eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Dostawa produktów ropopochodnych od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Stary Sącz: Dostawa produktów ropopochodnych od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 165194 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz , ul. Magazynowa, 33-340 Stary Sącz, woj. nowosądeckie, tel. 0-18 446 09 91, faks 0-18 446 09 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: starysacz.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów ropopochodnych od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów ropopochodnych od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2011 roku: -do samochodów i sprzętu drogowego będących na stanie Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowego zakupu , na stacjach paliwowych na terenie miasta Stary Sącz, -dostawa oleju opałowego bezpośrednio do kotłowni położonej w siedzibie Zamawiającego, -dostawa LPG do samochodu będącego na stanie Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowego zakupu, na stacjach paliwowych na terenie miasta Stary Sącz,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zależności od zapotrzebowania na roboty drogowe - część 1 zamówienia oraz ewentualnego wydłużenia okresu grzewczego (mroźna długa zima) - część 2 zamówienia, ilość dostawy produktów ropopochodnych w części 1 i drugiej zamowienia może wzrosnąć o 20 %

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7, 09.21.16.10-0, 09.13.51.00-5, 09.13.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz posiadają uprawnienia i prowadzą działalność w zakresie obrotu paliwami płynnymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Część I zamówienia: Wymagane jest by Wykonawca dysponował stacją paliw na terenie Starego Sącza lub w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego, w której Zamawiający będzie mógł tankować paliwo do samochodów w formie bezgotówkowych transakcji na podstawie faktur. Część II zamówienia: dostawa bezpośrednio do siedziby Zamawiającego. Część III zamówienia: Wymagane jest by Wykonawca dysponował stacją paliw na terenie Starego Sącza lub w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego, w której Zamawiający będzie mógł tankować paliwo do samochodów w formie bezgotówkowych transakcji na podstawie faktur. Ocena spełniania warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty i oświadczenia przedłożone wraz z ofertą. Brak spełnienia któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. Oświadczenie o posiadaniu stacji paliw dla I oraz III części zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Nadleśnictwa Stary Sącz 33-340 Stary Sącz ul. Magazynowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Nadleśnictwa Stary Sącz, ul. Magazynowa 5 33-340 Stary Sącz, sekretariat pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa produktów ropopochodnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Etylina 95- ok. 170,00 litrów miesięcznie. 2). Olej napędowy - ok. 2 500,00 litrów miesięcznie. 3). Olej silnikowy superol lub równoważny - ok. 50,00 litrów miesięcznie. 4). Olej hydrauliczny HL-68 lub równoważny - ok. 35,00 litrów miesięcznie. 5). Inne produkty (płyny eksploatacyjne, akcesoria i kosmetyki. samochodowe) - o wartości ok. 5% wartości paliw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7, 09.21.16.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów ropopochodnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej opałowy lekki EKOTERM PLUS lub równoważny - ok. 1 200,00 litrów miesięcznie w sezonie grzewczym od października 2010 roku do kwietnia 2011 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa produktów ropopochodnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LPG - skroplony gaz ropopochodny lub równoważny - około 200,00 litrów miesięcznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.