ogłoszenia: 165266 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Miejskich Nr 4 , ul. Skargi 10, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4463754, faks 013 4463754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1-jaslo.edu.pl; www.gim4-jaslo.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarza I piętra w Zespole Szkół Miejskich Nr 4 w Jaśle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu korytarza pierwszego piętra w Zespole Szkół Miejskich Nr 4 w Jaśle, przy ul. P. Skargi 10. Remont będzie polegał na remoncie instalacji elektrycznej (wymiana tablic, instalacji, osprzętu i opraw oświetleniowych, przełączników, wykonanie pomiarów, wykonaniu tynków (gładzi szpachlowej oraz tynku ozdobnego), wykonaniu ścianki działowej, sufitu podwieszanego w wydzielonej części korytarza, ułożenie płytek odbojowych, wymianie drzwi wewnętrznych, malowaniu. Zamówienie zostało podzielone na dwie części, w skład których wchodzą następujące roboty: Część I - remont ścian i instalacji elektrycznej 1) Roboty rozbiórkowe (demontaż grzejników, boazerii, rozebranie ścianki działowej, demontaż drzwi wewnętrznych, kratek wentylacyjnych, zeskrobanie farby ze ścian. 2) Montaż nowych drzwi płycinowych w ilości 14 szt. do sal lekcyjnych (skrzydła drzwiowe (14 szt.) i ościeżnice (13 szt.) posiada Zamawiający. 3) Montaż drzwi płycinowych z elektrozamkiem do pokoju nauczycielskiego. 4) Montaż drzwi stalowych antywłamaniowych (wygłuszonych) do pomieszczenia księgowości. 5) Montaż nowych kratek wentylacyjnych. 6) Wykonanie ścianki działowej. 7) Wykonanie sufitu podwieszanego na ruszcie metalowym. 8) Roboty tynkarskie: a. sufit i ściany pow. 2 m (gruntowanie podłoży, gipsowanie ścian, malowanie). b. ściany do wys. 2 m (siatkowanie, wykonanie tynku ozdobnego (granulację i kolorystykę należy nawiązać do wykonanego tynku na II piętrze). 9) Roboty elektryczne: a. wymiana tablic rozdzielczych; b. wymiana przewodów, przełączników, osprzętu i opraw oświetleniowych (z montażem oświetlenia w suficie podwieszanym oraz montażem pasów ledowych nad projektowanymi tablicami ogłoszeń (część osprzętu posiada Zamawiający); c. sprawdzenie i wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. Część II - remont posadzek 1) Roboty rozbiórkowe (rozebranie wykładziny i płytek. 2) Gruntowanie podłoży. 3) Ułożenie pytek posadzkowych oraz cokoliku według załączonego wzoru (zał. Nr 3.3 do SIWZ) - płytki: Alaska (jasne); Newada (żółte); Montana (czarne) - posiada Zamawiający..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - w terminie do 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.32.40.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.21.30-4, 45.43.22.10-9, 45.44.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ. 2) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, co najmniej dwie roboty związane z budową, przebudową, remontem obiektów użyteczności publicznej zawierających w swoim zakresie wykonanie robót tynkarskich i elektrycznych (dla części I zamówienia) oraz wykonanie posadzek z płytek (dla II części zamówienia). Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy jest przedstawiony jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Ustalone w ust. 1 terminy realizacji zadania mogą ulec zmianie z następujących powodów: 1) Wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy z powodu zamówień dodatkowych przeprowadzonych na pisemne żądanie Zamawiającego, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego (realizowanych odrębną umową, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP). 2) Wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność zwiększenia zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w przedmiarach, specyfikacji technicznej (zaakceptowanych przez Zamawiającego), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w umowie. 3) Wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 4) Wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na skutek wystąpienia anomalii pogodowych, klęsk żywiołowych uniemożliwiających wykonywanie robót (zwykłe i uwarunkowane panującą porą roku warunki atmosferyczne, z którymi należało się liczyć przy sporządzaniu oferty nie będą brane pod uwagę). 5) Wydłużenie lub skrócenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność wprowadzenia zmian do technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych, rezygnacji z wykonania niektórych elementów robót (zaakceptowanych przez Zamawiającego) konieczne jest wydłużenie lub możliwe jest skrócenie terminu zakończenia robót określonych w umowie. 4. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych, zmiany mogą być dokonywane po spełnieniu następujących warunków: 1) Zmiana technologii robót musi zapewnić co najmniej identyczne parametry i pierwotne założenia określone w SIWZ. 2) Zmiana technologii robót nie może powodować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Wartość umowy ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe nie może ulec zmianie. 3) Zmiana technologii robót musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 5. Zmiany wymienione w ust. 4 i 5 wymagają sporządzenia protokołów konieczności oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego. 6. Wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu umowy może zostać zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 7. Każda zmiana niniejszej Umowy wymaga formy pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gim4-jaslo.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Miejskich Nr 4 w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. P.Skargi 10 - sekretariat - za odpłatnością 20 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Miejskich Nr 4 w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. P.Skargi 10 - Gabinet dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ścian i instalacji elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe. 2) Montaż nowych drzwi płycinowych w ilości 14 szt. do sal lekcyjnych 3) Montaż drzwi płycinowych z elektrozamkiem do pokoju nauczycielskiego. 4) Montaż drzwi stalowych antywłamaniowych (wygłuszonych) do pomieszczenia księgowości. 5) Montaż nowych kratek wentylacyjnych. 6) Wykonanie ścianki działowej. 7) Wykonanie sufitu podwieszanego na ruszcie metalowym. 8) Roboty tynkarskie: gruntowanie podłoży, gipsowanie ścian, malowanie, wykonanie tynku ozdobnego. 9) Roboty elektryczne: a. wymiana tablic rozdzielczych; b. wymiana przewodów, przełączników, osprzętu i opraw oświetleniowych (z montażem oświetlenia w suficie podwieszanym oraz montażem pasów ledowych nad projektowanymi tablicami ogłoszeń; c. sprawdzenie i wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.22.10-9, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont posadzek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe (rozebranie wykładziny i płytek. 2) Gruntowanie podłoży. 3) Ułożenie pytek posadzkowych oraz cokoliku według załączonego wzoru (zał. Nr 3.3 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.11.13.00-1, 45.43.21.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.