eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Remont zaplecza żeglarskiego Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych -uczniowskiego Klubu Żeglarstwa Regatowego Niegocin.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Giżycko: Remont zaplecza żeglarskiego Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych -uczniowskiego Klubu Żeglarstwa Regatowego Niegocin.
Numer ogłoszenia: 165195 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116859 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Giżycki, Ul. Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 428 59 58, faks 87 428 55 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zaplecza żeglarskiego Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych -uczniowskiego Klubu Żeglarstwa Regatowego Niegocin..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont zaplecza żeglarskiego Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych -uczniowskiego Klubu Żeglarstwa Regatowego Niegocin polegający na: -wymianie istniejących posadzek na posadzki z terakoty w pomieszczeniach holu, -wymianie istniejących posadzek na posadzki z terakoty w łazienkach i korytarzu -remoncie pomieszczeń sanitarnych z wyminą okładzin ściennych, -remoncie instalacji wodociągowej i instalacji sanitarnej, -remoncie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Uwaga! Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt budowlano - wykonawczy, rysunki, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do siwz. 1. Ponieważ Zamawiający nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub znaków pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, dlatego wszędzie, gdzie z opisu przedmiotu zamówienia wynika wskazanie znaków towarowych, patentów lub znaków pochodzenia, Wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Zatem wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 2. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 3. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej siwz. 4. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. d) Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia (zmiana SIWZ, wyjaśnienie treści SIWZ) do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia. e) Zamawiający wymaga, aby realizacja prac przebiegała w terminach przewidzianych w harmonogramie realizacji zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do zweryfikowania harmonogramu realizacji zamówienia i przed podpisaniem umowy przedstawienia Zamawiającemu ewentualnej propozycji jego zmian, jednakże zmiany te nie mogą znacząco odbiegać od wersji pierwotnej i nie mogą wpływać na przedłużenie terminu zakończenia robót. Zaakceptowana przez obie strony wersja harmonogramu realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy będzie ostateczna i nie będzie podlegała żadnym zamianom w trakcie jej realizacji, a wszelkie przedłużenia w czasie, w realizacji poszczególnych pozycji harmonogramu realizacji zamówienia będą wiązały się z naliczeniem kar umownych przez Zamawiającego. UWAGA! Zastrzega się, iż następujące elementy robót muszą zostać wykonane w terminie do 31.08.2014r.: -wymiana istniejących posadzek na posadzki z terakoty w łazienkach i korytarzu -remont pomieszczeń sanitarnych z wyminą okładzin ściennych, -remont instalacji wodociągowej i instalacji sanitarnej. 6. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia i dokonać pomiarów z natury w celu wyeliminowania ewentualnych nieścisłości w projekcie. Wizja powinna być przeprowadzona łącznie z przedstawicielem Zamawiającego lub inspektorem nadzoru, po uprzednim uzgodnieniu terminu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Warmińskie Przedsiębiorstwo Rozwoju Biznesu Grzegorz Greszta, ul. Kętrzyńskiego 8, 10-507 Olsztyn,, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56647,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68203,93

  • Oferta z najniższą ceną: 68203,93 / Oferta z najwyższą ceną: 107833,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.