eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Rozbudowa wentylacji grawitacyjnej w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu, ul. 3 Maja 20 znakKAO/251-56/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Sosnowiec: Rozbudowa wentylacji grawitacyjnej w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu, ul. 3 Maja 20 znak: KAO/251-56/2007
Numer ogłoszenia: 165245 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3688600, fax 032 2668649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa wentylacji grawitacyjnej w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu, ul. 3 Maja 20 znak: KAO/251-56/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - rozbudowa wentylacji grawitacyjnej w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu realizowana w oparciu o dokumentację techniczną stanowiącą załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz -wykonanie prac towarzyszących związanych z realizacją ww. zamówienia. Wielkość zamówienia - poniżej 137.000

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 5.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie warunków podstawowych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. 2. Wykonawca winien posiadać doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu 3 lat co najmniej 2 podobnych (wartość) zamówień, które zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 290.000 zł. 4. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców, pod warunkiem wskazania w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) zakresu robót, które zostaną powierzone do wykonania podwykonawcom. 5. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. Stwierdzenie spełnienia ww. warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 wraz z oświadczeniem (Załącznik Nr 2), 2. parafowane przez Wykonawcę ogólne warunki umowy na realizację zamówienia publicznego (Załącznik nr 3), 3. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający), 4. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 5. zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień polegających na wykonaniu lub rozbudowie wentylacji grawitacyjnej (jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to z tego okresu) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, 8. listę referencyjną wraz z pozytywnymi referencjami, w tym co najmniej 2 z okresu ostatnich 3 lat, od poprzednich zamawiających, potwierdzającymi, że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością, 9. polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada takie ubezpieczenie do kwoty minimum 290.000 zł, 10. pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej lub konsorcjum, jeżeli Wykonawcą jest grupa podmiotów, które wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych), 11. kopię dowodu wniesienia wadium, 12. w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o. o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania,że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Rzeczpospolitą Polską zamiast ww. dokumentów składa ich odpowiedniki zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich można żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605). Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, pomimo wezwania w trybie art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia oferty. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. Brak wyjaśnień Wykonawcy w zakresie oświadczeń i dokumentów budzących wątpliwości co do ich zgodności z SIWZ stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec pokój 410 (IV piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec pokój 410 (IV piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.