eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Gdańsk: Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 165186 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Gdańsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
a) olej napędowy - 24.000 litry,
b) etylina Pb 98 - 9.800 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655), w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    1. Posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. z 2006 r., Dz.U. Nr 89 poz. 625 wraz z późniejszymi zmianami).
    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów.
    1. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1 podpunkt 1.1. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 podpunkt 1.1. i 1.2.
    2. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1 podpunkt 1.2. nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 podpunkt 1.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
    1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1.
    2. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego do SIWZ wzoru załącznika nr 2.
    3. Aktualna koncesja na powadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi - załącznik nr 3.
    Dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia:
    1. Wykaz posiadanych stacji paliw z podaniem ich lokalizacji, na których Wykonawca prowadzić będzie bezgotówkowy system tankowania paliwa do wskazanych przez Zamawiającego samochodów, w tym co najmniej jedna stacja w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, czynna co najmniej w godzinach od 6.00 do 22.00. - załącznik nr 4.
    2. Opis stosowanego przez Wykonawcę bezgotówkowego systemu tankowania paliwa do wskazanych przez Zamawiającego samochodów. - załącznik nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk.
pokój 129 (I piętro)
.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Gdańsku
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk Sala Obsługi Mieszkańców stanowiska od nr 14 do nr 17 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca w formularzu ogłoszenia w punkcie II.2) Zamawiający informuje, że dokładny terminrealizacji zamówienia brzmi: Wymagany termin realizacji zamównienia - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym okres ten może ulec skróceniu w przypadku, gdy wartość dostaw wyczerpie kwotę określającą wartość dostaw objętych umową.
Miejscem otwarcia ofert jest pokój nr 132a (I piętro) w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk. Termin otwarcia ofert: 28 lipca 2008r. o godzinie 12.00.
Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych, podinspektor Anna Grochowska, pokój nr 129, tel. (0-58) 32 36 129, fax. (0-58) 32 36 529, e - mail: a.grochowska@gdansk.gda.pl, w godz. 8:00 - 16:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.