Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Warszawa: Dostawa zestawu stomatologicznego ( unit + fotel) do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ.
Numer ogłoszenia: 165204 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, fax 022 6838224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu stomatologicznego ( unit + fotel) do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiany 1 zestaw stomatologiczny ( unit + fotel) musi być urządzeniem fabrycznie nowym, wyprodukowanym w 2007 r. przez jednego producenta. Dokładniejszy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne oraz parametrów ocenianych, zawarty jest w Załącznikach : Nr 1 tabela 1 i Nr 2 tabela 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą: 1.Oświadczenie na formularzu, który stanowi Zał. Nr 4 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-9, ust. 2 p. 1-3 Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605), wymienionymi w: § 1 ust. 1, pkt 2; § 1 ust. 2 pkt 2; § 2 ust. 1, pkt. 1 lit. a; tego Rozporządzenia: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, będzie przeprowadzona metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych, wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje się w rozdziale IX SIWZ oraz podana jest poniżej w niniejszym ogłoszeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez dany rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: 2.1 Wykaz wykonanych dostaw na terenie Polski (wg wzoru Zał. Nr 5) w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na co najmniej 20 szt. unitów wraz z fotelami (o zbliżonej wartości do oferowanego sprzętu) łącznie z co najmniej 5 referencjami. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga od wykonawcy następujących dokumentów w języku polskim: 3.1 Dokumenty producenta zestawu stomatologicznego (unit + fotel), potwierdzających autoryzację Wykonawcy na terenie Polski: w zakresie sprzedaży, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 3.2 Dokumentacji technicznej lub materiałów informacyjnych, zawierających pełne dane techniczne i parametry użytkowe, potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego odnośnie parametrów granicznych i ocenianych, 3.3 Certyfikat CE, (Certyfikaty CE); ewentualnie zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego, oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności (jeżeli jest wymagany przepisami). 4 Inne wymagane dokumenty to: Instrukcja obsługi sprzętu i instrukcja serwisowa; oprócz formy pisemnej, pożądane w formie elektronicznej (płyty CD lub dyskietki) 5.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) dokumenty wymagane w ust. 2 pkt. 2.1; w ust. 3 pkt. 3.1 - 3.3 oraz w ust. 4 Wykonawca zagraniczny składa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 35
- 3. Warunki gwarancji i serwisu - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 01-480 ul. Kartezjusza 2, Warszawa Siedziba Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, pok. 411.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ 01-492 ul. Kartezjusza 2 Warszawa, Kanelaria - pok. 109 lub Sekcja Zamówień Publicznych - pok. 411.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenia usług z zakresu mediacji w związku z realizacją procesów inwestycyjnych w spółce Polskie Elektrownie Jądrowe
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.