eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Przetar nieograniczony na usługi ochrony osób i mienia JW.3477 w Lesznie wykonanej przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Leszno: Przetar nieograniczony na usługi ochrony osób i mienia JW.3477 w Lesznie wykonanej przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne.
Numer ogłoszenia: 165210 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3477 , ul. Racławicka 1, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5257500, faks 0655257905.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetar nieograniczony na usługi ochrony osób i mienia JW.3477 w Lesznie wykonanej przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona terenów, obiektów, urządzeń oraz osób, mienia i porządku na terenie chronionym, realizowana na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 3477 w Lesznie w całodobowym systemie zmianowym przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w formie stałej doraźnej i bezpośredniej ochrony fizycznej realizowanej w obiektach JW 3477 Leszno ( OC Wyciążkowo ). Dokladny opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.71.00.00 - 73.71.00.00 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 63.71.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wadium w wysokości: 10.000,00 PLN. słownie ( dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy. Na rachunek zamawiającego: NBP oddział w Poznaniu 13101014690018891391200000 z dopiskiem: wadium-postępowanie na ochronę lub w innej formie przwidzianej Prawem zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Na potwierdzenie ww. warunków wykonawcy zobowiązani sa: 1.posiadać ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (o której mowa w art.15 pkt.1 Ustawy o ochronie osób i mienia); 2.wykazać wykonanie usług bezpośredniej ochrony fizycznej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub jest w trakcie wykonywania) co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, zamówienie o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każde; 3.wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 4.wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn.: 5.a) posiadają poświadczenia bezpieczeństwa -pracownicy ochrony na stanowiskach wartowników - o klauzuli ZASTRZEŻONE -Szef ochrony, pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych oraz Dowódcy zmiany realizujący bezpośrednio zadanie w kompleksie zamawiającego, a także minimum jeden członek zarządu, o klauzuli minimum POUFNE , (§ 6a ust. 2 pkt. 1 i 2 oraz ust. 3 pkt. 1 Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej), b) zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający licencje pracowników ochrony fizycznej I i II stopnia, -minimum jeden członek Zarządu, Szef ochrony, oraz Dowódcy zmiany, licencje pracowników ochrony fizycznej I stopnia, -pracownicy ochrony na stanowiskach wartowników licencje pracowników ochrony fizycznej II stopnia (art.25, art.26 i art. 27 Ustawy o ochronie osób i mienia oraz § 6 ust. 3 pkt. 11 Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej), 6.zamówienie zrealizować w oparciu o pracowników (Dowódcy zmiany oraz wartowników) -posiadających aktualne badania lekarskie -nie posiadających ograniczeń psycho - fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia (art.26 ust. 3 pkt. 2 oraz art. 27 ust. 3 pkt. 1 Ustawy o ochronie osób i mienia) 7.zatrudnić Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez służby ochrony państwa (art.18 ust. 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych) 8.posiadać kancelarię tajną (art.50 Ustawy o ochronie informacji niejawnych) 9.wyposażyć niezwłocznie, po zawarciu Umowy i otrzymaniu zgody na jej zakup od Komendanta Wojewódzkiego Policji, pracowników ochrony realizujących zadanie w niezbędną ilość broni i amunicji z uwzględnieniem: 1)Dowódca zmiany zostaną wyposażeni w broń palną krótką, 2)Pracownicy ochrony pełniący służbę na posterunkach - broń palną długą, (§1, §2 i §5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad uzbrojenia SUFO i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji - Dz. U. 1998 nr 113 poz. 730 z późniejszymi zmianami); 10.zapewnić szkolenie oraz będą prowadzić strzelania szkoleniowe minimum raz na dwa miesiące z pracownikami realizującymi zamówienie (§ 6 ust. 3 pkt. 12 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej); 11.zapewnić dla wszystkich pracowników ochrony realizujących zadanie jednolite umundurowanie oraz wyposażenie (art.20 i art. 21 Ustawy o ochronie osób i mienia oraz § 6 ust. 3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej); 12.posiadać własną zmotoryzowaną grupę interwencyjną mogące udzielić wsparcia pracownikom ochrony realizującym zadania ochronne w obiekcie Zamawiającego w sytuacjach nadzwyczajnych i kryzysowych w czasie maksymalnie do 15 min od telefonicznego wezwania, min. 2 pracowników ochrony posiadających licencję 1-go stopnia wyposażeni w broń palną i ostra amunicję, ustawowe środki przymusu bezpośredniego z pojazdem gotowym do natychmiastowego użycia w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia; 13.wyrazić zgodę na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz po podpisaniu umowy przystąpią niezwłocznie do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - Dz. U. nr 78 poz. 707 (§ 4 i § 5 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej); Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale VII SIWZ, zgodnie z formuła spełnia, nie spełnia. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do ofert wszystkie wypełnione druki wymienione w rozdziale XIX..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY(zał. nr 1 do SIWZ) , wypełniony druk FORMULARZ CENOWY (zał. nr 2 do SIWZ) , dowód wniesienia wadium, oraz: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty: 1.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 13 do SIWZ); 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną koncesja wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (o której mowa w art. 15. ust. 1 Ustawy o ochronie osób i mienia); 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty: 1.wykaz wykonanych usług bezpośredniej ochrony fizycznej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub jest w trakcie wykonywania) co najmniej trzech zamówień odpowiadający swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każde, (załącznik nr 3 do SIWZ) ; 2.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 8, 14 do SIWZ); 3.pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca dopiero będzie nimi dysponował; 4.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności(załącznik nr 5 do SIWZ); -oryginały lub kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego stwierdzające dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli minimum, POUFNE lub ZASTRZEŻONE - w zależności od zajmowanego stanowiska lub wykonywanej funkcji w trakcie realizacji zamówienia; -oryginał lub kserokopie licencji pracowników ochrony fizycznej I i II stopnia; 5.oświadczenie, o posiadaniu przez pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia (Dowódcy zmiany oraz wartownicy) aktualnych badań lekarskich i nie posiadaniu przez nich ograniczeń psycho - fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ); 6.oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (załącznik nr 7 do SIWZ); 7.oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej mogącej w czasie maksymalnie do 15 min od telefonicznego wezwania, min. 2 pracowników ochrony posiadających licencję 1-go stopnia wyposażeni w broń palną i ostra amunicję, ustawowe środki przymusu bezpośredniego z pojazdem gotowym do natychmiastowego użycia w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia, wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych (załącznik nr 11 do SIWZ); 8.oryginał lub kserokopia zaświadczenia przeszkolenia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa; 9.oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej (załącznik nr 4 do SIWZ); 10.zestawienie broni palnej na wyposażenie pracowników ochrony w trakcie realizacji zamówienia, z podaniem rodzaju broni, w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 8 do SIWZ); 11.oświadczenie o planowanym przeprowadzeniu szkolenia i strzelania szkolnego przez wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zadania, bezzwłocznie po zakupie broni i kontynuowaniu takich szkoleń - § 6 ust. 3 pkt. 12 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (załącznik nr 9 do SIWZ); 12.oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia (załącznik nr 10); 13.oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz przystąpieniu niezwłocznie po podpisaniu umowy do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - Dz. U. nr 78 poz. 707 (załącznik nr 12 do SIWZ); 3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć: -Posiadają aktualną (obowiązującą w dniu składania oferty) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł. W razie wygaśnięcia polisy w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy o wartości nie niższej (bądź kontynuacji) pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy. -Oferent zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie terminu ważności odnowi ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. W/w dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.69pplot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3477 ul. RACŁAWICKA 1 64-100 LESZNO.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 3477 ul. Racławicka 1, 64-100 LESZNO, budynek nr 2, parter, kancelaria jawna, do godziny 8:00 do 15:30, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:00 do 9:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.