Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-11
Stary Sącz: Dostawa produktów ropopochodnych od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 165194 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz , ul. Magazynowa, 33-340 Stary Sącz, woj. nowosądeckie, tel. 0-18 446 09 91, faks 0-18 446 09 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: starysacz.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów ropopochodnych od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów ropopochodnych od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2011 roku: -do samochodów i sprzętu drogowego będących na stanie Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowego zakupu , na stacjach paliwowych na terenie miasta Stary Sącz, -dostawa oleju opałowego bezpośrednio do kotłowni położonej w siedzibie Zamawiającego, -dostawa LPG do samochodu będącego na stanie Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowego zakupu, na stacjach paliwowych na terenie miasta Stary Sącz,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W zależności od zapotrzebowania na roboty drogowe - część 1 zamówienia oraz ewentualnego wydłużenia okresu grzewczego (mroźna długa zima) - część 2 zamówienia, ilość dostawy produktów ropopochodnych w części 1 i drugiej zamowienia może wzrosnąć o 20 %
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7, 09.21.16.10-0, 09.13.51.00-5, 09.13.30.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz posiadają uprawnienia i prowadzą działalność w zakresie obrotu paliwami płynnymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Część I zamówienia: Wymagane jest by Wykonawca dysponował stacją paliw na terenie Starego Sącza lub w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego, w której Zamawiający będzie mógł tankować paliwo do samochodów w formie bezgotówkowych transakcji na podstawie faktur. Część II zamówienia: dostawa bezpośrednio do siedziby Zamawiającego. Część III zamówienia: Wymagane jest by Wykonawca dysponował stacją paliw na terenie Starego Sącza lub w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego, w której Zamawiający będzie mógł tankować paliwo do samochodów w formie bezgotówkowych transakcji na podstawie faktur. Ocena spełniania warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty i oświadczenia przedłożone wraz z ofertą. Brak spełnienia któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. Oświadczenie o posiadaniu stacji paliw dla I oraz III części zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Nadleśnictwa Stary Sącz 33-340 Stary Sącz ul. Magazynowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Nadleśnictwa Stary Sącz, ul. Magazynowa 5 33-340 Stary Sącz, sekretariat pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa produktów ropopochodnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Etylina 95- ok. 170,00 litrów miesięcznie. 2). Olej napędowy - ok. 2 500,00 litrów miesięcznie. 3). Olej silnikowy superol lub równoważny - ok. 50,00 litrów miesięcznie. 4). Olej hydrauliczny HL-68 lub równoważny - ok. 35,00 litrów miesięcznie. 5). Inne produkty (płyny eksploatacyjne, akcesoria i kosmetyki. samochodowe) - o wartości ok. 5% wartości paliw..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7, 09.21.16.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów ropopochodnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej opałowy lekki EKOTERM PLUS lub równoważny - ok. 1 200,00 litrów miesięcznie w sezonie grzewczym od października 2010 roku do kwietnia 2011 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa produktów ropopochodnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LPG - skroplony gaz ropopochodny lub równoważny - około 200,00 litrów miesięcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.30.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w systemie elektronicznych kart flotowych na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO WRAZ Z PŁYNEM ADBLUE
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieruszowie Spółka Akcyjna (ul. b-pa St. Bareły 13, 98-400 Wieruszów)
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oraz tankowanie pojazdów z dystrybutora Wykonawcy dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o. o. w Człuchowie
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.